Man blir ju så jävla förbannad, här jobbar man och sliter 6 dagar i veckan så ska man behöva betala för en massa parasiter. Varför i helvete ska jag vara med å finansiera detta, jag vill att mina skattepengar ska gå till de människor som är gamla och ska få en värdig sista tid i livet efter att de jobbat 50 år och byggt upp denna välfärdsstat.
Tror fan jag spyr, balkaninvandringen på 90 talet var totalt annorlunda där finns mycket bra folk och har kompisar där ifrån där deras föräldrar är mycket bra integrerade och talar svenska helt utan bryting och har anpassat sig. Nu blir det väl till att finansiera ett flertal moskéer och flyktingboenden. USCH! dags å emigrera.
Senast redigerad av Robery 2014-08-16 kl. 16:49.
Instämmer...
Det blir blankröst från mig efter sju raka val på moderaterna.
Jag saknar Gösta
Men för fan! Rösta SD och var med om att bygga det nya Sverige och det nya högerkonservativa partiet som SD skulle kunna bli. Så länge vi blir av med M och S, så kommer S att ta den roll som folket vill ha.
Bolden er serveret for de rødegrønnes fødder, i fodbold er det en giftig aflevering.
Den farveløse fagforeningsmand Löfvén skal administrere et mareridt, faldende levestandard og stærke sociale konflikter: Afviklingen af velfærdsstaten.
Reinfeldt har altid ønsket den, nu kan den signeres af selve socialdemokratiet. Ganske fiffigt, de var dumme nok til at ønske sig magten.
Man blir ju så jävla förbannad, här jobbar man och sliter 6 dagar i veckan så ska man behöva betala för en massa parasiter. Varför i helvete ska jag vara med å finansiera detta, jag vill att mina skattepengar ska gå till de människor som är gamla och ska få en värdig sista tid i livet efter att de jobbat 50 år och byggt upp denna välfärdsstat.
Tror fan jag spyr, balkaninvandringen på 90 talet var totalt annorlunda där finns mycket bra folk och har kompisar där ifrån där deras föräldrar är mycket bra integrerade och talar svenska helt utan och har anpassat sig. Nu blir det väl till att finansiera ett flertal moskéer och flyktingboenden. USCH! dags å emigrera.
därför att dina medmänniskor som utgör majoriteten röstar för att du ska arbeta dag till kväll för att araber och negrer som bara är här för att våldta svenska barn och mörda och misshandla ska kunna leva sköna liv
"Nya" Moderaterna har föga gemensamt med Bohmans Moderaterna. Han kör säkerligen några 360 i graven.
Reinfeldts Moderaterna har såklart inget gemensamt med Bohmans Moderaterna. Gösta skulle inte ens röstat på dagens Moderater. De gamla moderaterna är lika utdöda som de nya kommer vara efter valet. Vad som kommer efter Reinfeldt är en gåta. Fortsätter de åt vänster kan de börja låna slagord och plakat av gamla VPK. Och DET hade Gösta nog tyckt var liiite pinsamt.
1. Reinfeldt vet att han kommer att förlora valet. Om M får 25% eller 18% spelar ingen roll. Efter det här talet skulle jag bli förvånad om M får mer än 20%.
2. Han vet att sossarna kommer att få städa upp efter honom och det kommer att skyllas på Reinfeldts tidigare politik. Han gör här med sitt tal klart för väljarna att kaoset inte beror på jobbskatteavdrag, privatiseringar osv utan att det beror på massinvandringen från tredje världen. Något alla partier varit överens om (utom SD).
Finns det ingen som följer hur herr Reinfeldts budskap tagits emot i övriga sociala medier? Skrivs det just nu hyllningstal på Facebook? Finns det någon skön sammanställning?
Det enda jag har hittat är aftonbladets facebooksida. Där är kommentarerna ungefär samma som här.