Citat:
Citat:
Och det är inga klipp mellan att han håller talet och den tid då han får halsen avskuren?
Citat:
Aha, jo men då så, alla halshuggningar ger ju exakt lika mycket blod och alla mördare behandlar liket enligt handboken för halshuggning och torkar av huvudet enligt ett bestämt reglemente. Du är verkligen ett geni!Tänk att det finns fler som ser det nu. Hur förklarar man sånt?
Fler ledtrådar till att det eventuellt är iscensatt är att huvudet är väldigt, väldigt blodigt och smutsigt. I andra filmer så brukar huvudet vara ganska rent och ibland torkar de av det för att man ska se vem som dött. Här är det tvärtom av någon anledning. Det syns inte en droppe blod i knivscenen och sen är huvudet alldeles nedblodat.
Jag är förmodligen väldigt "äcklig" som reagerar på sånt, men har man sett hundratals liknande filmer så vet man ju ungefär hur det brukar se ut.
I övrigt lägger jag ingen vikt vid om han är död eller inte, utan det är filmens äkthet jag diskuterar.
Fler ledtrådar till att det eventuellt är iscensatt är att huvudet är väldigt, väldigt blodigt och smutsigt. I andra filmer så brukar huvudet vara ganska rent och ibland torkar de av det för att man ska se vem som dött. Här är det tvärtom av någon anledning. Det syns inte en droppe blod i knivscenen och sen är huvudet alldeles nedblodat.
Jag är förmodligen väldigt "äcklig" som reagerar på sånt, men har man sett hundratals liknande filmer så vet man ju ungefär hur det brukar se ut.
I övrigt lägger jag ingen vikt vid om han är död eller inte, utan det är filmens äkthet jag diskuterar.
Om vi säger såhär, om det någonsin framkommer att det här är fejk så outar jag min identitet så alla psykfall jag retat upp här kan komma hem till mig och köra jihad. Hur säker är du, vågar du sätta emot?