Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Basta tranarna. Andreas J tror jag knappast ar den basta tillsammans med juden Fredrik. Men flickan fran Jerusalem trollar som vanligt
Fan vad du är buhuig över mig i varje inlägg. Det känns ju som att din enda drivkraft till att skriva ett inlägg är för att få buhua över mig. Att ständigt behöva buhua är lite flickigt enligt mig.
Nåja, hur som Andres är ett oprövat kort så är det men just det här att han måste vara flipp eller flopp tycker jag är väldigt drastiskt. Det troliga är väl att han är mittemellan som de flesta andra tränare, så är det genier är det ont om, men för att få en chans så torde man inte vara idiot heller, så antagligen är han lika bra och dålig som alla andra tränare.
Olaussson har funkat bra i alla år i HV71 när han fått var frisk från sin sjukdom, så varför han inte skulle funka bra nu stå ju skrivet i dunkel.
Stillman har ju haft den här rollen innan och makat guld, så Stillman och Olausson borde rimligtvis inte vara katastrof men antagligen inga demoner, men i och med att det varit med förr så borde det väl ändå kunna ge en viss trygghet.
Hur som löjligt att utnämna Olausson till jude jag vill minnas att han avslutade sin karriär i Färjestad och var Loob stor nog att komma över sin besvikelse så är ju det rätt barnslig som tjuta över det nu.
Och att han tränar HV71 nu beror antagligen på att Färjestad hade andra kort att satsa på och därför inte kunde ge honom en sådan roll.
Jaja, du borde ta och tugga dig en Toy och coola ned dig lite, istället för att ständigt tjuta över mig, men av ren nyfikenhet varför handlar ca 70-80% av dina inlägg om mig? Tycker du det är särskilt bidragande eller topicbringande?