Jag är så förjävla less på två av mina tänder helveten och min käke..

Jag hade för några månader sedan en smärta i mina tänder som typ "pulserade" och jag blev helt galen.. Jag åt alvedon för att minska smärtan men tillslut så gick jag till tandläkaren som sista utväg..
Iockmed att jag har bettskena när jag sover för att jag biter ihop så tog jag med den och han "filade" ner mina tänder för att dom tydligen var för höga för att jag biter ihop så hårt när jag sover (?) och efter ett tag försvann smärtan..
Men nu likförbannat är den här igen och jag har kollat på min bettskena för där jag har ont så har bett skenan en "vinkel" som gör att min tand trycks på ett konstigt sätt.. Svårt att förklara men jag testade nu att sova utan den men smärtan är fortfarande kvar..
Jag borstar som en galning, jag använder munskölj och jag har nu testat Hexident som är bakteriedödande men jag får fan inget resultat..
Och min käke gör så ont så jag funderar på om det är min käke som gör detta men det låter wierd..
Och när jag knackar på tanden som gör mest ont (och känns som om den pulserar med smärtan) så gör det ont och den är öm..
Jag funderar fan på att dra ut dom snart..
Någon som har en aning på vad det här kan vara?
Ursäkta för långt meddelande..