2014-08-18, 18:59
Medlem
Tjena, lånar min antidrogkamrats konto.

Jag har stor erfarenhet utav droger, inte minst amfetamin.
Beprövat allt ifrån svart till vitt amfetamin. Just det gula blir jag fruktansvärt dålig på.
Jag bli osocial, trött, yr, feberkänningar, kräkningskänslor.. Ja, så man absolut inte vill ha det.

På vitt däremot får jag den där känslan av att utöva en syssla på fem minuter, som egentligen tar drygt en timma, och samtidigt har jag superkul. Vitt fungerar alltså kanon med allt vad man kan önska sig utav ett tjackrus.

Hur kommer sig detta? Enligt alla trådar innehållandes diskussioner om färgat tjack, så ska det gula tydligen vara dunder. Jag har prövat otaliga batcher av gult tjack, från olika försäljare, allt är lika värdelöst.

Är det utspätt med andra droger? Är det något fel med den kemiska processen, eller rentav något fel på mig?
Vad har ni för erfarenheter utav gult tjo?
Citera
2014-08-18, 19:03
Medlem
Tiaitchsis avatar
Gult amfetamin är inte alltid "dunder".
Det bästa amfetaminet är vitt, då det gula/rosa/etc. är föroreningar från syntesen.
Citera
2014-08-18, 19:05
Medlem
fet-lat-cynisks avatar
Går inte att döma tjacket utifrån färg/utseende.

(FB) Vad är det för fel, eller är det helt rätt? (Amfetamin)
Citera
2014-08-18, 21:32
Medlem
CredFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Gult amfetamin är inte alltid "dunder".
Det bästa amfetaminet är vitt, då det gula/rosa/etc. är föroreningar från syntesen.

Jag är ingen expert, men jag har varit med om att jag fått tag på tjack som varit riktigt grymt trots att det varit lite gult. DOCK bör det tilläggas att det gula då endast fanns på "utsidan", d.v.s i påsen innan man hackat/krossat sönder tjacket. När man väl fått till sig en lina så var den vit o fin. Har fått höra att amfetaminsulfat kan oxidera vid kontakt med syre och att det gula på utsidan kan vara ett tecken på bristfällig förvaring (alt gammalt tjack).
Citera
2014-08-19, 00:28
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CredFrost
Jag är ingen expert, men jag har varit med om att jag fått tag på tjack som varit riktigt grymt trots att det varit lite gult. DOCK bör det tilläggas att det gula då endast fanns på "utsidan", d.v.s i påsen innan man hackat/krossat sönder tjacket. När man väl fått till sig en lina så var den vit o fin. Har fått höra att amfetaminsulfat kan oxidera vid kontakt med syre och att det gula på utsidan kan vara ett tecken på bristfällig förvaring (alt gammalt tjack).
Precis, min poäng var alltså inte att vitt tjack är bättre än allt annat tjack, för det finns garanterat gult/rosa/svart/etc. tjack som är bättre än "vitt" (läs: bakpulver, dextro).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in