2014-08-28, 12:05
Medlem
Oformads avatar
Sjukt dåligt "spelat" av Nathalie.

Hur svårt kan det vara att dra en liten lögn, som inte kommer bli synad på minst 4 dagar? Om alls?
Citera
2014-08-28, 12:39
Medlem
toyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Ingen av brudarna har botox. De har fyllt läpparna med något. I synnerhet bajsankan. Botox är något äldre människor injicerar mot rynkor.

Off Topic, men Paow fyllde pannan med botox häromveckan. Hur gammal är hon? 19-20? http://www.paow.se/ang-botox
Citera
2014-08-28, 13:19
Medlem
Skäms när jag tittar på detta haha

Syrenen måste va den oskönaste människan asså, hon kan inte tänka själv..naiv, social inkompetent
Calle är mesig som fan, kommer ryka fort & samma gäller Eric
Den enda vettiga är då Smajl, kylig o fattar vad PH går ut på. Kristian är ok med, kommer nog psyka många där inne hehe
E annars rätt stelt
Citera
2014-08-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Vilka är det som legat med varandra hittills? Ylva och...?
Saga och fotbollsmuppen?
Saga och Calle
Ylva och Kian
Citera
2014-08-28, 13:33
Medlem
mimimexs avatar
Som jag sa tidigare så visste jag att Smail är den enda som spelar spelet, han körde ut Nathalie och det tycker jagat hon förtjänar. Hon förtjänar det därför att hon är allmänt tråkig, hon säger inte så mycket, hon spelar inte spelet.

Jag fattar inte varför dem andra deltagarna blir så arga på Smail för att han valde siren, han spelar ju spelet. Det är ju liksom inte så att alla deltagare kommer att ses och börja umgås med varandra efter programmet, alla kommer ju att skita i varandra. Jag tycker att Smail förtjänade immuniteten och det betyder han kommer att vara säker några veckor framåt. Den killen som hänger löst nästa vecka är utan tvekan Erik.
Senast redigerad av mimimex 2014-08-28 kl. 13:35.
Citera
2014-08-28, 13:35
Medlem
MoralMorals avatar
Programmet är verkligen käääääääääs.

Inga snytta tuttar. inge snygge äss.

killarna ser ut som pojkar.

det är ingen action.

jättetrist säsong.
Citera
2014-08-28, 13:49
Medlem
Kristian kan nog klara sig kvar rätt långt då alla tjejer vet att man får honom för sig själv och dem andra killarna ser varandra som konkurrenter, vilket gör att dem kommer ta ut varandra istället för Kristian vid tillfälle.
Citera
2014-08-28, 13:57
Medlem
Calle kan inte vara en av finalisterna om finalen inte har spelats in ännu. Han körde nämligen på en berguv i Jönköping igår.
http://www.expressen.se/gt/noje/paradise-hotel-calle-krockade-med-berguv/
Senast redigerad av AdolfHustler 2014-08-28 kl. 13:59.
Citera
2014-08-28, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHustler
Calle kan inte vara en av finalisterna om finalen inte har spelats in ännu. Han körde nämligen på en berguv i Jönköping igår.

Allt är redan inspelat.
Citera
2014-08-28, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Som jag sa tidigare så visste jag att Smail är den enda som spelar spelet, han körde ut Nathalie och det tycker jagat hon förtjänar. Hon förtjänar det därför att hon är allmänt tråkig, hon säger inte så mycket, hon spelar inte spelet.

Jag fattar inte varför dem andra deltagarna blir så arga på Smail för att han valde siren, han spelar ju spelet. Det är ju liksom inte så att alla deltagare kommer att ses och börja umgås med varandra efter programmet, alla kommer ju att skita i varandra. Jag tycker att Smail förtjänade immuniteten och det betyder han kommer att vara säker några veckor framåt. Den killen som hänger löst nästa vecka är utan tvekan Erik.

Vissa verkar vara där för någon sorts kärlekssemester. De verkar tro att det är match.com som har trixat ihop dessa dårar...

Citat:
Ursprungligen postat av MoralMoral
Programmet är verkligen käääääääääs.

Inga snytta tuttar. inge snygge äss.

killarna ser ut som pojkar.

det är ingen action.

jättetrist säsong.

Håller med! Helt värdelös säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHustler

Tror du på allvar att det är live?
Citera
2014-08-28, 15:19
Medlem
Fyfan vad jag hade haft svårt för syrenen om jag hade varit på hotellet. Har inte utseendet på sin sida och är endå så kaxig....usch
Citera
2014-08-28, 15:26
Medlem
Varför kallas hon syrenen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här