2014-05-25, 03:20
Medlem
TKD_1337s avatar
Rubrik justerad. /MOD
2014-05-25, 07:31
Avslutad
Hoppas att Simeone får chans att bygga vidare på detta nu utan att behöva finkamma dammresterna för att hitta något av värde efter att Silly Season-bomben slagit ned i den rödvitblåa delen av Madrid.

Costa försvinner definitivt. De som kanske försvinner är väl främst Courtois, Filipe Luis & Arda Turan. Ej Koke, om han nu inte blåljuger så klart. Fast hur går det med ekonomin för Simeone & co? De flesta i Atléticos startelva är ju faktiskt ganska "gamla"; Courtois, Koke och Costa är undantagen. Med "gamla" menar jag att de självklart håller i många år till men att man kanske inte är beredd att lägga lika stora summor på att värva dem - men om Atléticos ekonomi kräver fortsatt sanering påverkar ju det priserna.
2014-05-25, 08:14
Medlem
Sweeper80s avatar
Fy fan vad vidrigt att QPR gick upp! Hoppas att de inte anledning att delta i den här tråden! De borde få köpförbud!
2014-05-25, 10:02
Avslutad
I ett fåfängt försök till att bli framtida signaturmaterial:
Suárez till Madrid
Benzema till Arsenal
Mandzukic till Liverpool
2014-05-25, 10:07
Bannlyst
Barca vill ha Marquinhos. De erbjuder 20m€ men P$G vill ha 40m€.
2014-05-25, 10:10
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Fy fan vad vidrigt att QPR gick upp! Hoppas att de inte anledning att delta i den här tråden! De borde få köpförbud!

Lugn nu. En fin klassisk klubb, egentligen. Förstår hatet men min farfar(!) försökte få mig att bli QPR-fan som barn. I min värld blir det inte mkt finare än så.

Hoppas man lugnar sig och bygger varsamt nu.
2014-05-25, 10:24
Medlem
Gantss avatar
Hur ser Costas skadehistorik ut?
Senast redigerad av Gants 2014-05-25 kl. 10:51.
2014-05-25, 10:38
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Lugn nu. En fin klassisk klubb, egentligen. Förstår hatet men min farfar(!) försökte få mig att bli QPR-fan som barn. I min värld blir det inte mkt finare än så.

Hoppas man lugnar sig och bygger varsamt nu.

I know. Jag bodde ett par kvarter från South Africa Road. Visste Du förresten, att en av de största rivaliteterna i fotbollsengland är mellan QPR och Fulham, och det är mellan fansen i synnerhet? We don't like 'em - they don't like us.. Moving on..
2014-05-25, 10:56
Medlem
Axezzs avatar
Liverpool måste öka sitt bud på Lallana för att han har en klausul i sitt kontrakt där det står att hans före detta klubb Bournemouth får 25% av transfersumman vid en eventuell försäljning.
2014-05-25, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Liverpool måste öka sitt bud på Lallana för att han har en klausul i sitt kontrakt där det står att hans före detta klubb Bournemouth får 25% av transfersumman vid en eventuell försäljning.

Lika bra rikta in sig på en ickebritt.
2014-05-25, 11:40
Medlem
LIVERPOOLRYKTEN (Sannolikhetsskala 1-10):

Steve Caulker (8): Ett av de få vinterryktena som faktiskt matrialiserats. Enligt flera trovärdiga mediakällor så har Liverpool budat £8m för Caulker och det finns en klar överrenskommelse mellan klubbarna. Caulker sägs redan leta lägenhet i Liverpool.

Emre Can (7): Enligt twitter-rykten finns redan en överenskommelse, medans Tysk media nöjer sig med att det hålls "långt gångna samtal" och att det finns ett konkret bud på £10m .

Adam Lallana (5) : Vi verkar ha lagt ett bud på £20m de senaste dagarna, allt för att få loss Lallana före VM. Intresset från Liverpool finns, men media har ännu inte konkretiserat hur nära affären är att faktiskt gå igenom.

Dejan Lovren (4) : Twitterkonton verkar säkra att detta är mer eller mindre i hamn, medans media rapporterar ganska sparsamt. Hur som helst är det bekräftat att vi hört oss för med ett "bud" på £8m

Michel Vorm (3) : Rykte som gått lite under radarn. Bekräftat att Liverpool är intresserad av konkurrens till Mignolet och Vorm är en kandidat att fylla den rollen.

Alberto Moreno (3): Initiellt det hetaste ryktet, där Liverpool hörde sig för med bud på £12m. Trovärdiga Liverpool Echo verkade säker på att Liverpool skulle höja budet och att Moreno var "top target" för Liverpool. Dock har det varit total radioskugga, sedan det framkom att Real Madrid har någon form av förköpsrätt.

Xherdan Shaqiri (2): Intresse från Liverpool bekräftat, men osäkert på om BM vill sälja. En av Liverpools påstådda toppkandidater.

Ashley Cole (2) : Liverpool är en av de klubbar som fört samtal med Cole. Dock verkar det som att Cole vill ha ett längre kontrakt än Liverpool erbjudit honom och rykterna har dött den senaste veckan.
2014-05-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Barca vill ha Marquinhos. De erbjuder 20m€ men P$G vill ha 40m€.

Så länge det blir mindre än de dryga €30m PSG betalade Roma är jag nöjd. Köper man en spelare för såna pengar sätter man honom inte på bänken. PSG är ju extremt tydliga vilka mittbackar de kommer att satsa på nästa säsong. Egentligen vore det bäst om de inte lyckades sälja Marquinhos så att det svider ekonomiskt, men för hans skull hoppas jag han får speltid i en annan klubb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in