pass 2 tisdag
Tid: blev lite över dom där 3 timmarna igen
2 set pallor-press
2 set omvända ryggresningar
2 set band pull-aparts
Knäböj (1s paus på låda)
140x6
152,5x5
165x4
175x3
185x2 film
Kändes bättre med highbar varianten än lowbar igår.
Bänkpress (smalt grepp)
95x6
110x6
110x6
110x6
110x6
110x6 film
Marklyft (superset med upphöjda mark ca 5 cm)
185x6 SS 170x3
207,5x5 SS 192,5x3
222,5x5 SS 207,5x3
222,5x5 SS 207,5x3
222,5x5 SS 207,5x3 film
222,5x5 SS 207,5x3 film
Haft smått ångest över detta hela jävla dagen, det suger nåt jävla kopiöst. Ser kanske inte så tungt ut men det är de. Kändes ändå rätt ok, lite dålig form i den upphöja marken.
3 set Lårcurl
Film:
https://www.youtube.com/watch?v=xETNuC8AU-E
Har börjat fundera mer och mer på att försöka ta hela min träning till en ny nivå, alltså inte hur jag tränar utan mer runt omkring. För er som inte orkar läsa längre än hit kan man sammanfatta det hela med, Jag vill så jävla mycket mer och gotta ner mig i det mesta. Alla kan träna mycket eller ännu mer men det finns andra bitar som skapar framgång.Jag vill följa vad jag gör noggrannare, jaga motivation inte längre bara inifrån mig själv utan försöka hitta någon/några personer med liknande mål och tankar som man kanske kan träffas någon gång per år och träna, diskutera eller vad som. Behöver inte ens vara med liknande mål eller ens samma sport men det ska trigga ens egna och förhoppningsvis deras egna motivation och driv framåt.
Har inga riktigt bra idéer på hur jag ska följa upp mina prestationer själv men någon form av tester vore väl det bästa. Mycket tankar kring den mentala biten i mitt huvud just nu och hur man ska få ut så mycket bra träning som möjligt under så lång tid som möjligt. Första stegen jag tänker göra är att jag ska följa min puls under passen framför allt under dropset/superset mest för skojs skull. Om någon råkar sitta och ha några bra idéer kring uppföljning/tester eller liknande får ni mer än gärna dela med er!