Citat:
Ursprungligen postat av
Sinomi
Jag måste fråga er vad ni ser i Saga egentligen. Jag sitter och tittar just nu och hon ser ju inte alls bra ut, enligt mig.
Den nya tjejen är skum.. Ibland ser hon vacker ut och ibland så känner jag bara "blä!" när jag ser henne.. Vad är det som pågår där egentligen?
Och hur pantad är Erik egentligen? "Min fru och den nya tjejen är helt olika. Den ena är blond och den andra är svarthårig." Är det definitionen av att vara helt olika?

Dessutom är hon ju ganska långt ifrån svarthårig.
Saga är vacker som fan. Smart och charmig på det. Även liten och nätt med kurvor på rätta ställen.
Hon är omtänksam och verkar mer real än någon annan därinne. Synd bara hon har så dålig smak på killar.
Erik är ju snygg, men jävlar vad korkat han betedde sig detta avsnitt. Där såg man var hans iq nivå ligger. Hon Ylva har jag alltid hatat men tyckte fan synd om henne nu, den sågningen han gav var helt ifrån det blå och vad han själv gick runt och var paranoid över. Hon spelade smart och helt korrekt.
Nya tjejen skum ja, men antagligen inte så självsäker som dom andra där inne låtsas vara. Hon kör nog försiktigt.
Förövrigt behövs det lite nya tjejer i huset. Fan vad jag hoppas på det! Den enda som funkar just nu är Saga och hon är i en klass för sig. Men dom andra vafan?