Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-08-28, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
https://www.youtube.com/watch?v=-6ClC_Zeujg
konstig dialekt, men han verkar ju helt klart svensk. [/url].

Så varför skriver man att hon dödades av en invandrare?

Är det fler misstag (lögn?) på listan?

Jag tycker det är respektlös att utnyttja döda människor som inte kan försvara sig själva.

Fråga: Kan någon plocka bort Rose-Maries namn från listan?
Citera
2014-08-28, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
https://www.youtube.com/watch?v=-6ClC_Zeujg

konstig dialekt, men han verkar ju helt klart svensk. Rent statistiskt är väl nationalister mer överrepresenterade bland mördare än invandrare? http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-nazisterna-som-begatt-mord/.

Mnjae, det där låter knappast som dalmål, eller liknande, eller som någon annan dialekt jag kan tänka på. Det låter mer som någon som lärt sig hyfsat god svenska, men ändå har lite kämpigt med vissa uttal osv. Det tycker jag hörs tydligt när de filmar rekonstruktionen.
Citera
2014-08-28, 09:38
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Mnjae, det där låter knappast som dalmål, eller liknande, eller som någon annan dialekt jag kan tänka på. Det låter mer som någon som lärt sig hyfsat god svenska, men ändå har lite kämpigt med vissa uttal osv. Det tycker jag hörs tydligt när de filmar rekonstruktionen.

Frågan är om han tillhör det västeuropeiska genetiska arvet eller ej?

Fast SvP kanske vill att finnar, letter, tyskar och belgare ska kontrolleras så att de inte kan tänkas bli mördare i framtiden innan de ges möjlighet att bo, leva och verka i Sverige?
Citera
2014-08-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Ja det är trevligt och inte minst så eftersom det är förutsett och helt enligt plan och ingår i ett logiskt koncept som alla till sist måste anpassa sig efter.

Jag menar, finns det verkligen några här längre som tror att det är en slump att det just är "Putins propagandakanal RT" som producerar och sänder detta positiva reportage om SvP? Kunde det lika gärna ha varit en "objektiv (judisk) nyhetskälla som CNN eller Expressen"??

https://www.youtube.com/watch?v=JnlBp4vT_20

https://www.youtube.com/watch?v=91Mttd6MP78

Förklara dessa videor snälla, här beter sig RT vidrigt. Är det inte bara så att RT är ibland snälla mot nationalister eftersom i vissa områden, så har båda sidor samma intresse mot NWO men att Ryssland ändå inte gillar etno-nationalism.
Citera
2014-08-28, 11:01
Medlem
Citat:

Han efternamnet var "Fr*nk". *= a

29 personer med efternamnet i Malå (19-97 år). Alla med svenska förnamn.

Frågan kvarstår. Kan någon plocka bort Rose-Maries namn?
Citera
2014-08-28, 20:53
Medlem
Vill tipsa om att delta i flashbacks omröstning och rösta SvP:
(FB) Flashback Poll™ Vilket parti skulle du rösta på om det vore riksdagsval idag?
Citera
2014-08-28, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Frågan är om han tillhör det västeuropeiska genetiska arvet eller ej?

Fast SvP kanske vill att finnar, letter, tyskar och belgare ska kontrolleras så att de inte kan tänkas bli mördare i framtiden innan de ges möjlighet att bo, leva och verka i Sverige?

Det var nog den billigaste "poängen" någon plockat på länge. Grattis.

Citat:
Ursprungligen postat av Columbo
Han efternamnet var "Fr*nk". *= a

29 personer med efternamnet i Malå (19-97 år). Alla med svenska förnamn.

Frågan kvarstår. Kan någon plocka bort Rose-Maries namn?

Jag vet att hans efternamn är Frank. Det jag anmärkte på var hans uttal.
Citera
2014-08-28, 22:57
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Det var nog den billigaste "poängen" någon plockat på länge. Grattis.

Jag vet att hans efternamn är Frank. Det jag anmärkte på var hans uttal.

Fast det är ju rätt relevant eftersom de (indirekt) använder honom som exempel på vad det får för konsekvenser att släppa in folk som inte ska vara här.
Nu vet vi ju inte exakt vad han har för etnisk bakgrund. Men om han är europe rimmar det ju lite illa med SvPs åsikter om vilka som kan vara acceptabla i landet.

Det är möjligt att han är från afrika, asien, sydamerika eller balkan. Jag vet inte, men är han från t.ex. litauen, österrike eller polen, jag då är det lite falskt och vilseledande av SvP att använda mordet på sättet de gör.

(sen är frågan om det är riktigt respektfullt att göra som de gör överhuvudtaget, men det är en annan fråga)
Citera
2014-08-28, 23:40
Avslutad
Citat:
Fast det är ju rätt relevant eftersom de (indirekt) använder honom som exempel på vad det får för konsekvenser att släppa in folk som inte ska vara här.
Nu vet vi ju inte exakt vad han har för etnisk bakgrund. Men om han är europe rimmar det ju lite illa med SvPs åsikter om vilka som kan vara acceptabla i landet.

Det är möjligt att han är från afrika, asien, sydamerika eller balkan. Jag vet inte, men är han från t.ex. litauen, österrike eller polen, jag då är det lite falskt och vilseledande av SvP att använda mordet på sättet de gör.

Jo, fast sen kommer vi heller inte ha någon massinvandring av precis vilka människor som helst bara för att de är européer heller, om SvP tar makten. Jag känner heller inte till speciellt mycket om fallet Frank, men eftersom de listar honom får man väl anta att det är något de inte hade släppt in. Det man får göra för att undvika att få in mördare eller andra kriminella är väl att den som söker uppehållstillstånd måste uppfylla en rad kriterier för att bli godkänd, mer än så kan man tyvärr inte göra, inte ens i ett nationalistiskt Sverige.

Citat:
(sen är frågan om det är riktigt respektfullt att göra som de gör överhuvudtaget, men det är en annan fråga)

Javisst, de "utnyttjar tragedier". Fast det går ju finfint att göra när man använder "förintelsen" som slagträ.
Citera
2014-08-29, 00:22
Bannlyst
Citat:
litauen, österrike eller polen,[/b] jag då är det lite falskt och vilseledande av SvP att använda mordet på sättet de gör.
Varför just de?
Citera
2014-08-29, 11:29
Medlem
Det lutar nog mot SD i kommun och landsting för min del, i och med att det är lika bra att rösta på ett parti med representanter där i mitt län. SvP får nöja sig med min röst i riksdag.
Citera
2014-08-29, 13:10
Medlem
Neolitikums avatar
FN:
SvP olagligt.

Citat:
Enbart ”genetiska västerlänningar” ska ha medborgerliga rättigheter, anser Svenskarnas parti. I morgon har partiet polisens tillstånd att demonstrera i Stockholm. Sverige följer inte FN-konventionen mot rasdiskriminering, slår världsorganisationen fast.
http://www.sydsvenskan.se/sverige/fn-kritik-mot-svensk-rasistprogaganda/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in