2014-08-19, 20:05
Medlem
Hegernatarens avatar
Kan det helt enkelt vara så enkelt att Fredrik Reinfeldt är muslim och det är därför han för en så destruktiv politik? Finns det några indikationer på att han observerat några muslimska riter eller är en flitig moskébesökare?

Det är ju redan konstaterat att Obama är muslim:
https://www.youtube.com/watch?v=bMUgNg7aD8M

Så varför inte Reinfeldt? Eller står förklaringen att finna i hans DNA? Alltså att han agerar som han gör eftersom han är neger?

Alltså frågeställningen är denna:
Drivs Reinfeldts hat mot svensken av andra mörkare motiv än ren medfödd ondska/sinnessjukdom och penningbegär?
Senast redigerad av Hegernataren 2014-08-19 kl. 20:08.
Citera
2014-08-19, 20:13
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Kan det helt enkelt vara så enkelt att Fredrik Reinfeldt är muslim och det är därför han för en så destruktiv politik? Finns det några indikationer på att han observerat några muslimska riter eller är en flitig moskébesökare?

Det är ju redan konstaterat att Obama är muslim:
https://www.youtube.com/watch?v=bMUgNg7aD8M

Så varför inte Reinfeldt? Eller står förklaringen att finna i hans DNA? Alltså att han agerar som han gör eftersom han är neger?

Alltså frågeställningen är denna:
Drivs Reinfeldts hat mot svensken av andra mörkare motiv än ren medfödd ondska/sinnessjukdom och penningbegär?

Han lyfter ju upp sin härstamning själv som försvar för sin invandringspolitik,så troligen har han komplex över sitt neger och tattarblod,och är avundsjuk på de "riktiga svenskarna",varför han vill utplåna det svenska folket..
karlen är knappast dum,och ondska tror jag egentligen inte existerar,däremot sinnesjukdom.
Helt klart är han inte stabil,något är förvridet i hans psyke.
Citera
2014-08-19, 20:17
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Han lyfter ju upp sin härstamning själv som försvar för sin invandringspolitik,så troligen har han komplex över sitt neger och tattarblod,och är avundsjuk på de "riktiga svenskarna",varför han vill utplåna det svenska folket..
karlen är knappast dum,och ondska tror jag egentligen inte existerar,däremot sinnesjukdom.
Helt klart är han inte stabil,något är förvridet i hans psyke.

Helt klart drivs han av sitt hat mot etniska svenskar. Troligtvis kommer hatet ifrån en traumatisk barndom där han aldrig riktigt passat in bland andra svenskar, han har alltid känt sig utanför och kanske mobbades han som liten för sitt mörka utseende. I vilket fall, Reinfeldt är ett praktexempel på vilken enorm skada rasblandning kan göra. Tänk hur mycket olycka det svenska folket sluppit om den där estniska flickan kunde hållt sina lustar tyglade när en cirkusneger kom till stan.
Citera
2014-08-19, 20:23
Medlem
Hegernatarens avatar
Ja man kan ju undra om anledningen till att han rakar håret beror på att försök att gömma sin mörka afrofrisyr snarare än skallighet.

Men det visst är det så att rasblandning ofta leder till sinnessjukdom hos den drabbade, finns flertalet medicinska undersökningar på detta faktum.
Citera
2014-08-19, 20:24
Medlem
M Nordströms avatar
Jag har hört rykten om att han åkte på stryk av invandrare när han var ung. Troligen har han drabbats av samma syndrom som Stig wallin som bilda 5i12 rörelsen efter att han dottet blivit dödad av en invandrare.
Citera
2014-08-19, 20:25
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Jag har hört rykten om att han åkte på stryk av invandrare när han var ung. Troligen har han drabbats av samma syndrom som Stig wallin som bilda 5i12 rörelsen efter att han dottet blivit dödad av en invandrare.
Någon form av Stockholmssyndromet således? Var har du hört detta?
Citera
2014-08-19, 20:32
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Någon form av Stockholmssyndromet således? Var har du hört detta?

Jag har läst det någon stans här på FB för rätt länge sen, tyvärr kommer jag inte ihåg tråden för det var länge sen jag jag såg detta på FB. Men den tråden hade tagit upp något om att han hade fåt spö av invandrare en gång i tiden (kan någon här hitta den tråden så är det bra).
Citera
2014-08-19, 20:33
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström

Ja kanske du har rätt, jag spöade och skrämde en kille som gick på högstadiet när jag gick på mellanstadiet. Han var alltid lite av en psykopat, väldigt intelligent etc... efter det blev han som en annan person, han påminner rejält om Reinfeldt.

Tror det blir någon slags kortslutning när de svaga besegrar en narcissist på nåt sätt.
Det liksom sitter kvar lite hårdare i skallen på den personen. Sjukligt...
Citera
2014-08-19, 20:48
Medlem
Fredrik Reinfeldt har under sin uppväxt fått sina ledaregenskaper testade i enighet med det sätt israeliska armén använder. Dessa tester är utförda av hans moder.

När Obama besökte Sverige mottogs denne av Reinfeldt i Stockholms synagoga. Tillsammans bar de kippa, läste tora, lade stenar på synagogans väggar och talade om judiska angelägenheter i sina tal.

När amerikas president besöker Sveriges och Stockholm bör de såklart ägna sig åt amerikanska och svenska intressen, men ack.

Den "antinationalistiska" regeringen Reinfeldt har mottagit afrikaner som deporterats från Israel. Man samarbetar alltså med nazi-inspirerade Israel och stödjer idén om ett homogent judiskt folkhem samtidigt som man anser att svenskar inte har rätt till ett sådant, att svenskar inte finns osv.

Svar: Nej, Reinfeldt är inte muslim, han är troligtvis jude och sionist.
Senast redigerad av Decimal1 2014-08-19 kl. 21:04.
Citera
2014-08-21, 21:09
Medlem
Han kan var tekniskt sätt jude, då mormodern var det. han är säkert inte praktiserande sådan man han verkar lida av alienation till vanliga vita etniska svenskar. man kan vara etnisk jude utan att vara religiös jude. hans främsta drivkraft är att i grunden etniskt förändra Sverige!
Citera
2014-08-21, 21:11
Bannlyst
Varför gör man inte en repris som Palme- fallet?
Citera
2014-08-21, 22:40
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pullet
Varför gör man inte en repris som Palme- fallet?
Det hade faktiskt varit vackert att se Negerfeldt gå samma öde till mötes i en kall rännsten. Så länge han är statsminister har han dock en omfattande säkerhetsapparat runt sig, så jag tror inte någon kommer att försöka sig på det. Men jag kan ju ha fel, finns det någon hotbild kring Reinfeldt egentligen? Den frågan hade faktiskt förtjänat en egen tråd (fast då löper väl SÄPO amok och stänger ner hela sidan och det blir krigsrubriker på samtliga blaskor om att Flashback planerar lönnmord eller dylikt). Han är ju trots allt den mest hatade statsministern i Sveriges historia. Någon som kollat ifall han finns med på "the Assassination Market"?
http://rt.com/news/bitcoin-assassination-market-anarchist-983/

Är ju iofs tänkbart att hans arbetsgivare Bilderberggruppen tar honom av daga med tanke på hur mycket han skämt ut dem på sistone. Då lär de helt enkelt muta hans livvakter till att göra jobbet.
Senast redigerad av Hegernataren 2014-08-21 kl. 22:45.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in