Citat:
Ursprungligen postat av
TKD_1337
Jag tror Benzema kommer vara kvar då han fortfarande kommer få en hel del speltid och han har själv sagt att han välkomnar en ny anfallare. Det behöver ju såklart inte betyda något men det kommer ju se märkligt ut om han lämnar så fort han återigen får konkurrens.
Det tveksamma med Falcao är förstås skadan han råkade ut för och
om han verkligen är 28 år gammal. Han verkar ju däremot ha gjort det bra sedan han kom tillbaka från sin skada.
Står vi där med bara en anfallare i Benzema eller Falcao så är det inte tillräckligt.
Tycker ändå Falcao sett rätt het ut trots att han nyss kommit tillbaka från en långtidsskada men du kanske tar in i beräkningarna att det faktiskt kan hända igen vilket det tyvärr alltför många råkar ut för.
Falcao till Real och Cavani till Arsenal/Chelsea har jag hoppats på sedan transfersfönstet öppnade, får hoppas på Falcao då för Cavani rör ju inte på sig till Chelsea och jag tvivlar att Arsenal slantar upp!
Edit: Falcao har hoppat in i 2 matcher och i en av dem satt han en straff och startat en vilket han gjorde ett relativt snyggt nickmål i. Detta i ligan alltså!