Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-08-26, 18:35
Medlem
Rebali179s avatar
Det var en artikel på Realisten om hur det var i Norrköping.
https://www.realisten.se/2014/08/26/brostprotest-mot-svp-i-norrkoping/

Finns det bilder på Bröstprotesten mot SvP i Norrköping
Citera
2014-08-26, 22:24
Medlem
Någon som vet när valsedlar kommer att skickas ut till medlemmar??

Utgår i från att så kommer att ske! För inte kan man väl va tvungen att beställa som medlem??
Citera
2014-08-26, 22:49
Medlem
mentusans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord

Utgår i från att så kommer att ske! För inte kan man väl va tvungen att beställa som medlem??

jo de tror jag att du behöver göra, å de kan vara bra att be om några extra som du kan lägga på ditt valkontor.

Om man inte vill lägga ut valsedlar bland de andra sedlarna på sitt valkontor kan jag rekommendera att lägga ett gäng sedlar i båset då det är många som inte kan med att plocka svpsedlar från bordet där folk kan se dem.
Citera
2014-08-26, 23:09
Medlem
NirvanAs avatar
Åkesson smutskastar SvP i "Karlavagnen"
Citera
2014-08-26, 23:25
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Åkesson smutskastar SvP i "Karlavagnen"

vad sade han?
Citera
2014-08-26, 23:31
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord

Jag fick mina röstsedlar för 2 veckor sedan (hade beställt), jag tror inte att du ska utgå ifrån att
dom skickar ut till medlemmar. https://www.svenskarnasparti.se/bestall-valsedlar/
Citera
2014-08-26, 23:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
vad sade han?
Exakt samma sak som Löfven, Reinfeldt, Fridolin eller valfri partiledare i sjuklövern, kanske inget nytt men ändå förvånande - man måste verkligen börja tala om åttaklöver för det är samma jävla skit.
Citera
2014-08-27, 01:04
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Exakt samma sak som Löfven, Reinfeldt, Fridolin eller valfri partiledare i sjuklövern, kanske inget nytt men ändå förvånande - man måste verkligen börja tala om åttaklöver för det är samma jävla skit.

Med andra ord ungefär samma plattityder som "sjuklövern" sade om hans parti (och till viss
del fortfarande gör) bara för några få år sedan? Tror personligen att det nästa mandatperiod
kommer bli uppenbart för fler och fler att SD inte är lösningen på Sveriges problem...
Citera
2014-08-27, 01:20
Medlem
baggebo1s avatar
Jacobsson i kort intervju med Russia Today:

https://www.youtube.com/watch?v=Yf6ht6te9Sk
Citera
2014-08-27, 01:32
Medlem
KrabbGurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jacobsson i kort intervju med Russia Today:

https://www.youtube.com/watch?v=Yf6ht6te9Sk

Lite knagglig engelska, men han lyckades ändå föra fram det viktigaste bra och koncist. Kul att utländsk media uppmärksammar SvP.
Citera
2014-08-27, 01:52
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrabbGuru
Lite knagglig engelska, men han lyckades ändå föra fram det viktigaste bra och koncist. Kul att utländsk media uppmärksammar SvP.
Tycker han sköter engelskan bättre än vad t.ex. Åkesson brukar göra. Ett bra framträdande med de viktigaste poängerna tydliggjorda.
Citera
2014-08-27, 02:33
Medlem
KrabbGurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Tycker han sköter engelskan bättre än vad t.ex. Åkesson brukar göra. Ett bra framträdande med de viktigaste poängerna tydliggjorda.

Tänkte på just det. Om Åkesson kan företräda ett riksdagsparti med sin pinsamt dåliga engelska, så lär Jacobsson klara sig mer än väl med sina kunskaper.

Ska bli kul att se hur stor spridning RT:s film får, eftersom det ändå är en väldigt populär mediekanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in