2014-08-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Off Topic, men Paow fyllde pannan med botox häromveckan. Hur gammal är hon? 19-20? http://www.paow.se/ang-botox

oj. okej, fel av mig då. Låter helt sjukt. Är väl för all del möjligt att nån av brudarna har botox då, men det måste ju ändå ses som osannolikt. Det är inte botox bajsankan har i läpparna.
Citera
2014-08-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Varför kallas hon syrenen?

För att sirener i den grekiska mytologin var kvinnliga väsen som lockade sjömän i fördärvet. Det var så hon blev presenterad när hon anlände. Sen kan en del inte stava.
Citera
2014-08-28, 15:33
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKeyboardWarrior
Jag gillar verkligen Smail eller vad han heter. Jag brukar verkligen ha svårt för araber om det är vad han nu är. Men han bevisade mig fel och verkar vara en riktig trevlig snubbe och jag hoppas att han tar hem det.

Ganska säker på att han är bosnier, Alihodzic.
Citera
2014-08-28, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
För att sirener i den grekiska mytologin var kvinnliga väsen som lockade sjömän i fördärvet. Det var så hon blev presenterad när hon anlände. Sen kan en del inte stava.
Ok, tack för klargörande. Missade det.
Citera
2014-08-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
oj. okej, fel av mig då. Låter helt sjukt. Är väl för all del möjligt att nån av brudarna har botox då, men det måste ju ändå ses som osannolikt. Det är inte botox bajsankan har i läpparna.
Restylane kan man fylla sin läppar med. Botox är mer för rynkor.
Citera
2014-08-28, 15:56
Medlem
Bara för mig som det blir avsnitt 4 när jag klickar på avsnitt 5 på TV3-play?
Citera
2014-08-28, 16:17
Medlem
Smail är helt klart nya favoriten efter veckans episoder. Märks att han är så jävla mycket mer mogen och självsäker än resterande killar. Typ när Jasmine duckface sa att hon legat med runt 30 snubbar och självproklamerade "snygg-Erik" som i sin presentation babblade om att han var så erfaren i sängen bara "30 är väldigt mycket för en tjej" och Smail sa typ att vafan är man singel så får man väl passa på. Skön inställning imo. Lugn och cool, inte så jävla stirrig som typ Kristian. Sedan efter gårdagen när han tog ut Natalie har han visat sig vara lovande material inför säsongen. Hoppas på mer Smail-action kort sagt!

Av tjejerna gillar jag nog Saga bäst, hon verkade ganska snäll och omtänksam i de senaste avsnitten men vem vet. Tror iaf att hon har potential att kunna göra bra tv om hon droppar Calle som bara verkar fett tråkig.

Men den här Erik eller Eric eller whatever alltså. Vilken jävla tönt. Han leker så jävla alpha men där får jag nog fan hålla med Ylva (som man mest hoppas kan hålla käften med sin fruktansvärda svengelska); hans osäkerhet lyser fan igenom. Klart slut.
Citera
2014-08-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprstr
Smail är helt klart nya favoriten efter veckans episoder. Märks att han är så jävla mycket mer mogen och självsäker än resterande killar. Typ när Jasmine duckface sa att hon legat med runt 30 snubbar och självproklamerade "snygg-Erik" som i sin presentation babblade om att han var så erfaren i sängen bara "30 är väldigt mycket för en tjej" och Smail sa typ att vafan är man singel så får man väl passa på. Skön inställning imo. Lugn och cool, inte så jävla stirrig som typ Kristian. Sedan efter gårdagen när han tog ut Natalie har han visat sig vara lovande material inför säsongen. Hoppas på mer Smail-action kort sagt!

Håller med om allt
Citera
2014-08-28, 17:30
Medlem
Saga, var hon "känd" inna PH? Hade hon någon blogg eller något? Känner igen hennes namn...
Citera
2014-08-28, 17:39
Medlem
Ferry31s avatar
Smail är givetvis den nya favoritkaraktären. Han är fan slug och tänker ett steg framåt. Han har förmodligen insett att det börjat skapats grupperingar i huset, och växer det en pakt där personerna håller varandra om ryggen, kan man själv hamna i skiten om man inte ingår i gruppen. Smail förstod att Natalie var ett viktigt kort för Eric i spelet och han måste ju försöka slå ut starka manliga spelare. Dessutom nämnde Natalie att hon skulle kunna hugga Smail i ryggen och det var han säkert medveten om. Därför tog han ut henne, innan hon fick ut honom.

Det tråkiga med PH tidigare är att typ alla tagit fega beslut när de varit i samma sits som Smail. De har tagit beslut som gynnar majoriteten av gruppen, istället för att ta chansen att splittra grupperingar. Nu kommer ju Smail få många emot sig, men han har immunitet nu och kan förhoppningsvis utnyttja den bra och slå ut en stark killen, hoppas det för han förtjänar få något med sig efter att ha vågat "spela" lite. Är han smart bör han alliera sig med den nya killen som kommer in.
Citera
2014-08-28, 17:44
Medlem
Ferry31s avatar
Varför skiljde sig aldrig Natalie förresten? Hon ville ju helst stå med Eric, trots allt. Ville hon spara det alternativet till senare och chansa på att hon kunde stå säkert med Smail tills vidare? Hon kanske inte trodde att Smail var kapabel att göra ett sånt fult drag?
Citera
2014-08-28, 18:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Saga, var hon "känd" inna PH? Hade hon någon blogg eller något? Känner igen hennes namn...

Hade ett stort antal följare på Instagram även innan PH, uppemot 15K åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in