2014-08-14, 17:38
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtMikkelsen
Absolut därav ställer man krav från första början. Gillar dom inte läget så är det bara att gå vidare istället för att leva med en person som har noll hänsyn till sin partners välbefinnande.

Som kvinna tar man i första hand hänsyn till barnen och sig själv. Har man en karl så klarar han sig nog på egen hand. Skulle ni karlar få för er att överge oss kvinnor, så tror jag inte vi skulle sakna er särskilt mycket.

Det skulle snart stå en ny karl med kuken i hand och knacka på dörren. Love it or leave it.
Citera
2014-08-14, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Nu är jag med en Svenska och det funkar men det trodde jag aldrig. Till feminister i tråden så handlar det om iaf för mig att man vill ha en tjej/kvinna som är lite mindre skitnödig, tänker fritt och har en ok självkänsla. Det är jävligt svårt att hitta sådana svenska kvinnor, relationer med Svenskor är jobbigt, dom förväntar sig ett ständigt givande från mannen och att ha en så omogen människa hela tiden dra en psykiskt, få Svenska tjejer känns som vuxna kvinnor.

Det var som fan, tänk att det funkar med en svenska!

Grattis, och må ni leva lyckliga i alla era dagar!
Citera
2014-08-14, 17:55
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Som kvinna tar man i första hand hänsyn till barnen och sig själv. Har man en karl så klarar han sig nog på egen hand. Skulle ni karlar få för er att överge oss kvinnor, så tror jag inte vi skulle sakna er särskilt mycket.

Det skulle snart stå en ny karl med kuken i hand och knacka på dörren. Love it or leave it.

Tror du har rätt i det. TS har inte tillräckligt med självkännedom för att veta vad han gett sig in i.

Män behöver kvinnor mer än tvärtom på långa vägar. Sexuellt i alla fall.
Citera
2014-08-14, 19:57
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Tror du har rätt i det. TS har inte tillräckligt med självkännedom för att veta vad han gett sig in i.

Män behöver kvinnor mer än tvärtom på långa vägar. Sexuellt i alla fall.
Män behöver kvinnor endast sexuellt och för närhet.

Kvinnor behöver män barnalstring och för att samhället ska fungera. Utan männen är kvinnorna helt körda.

Bästa sättet för männen i Sverige är att erövra situationen är att kämpa för högre löner för sin arbetsinsats (alla som gör något tungt eller avancerat manuellt, bör skaffa högre lön) och se till att det inte sitter något vänsterstyre på toppen.
Citera
2014-08-14, 20:05
Medlem
Ett intressant fenomen som jag har märkt vid bland annat cruisingrundor är ett det oftast är de snygga tjejerna som är tråkigast.
Man kan stå och vinka till precis varenda människa som kommer långsamt förbiåkande och alla är på gott humör och hejar på varandra - och sen kommer det en bil fylld med 18-20-åriga tjejer, som istället för att vinka bara skakar på håret lite och ser självupptagna ut.
Och det är alltid just såna här tjejer som har den där nonchalanta stilen.
Är det verkligen så svårt att visa lite närvaro inför resten av folket?
Det är ju lite det som är poängen med föreställningar av det här slaget, inte bara sitta i sin egen värld med mobilen och se divig ut.
Citera
2014-08-14, 20:06
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Män behöver kvinnor endast sexuellt och för närhet.

Kvinnor behöver män barnalstring och för att samhället ska fungera. Utan männen är kvinnorna helt körda.

Bästa sättet för männen i Sverige är att erövra situationen är att kämpa för högre löner för sin arbetsinsats (alla som gör något tungt eller avancerat manuellt, bör skaffa högre lön) och se till att det inte sitter något vänsterstyre på toppen.

Visst stannar samhället utan män, men nu menade inte TS att de skulle arbetsstrejka utan sexstrejka likt en manlig Lysistrate, det fungerar dock aldrig.

Angående bästa sättet för män i Sverige att erövra situationen är att ge fan i vad kvinnor tycker, gå din egen väg, böj dig inte för deras vilkor och strid emot utanför internet när de börjar babbla feminism.

Ursäkta dig inte genom att börja med "jag är för jämställdhet, men...", nej raka manliga svar utan att tveka en sekund. Gnäll dock inte om mäns situation, gör aldrig det för då förlorar du respekten. Härled dig till vetenskapiga studier och individens personliga ansvar istället.
Citera
2014-08-14, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Ett intressant fenomen som jag har märkt vid bland annat cruisingrundor är ett det oftast är de snygga tjejerna som är tråkigast.
Man kan stå och vinka till precis varenda människa som kommer långsamt förbiåkande och alla är på gott humör och hejar på varandra - och sen kommer det en bil fylld med 18-20-åriga tjejer, som istället för att vinka bara skakar på håret lite och ser självupptagna ut.
Och det är alltid just såna här tjejer som har den där nonchalanta stilen.
Är det verkligen så svårt att visa lite närvaro inför resten av folket?
Det är ju lite det som är poängen med föreställningar av det här slaget, inte bara sitta i sin egen värld med mobilen och se divig ut.
Snygga tjejer måste vara försiktigare. Dom vet att risken är stor att du stannar och vill snacka om dom hejar på dig.
Citera
2014-08-14, 22:16
Medlem
InternetTuffings avatar
Överge? Njaa.. finns en del idioter till kvinnor i dagens Sverige, och jag kan förstå om man faller för en utländsk kvinna. Men att helt överge svenska kvinnor? vad är det för förräderisnack?
Citera
2014-08-15, 15:25
Medlem
checkthisout.s avatar
Var i helvete finns det singla tjejer? Varenda lagom snygg tjej jag snackar med antingen har pojkvän eller så är 16 år gammal och har fem desperata gubbar efter sig. Sverige är ett jävla korvfest.

Dags att stoppa all manlig invandring och förbjuda rasblandade par. Undrar om blattehororna i de stora städerna i Svealand ligger bakom obalansen.
Senast redigerad av checkthisout. 2014-08-15 kl. 15:28.
Citera
2014-08-15, 23:37
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta

Tala om att bumpa ett halvår gammalt inlägg , så som kvinna är det viktigare att ta hand om sig själv än att visa ömsesidig respekt i ett förhållande?

Love it or leave it? Som tur är har jag i stort sett uteslutet bara dejtat tjejer som legat på den mentala nivån där man förstått att ett förhållande handlar om att ge och ta, en kapacitet du totalt verkar sakna vilket i slutändan enbart bara kommer bita dig i arslet förr eller senare.
Citera
2014-08-16, 00:26
Medlem
WordWarriors avatar
Vad kul att tråden väckte så stor uppmärksamhet. Detta tyder ju på att jag hamnat rätt, på en känslig punkt, om man säger så.

Givetvis bör svenska män fråga sig om de vill vara skatteslavar åt svenska bortskämda kvinnor, eller om de vill frigöra sig som egna individer...

Själv har jag som sagt givit upp på Sverige, och kommer att lägga såväl min ekonomiska och emotionella kraft på kvinnor som förtjänar det. Utländska kvinnor förtjänar detta i högre utsträckning än svenskor, anser jag själv. Jag agerar därefter.

Lycka till folks!
Citera
2014-08-16, 18:50
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtMikkelsen
Tala om att bumpa ett halvår gammalt inlägg , så som kvinna är det viktigare att ta hand om sig själv än att visa ömsesidig respekt i ett förhållande?

Love it or leave it? Som tur är har jag i stort sett uteslutet bara dejtat tjejer som legat på den mentala nivån där man förstått att ett förhållande handlar om att ge och ta, en kapacitet du totalt verkar sakna vilket i slutändan enbart bara kommer bita dig i arslet förr eller senare.

Ursäkta, men är du en Rottweiler ? Jag hoppas verkligen att jag slipper möta karlar som biter mig i arslet, när det är sängkunskapen hos männen jag värderar högst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in