2014-08-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karmalife80
Att sosso kom undan den branden. . Rättegången start idag. .tror att hans arabsläkt var där ..utanför tingsrätten..sosso ska tydligen vara en riktig svin.

Var han åtalad för mordbranden på Trandared? Trodde att han befann sig i samma lägenhet och lyckades ta sig ur. Att de båda blev attackerade av en tredje part så att säga.

Enligt inlägg ovan blev han utsatt för en liknande behandling på Norrby, vilket jag inte läst eller hört talas om. Någon med en länk till där man kan läsa om det?
Citera
2014-08-14, 21:06
Medlem
Han är åtalad för slagit sin familj, och kvinnofridskränkning, misshandel, olaga hot, denna gång..
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Var han åtalad för mordbranden på Trandared? Trodde att han befann sig i samma lägenhet och lyckades ta sig ur. Att de båda blev attackerade av en tredje part så att säga.

Enligt inlägg ovan blev han utsatt för en liknande behandling på Norrby, vilket jag inte läst eller hört talas om. Någon med en länk till där man kan läsa om det?
Citera
2014-08-14, 21:12
Medlem
Frågan är varför detta inte kom ut i (BT) och varför utsattes han för eld attack? som ingen känner till?
Citat:
Ursprungligen postat av PharmaCyst
De hade en relation iaf såvitt jag vet då han deltog i förhöret kring hans död och dessutom så utsattes
Sosso själv för en eld-attack lite senare på Norrby som han dock överlevde
Citera
2014-08-14, 21:37
Medlem
PharmaCysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW

Det anmäldes aldrig och kom ej ut i BT
Citera
2014-08-14, 23:25
Medlem
Citat:
Det anmäldes aldrig och kom ej ut i BT

Från (FB) Mordbrand i Borås?

Citat:
Ursprungligen postat av Felthyfew
Jag har hört att Muhammed inte var den enda som brann i lägenheten. En man som heter Sosso George ska också brunnit men överlevt. Konstigt att detta inte nämns i Borås tidning elle ngn annanstans. Hela stan vet att det var mord. Dom ska tydligen blivit pistolhotade och fått bensin hällt över sig sen blivit antända. Sjuka grejer som händer i Borås nu. Polisen kanske skämms över att dom tappat kontrollen över allt skit som händer i lilla Borås. Kanske därför det tystades ner helt

Jag antar att du är säker på att han attackerades vid ett annat tillfälle? Självklart skulle han inte göra en polisanmälan

Edit: Glöm vad jag skrev, står i den tråden att han attackerades helgen före händelsen på Trandared på Norrby.
Senast redigerad av BenWW 2014-08-14 kl. 23:46.
Citera
2014-08-16, 14:38
Medlem
Sosso utsattes för brandattacken helgen efter mordbranden på Trandared. Han överfölls utanför fritidsgården på Norrby. Han skall ha spelat medvetslös och trodde att gärningsmännen pissade på honom men det var tydligen bensin han fick hällt på sig som sedan tände eld, enligt mina källor.
Citera
2014-08-16, 16:08
Medlem
PharmaCysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phadca
Sosso utsattes för brandattacken helgen efter mordbranden på Trandared. Han överfölls utanför fritidsgården på Norrby. Han skall ha spelat medvetslös och trodde att gärningsmännen pissade på honom men det var tydligen bensin han fick hällt på sig som sedan tände eld, enligt mina källor.

Jo, den versionen har jag också hört.
Vad för slags relation hade Sosso och Mohammed?
Citera
2014-08-16, 16:24
Medlem
Citat:
Jo, den versionen har jag också hört.
Vad för slags relation hade Sosso och Mohammed?

Dem hade väl umgåtts en del.. Dem kanske blev ovänner?
Citera
2014-08-16, 17:08
Medlem
Var han med i nått gäng eller? Hörde något om Bandidos...
Citera
2014-08-16, 23:08
Medlem
Om han nu har varit med i något gäng varför backar dom inte upp honom?
Citat:
Var han med i nått gäng eller? Hörde något om Bandidos...
Citera
2014-08-16, 23:13
Medlem
Något måste det har hänt mellan dom(alltså mellan Sosso o Muhammed)..Vet att Sosso sålde tbl på Norrby.Sen sägs det att nästan alla i hans familj är kriminella...listan är lång hos polisen..Denna Sosso ska ha suttit i fängelse etta par ggr tidigare..något som vet varför? Han har också gett sig för misshandel?
Citat:
Dem hade väl umgåtts en del.. Dem kanske blev ovänner?
Senast redigerad av karmalife80 2014-08-16 kl. 23:22.
Citera
2014-08-16, 23:18
Medlem
Min frågan är nog mest, VARFÖR gav han sig på sin egen familj? Var inte Sosso skilt? Nästa vecka ska tydligen rättegången fortsätta och ska försöka snoka mera på detta..Vilken fegis som ge sig på sina egna barn o fd fru..Vart/vem är kvinnan? svenska eller arab?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in