Citat:
Ursprungligen postat av
AntiKike
Vi har ett mångkulturindustriellt komplex som slukar tiotals (lågt räknat) miljarder per år. Jag menar här inte bara direkta profitörer som Bert Karlsson och alla dessa förbannade så kallade flyktingadvokater utan även i allra högsta grad bankerna som älskar nya friska skuldmagneter.
Det är mycket tjat om SD, men SD är fan ingen lösning om de inte har egen majoritet. Tvärtom gjorde SDs inträde i dönickeförsamlingen att borgarna gjorde upp med miljömupparna för att öka invasionstakten från storm till orkan. Allt för att kringgå ett parti som inte ens hade 6% av rösterna.
Ponera nu att SD skulle ha en reell chans att få säg 51% av rösterna (det kommer aldrig att ske eftersom när den tidpunkten aldrig kan nås då Sveriges demokrati förändras mycket snabbare än slöfockarnas uppvaknande) hade de stora gubbarna dragit i nödbromsen för länge sedan och gjort allt (vad vi sett hittills är en västanvind i jämförelse) för att förgöra kättarna.
Slutsats: skit i valet och ägna din tid åt att i ord och handling bekämpa Systemet!
Det är vad jag skrivit i andra trådar, tänk om man fick en massrörelse där folk strutar i att rösta så får politikerna stå där eller införa Diktatur på en gång eftersom folket inte längre har förtroende för politikerna.
Men då måste man börja nu, Om man i stället kräver att vi vill ha politiker som Palme eller Erlander, då menar jag personlighetstyperna som pratade som folk och var naturliga i intervjuer, politikerna idag pratar som stela ickemänskliga robotar, ja som kungen, detta måste vi ha bort, vi måste kräva politiker som pratar direkt ur hjärtat i stället för nått skrivet papper som dom sedan glömmer bort.
Svenska folket beslutar sig för att röstskolka till vi får dessa politiker.