Citat:
Ursprungligen postat av
Goldwater
Ja. Fridolins program krockade med Parlamentet som väl också drog väldigt många tittare. Vill man ha utfrågningen kl 20.00 krockar det alltid! Hägglund utfrågades väl också han samtidigt som Idol, och han drog knappt 600k tittare han med, trots att han är ganska slätstruken och partiledare för riksdagens minsta parti. Att Reinfeldt bara lockade 660k var dock oväntat lågt enligt mig.
Statsministern som i teorin utmanar om makten ytterligare 4 år drog alltså ynka 10% fler tittare än partiledaren för ett parti som hovrar runt 4 %? Jag har inte hört Reinfeldt säga något vettigt på över 4 år. Folket är kanske trötta på honom?
Jag vill minnas att Jimmie hade rekordsiffror i Almedalen. Någon med bättre minne, stämmer det?
I vår familj bänkar vi oss vid 20:00 för intressant intervju. Jag hoppas Jimmie är på topp och att han får svåra frågor som utmanar. Det jag såg av Fridolin så gjorde han bort sig rejält. Han lät som när mina barn inte övat på blockflöjtsläxan - allt som kommer ut låter falskt och det går liksom inte att dölja.