2014-08-27, 19:56
Medlem
s_jimmies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Tja jag tycker natalie är den snyggaste tjejen. Men saga duger helt klart i krig! Fin kropp och face? Jämfört med bajsankan t.ex. är hon ju extremt snygg?

Erik verkar riktigt pantad faktiskt. :/ Och störd. Så som han uppförde sig mot ylva, ja så gör man faktiskt inte.

tycker faktiskt det händer för lite. när en brud ska ha skäll, då ska man ge de, inte små gulla med dom som en hel del "män" gör idag. tjejer är bortskämda idag, de har de för bra! på tok för många tofflar i dagen samhälle tyvärr och de går utöver de riktiga männen.

Ylva har ju gått o sagt att Eric kan lita på henne och sen var hon ju så jävla orolig och nojig när han kom tillbaka med Sirenen. Sen bajsar hon på honom under den frågestunden vad den nu kallades :P
Senast redigerad av s_jimmie 2014-08-27 kl. 20:01.
Citera
2014-08-27, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Jag måste fråga er vad ni ser i Saga egentligen. Jag sitter och tittar just nu och hon ser ju inte alls bra ut, enligt mig.

Den nya tjejen är skum.. Ibland ser hon vacker ut och ibland så känner jag bara "blä!" när jag ser henne.. Vad är det som pågår där egentligen?

Och hur pantad är Erik egentligen? "Min fru och den nya tjejen är helt olika. Den ena är blond och den andra är svarthårig." Är det definitionen av att vara helt olika? Dessutom är hon ju ganska långt ifrån svarthårig.

Saga är vacker som fan. Smart och charmig på det. Även liten och nätt med kurvor på rätta ställen.
Hon är omtänksam och verkar mer real än någon annan därinne. Synd bara hon har så dålig smak på killar.

Erik är ju snygg, men jävlar vad korkat han betedde sig detta avsnitt. Där såg man var hans iq nivå ligger. Hon Ylva har jag alltid hatat men tyckte fan synd om henne nu, den sågningen han gav var helt ifrån det blå och vad han själv gick runt och var paranoid över. Hon spelade smart och helt korrekt.

Nya tjejen skum ja, men antagligen inte så självsäker som dom andra där inne låtsas vara. Hon kör nog försiktigt.

Förövrigt behövs det lite nya tjejer i huset. Fan vad jag hoppas på det! Den enda som funkar just nu är Saga och hon är i en klass för sig. Men dom andra vafan?
Senast redigerad av therefore 2014-08-27 kl. 20:00.
Citera
2014-08-27, 20:03
Medlem
Citat:
Jag tycker nog inte att någon av tjejerna är snygg, men bajsankan är lätt fulast.

Jag har fortfarande inte sett avsnittet. Ska kolla alldeles strax. Men jag som stört mig på Ylva från första dagen har ingenting emot att se henne få lite skäll.

Tja man har väl olika smak antar jag då. Säg en tjej som du tycker är snygg då??

Då har du ett faktiskt rätt kul avsnitt att se fram emot.
Citera
2014-08-27, 20:03
Bannlyst
Citat:
Men jag som stört mig på Ylva från första dagen har ingenting emot att se henne få lite skäll.

Aj sry, hoppas jag inte spoilade något med tidigare inlägg
Men tror inte du kommer hålla med dig själv efter avsnittet, vi får se
Citera
2014-08-27, 20:04
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Saga är vacker som fan. Smart och charmig på det. Även liten och nätt med kurvor på rätta ställen.
Hon är omtänksam och verkar mer real än någon annan därinne. Synd bara hon har så dålig smak på killar.

Erik är ju snygg, men jävlar vad korkat han betedde sig detta avsnitt. Där såg man var hans iq nivå ligger. Hon Ylva har jag alltid hatat men tyckte fan synd om henne nu, den sågningen han gav var helt ifrån det blå och vad han själv gick runt och var paranoid över. Hon spelade smart och helt korrekt.

Nya tjejen skum ja, men antagligen inte så självsäker som dom andra där inne låtsas vara. Hon kör nog försiktigt.

Förövrigt behövs det lite nya tjejer i huset. Fan vad jag hoppas på det! Den enda som funkar just nu är Saga och hon är i en klass för sig. Men dom andra vafan?

Du ser något helt annat i henne än vad jag gör. Jag är ju kvinna själv, men jag kan absolut finna kvinnor attraktiva. Men när det gäller Saga så.. Inte för mig.

Det behövs både nya tjejer och killar. Skicka in 2 alfahanar och 2 alfahonor nu så blir det lite mer riv därinne.
Citera
2014-08-27, 20:10
Bannlyst
Citat:
Du ser något helt annat i henne än vad jag gör. Jag är ju kvinna själv, men jag kan absolut finna kvinnor attraktiva. Men när det gäller Saga så.. Inte för mig.

Det behövs både nya tjejer och killar. Skicka in 2 alfahanar och 2 alfahonor nu så blir det lite mer riv därinne.

Ett exempel skulle ju vara att hon tog hand om den nya när hon kom in då hon märkte att den nya skulle bli utstött. Hon är vacker, men verkar ha fötterna på jorden. i mitt tycke.
Tror du ändrar dig lite efter det här avsnittet där med faktiskt, får uppdatera sen
Citera
2014-08-27, 20:10
Medlem
Hur pantad är Ylva? Man är ju riktigt blåst om man dagen innan en parcermoni där det finns en dam för mycket säger till sin partner att hon inte vill spela med han
Citera
2014-08-27, 20:12
Medlem
s_jimmies avatar
Hoppas Ylva ställer sig hos Kian och att Kian skickar hem ankan!
Citera
2014-08-27, 20:15
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Aj sry, hoppas jag inte spoilade något med tidigare inlägg
Men tror inte du kommer hålla med dig själv efter avsnittet, vi får se

Nej, fan. Jag skiter i vilket Ska jag vara helt ärlig så kollar jag bara på paradise hotel för att jag får en jävla egoboost av det Känner mig så jävla smart, snygg och bra när jag kollar på det
Citera
2014-08-27, 20:23
Bannlyst
Citat:
Nej, fan. Jag skiter i vilket Ska jag vara helt ärlig så kollar jag bara på paradise hotel för att jag får en jävla egoboost av det Känner mig så jävla smart, snygg och bra när jag kollar på det

Jag med, samt för att jag tycker det är intressant att se hur människor reagerar och spelar mot varandra
Citera
2014-08-27, 21:14
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Tja man har väl olika smak antar jag då. Säg en tjej som du tycker är snygg då??

Då har du ett faktiskt rätt kul avsnitt att se fram emot.

Alltså, jag kan inte välja någon av dem i huset, tyvärr. Snygga tjejer annars är ju typ Leighton Meester och Danneel Ackles.
Citera
2014-08-27, 22:01
Medlem
zorb89s avatar
Årets hora: Ylva.

Vet att kian är kåt och särar då på benen för att få hans vote vid en ceremoni.

Lägg också till att hon lockade till sig flera killar i första ceremonin så de skulle åka ut
.

Eric kung
Senast redigerad av zorb89 2014-08-27 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in