Citat:
Det är det bara du som kan svara på. Anledningen till att många går tillbaka till att dricka är för att de inte har något att göra av alla de timmar som frigörs när man är klar i huvudet och inte längre slänger timmar i skön på att vara full/bakfull.
Citat:
Men när jag är ensam hemma och sambon arbetar så kommer den onda djävulen i huvudet o skriker Antabus är inte bra för dig "tänk vad det hade varit gott med ett par öl nu"
Är visserligen inne på min 3e dag med antabusen just nu men det känns läskigt för framtiden vill inte bli ensam utan vänner och har även lite svårt att ta kontakt inget jag hade problem med innan jag började med alkoholen för ca 5 år sedan..
Livrädd för framtiden hur ska det gå.
Är visserligen inne på min 3e dag med antabusen just nu men det känns läskigt för framtiden vill inte bli ensam utan vänner och har även lite svårt att ta kontakt inget jag hade problem med innan jag började med alkoholen för ca 5 år sedan..
Livrädd för framtiden hur ska det gå.
Det är en spännande period du befinner dig i, upptäck dig själv och inte rädd för att testa på nya saker. Att träna kan vara gott men sluta inte där, din förbättrande hälsa kan leda dig in på saker som dans, kampsport, maratonlöpning eller andra sporter som kan utmana dig när gymmet känns förlegat.
Vad gillade du att göra när du var yngre? Kanske en kurs eller studier kan vara något att ägna tiden åt? Se till att drömma stort men inte gå för hårt in heller, balans och harmoni. Det kommer gå bra!