Citat:
Ursprungligen postat av
Lost-Soul
Förändring sedan Juli (Sentio)
M: 21,2 +0,4%
Fp: 5,6 -0,5%
C: 4,7 +1,0
Kd: 4,7 -0,8%
S: 30,1 +0,2%
V: 7,4 -0,9%
Mp: 8,3 +-0%
Sd: 11,8 -1,7%
Det får inte vara sant. Jag har tidigare trott att någon slags överlevnadsinstinkt skulle kicka in hos det svenska folket. Sverigedemokraterna
borde få egen majoritet i det här valet. Med tanke på trögrörlighet och sådana saker och att en del är totalt ointresserade av och okunniga om politik, så är åtminstone alla resultat under 25-30% ett bevis på att det svenska folket skiter i om befolkningen byts ut, att ekonomin går åt helvete och att kriminaliteten kommer att öka ytterligare.
Att tro att Alliansen eller SVaMP+Fi skulle vilja eller kunna göra något åt saken är
svagsint. Hädanefter håller jag
icke-SD-röstare personligt ansvariga för neddragningarna i välfärden, jag håller er ansvariga för varenda misshandel, vartenda rån, varenda våldtäkt som utförs i Sverige av människor med utländsk bakgrund.
Jag uppmanar alla sverigevänner att göra allt ni kan för att övertyga er omgivning om Sveriges kritiska situation. Att det är nödläge och att för Sveriges och sveriges framtids skulle rösta SD. Kom ut i bekantskapskretsen. Det är nu det gäller. 2018 är det för sent för Sverige.
Med tanke på utvecklingen i år (med tiggeriet, den exploderande invandringen, ISIS mm) så borde SD ligga runt 17-18% i Sentio (då med hänsyn till att svensken i allmänhet alltså tycks sakna överlevnadsinstinkt).