Citat:
Ursprungligen postat av
daddy-birori
Jo jag tro på Gud för han Vissa sej för mej Förr !! I en Revelation , no hallucination !! Det va en Gånng , jag satt o rökte ganja ( Rasta om nån vil Veta

) , tror den va En strain som hete Northern lights sen eftar 2 eler 3 timar kom JAH o vissade Sej !! i fullt Majestet !! Blev räd först Men glad sen !! Varför ?? Han vende min liv full op tilbaks !! Since that day är jag Rasta (Lion)
JAH - RASTAFARI - BLESS UP o kälek til Dig min Venn from Daddy
Fan ... it all makes sense now. Big up to Daddy. As Daddy would say.
Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Nej jag har sagt att Gud varken kan mätas, vägas eller räknas ut. Logiskt och sant.
Det är vetenskapen som förkastar Gud fast jag många gånger påpekat att Gud har skapat oss och vetenskapsmännen dessutom och vetenskapsmän i sin tur har skapat teorier och matematiska formler och fysiska lagar med mera men Gud ligger bakom allt. Det är vad jag sagt och tror på.
Det är gud som ligger bakom teorierna, matematiska formler och inte vetenskapsmännen/matematikerna i sig?
Bra logik där. Men okej, så när folk säger att tron på gud är ingenting annat än trams, då är det också gud som får en att säga det? Komplicerad individ, den där gud. Kan aldrig bestämma sig. Ena stunden så förespråkar han att han finns och i nästa stund så säger han att han inte gör det

Slutar aldrig förvånas över dessa ologiska svar. Förstår du seriöst inte hur dumt samt ologiskt det låter?