2014-08-09, 20:45
Medlem
Oboros avatar
White men now. Faaaaan.
Citera
2014-08-12, 11:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Värst är väl ändå inte en film, men väl en radioreklam.

Biltema-familjen är ju bara för mycket. När jag idag råkade höra Twins-reklamen i TV om "5 Minutes Shaper" kunde jag konstatera att den svenska rösten bakom denna är samma röst som fadern i Biltema-familjen.

Hans röst är så irriterande nedlåtande mot kundklientelet. Tydligen är han Fredrik Dolk.
Senast redigerad av HerrGickhan 2014-08-12 kl. 11:51.
Citera
2014-08-13, 21:56
Medlem
donaukinds avatar
Reklamen med massa negrer som dansar med barn till "Oooh I like your style!". Tävlar de om vem som kan kvotera mest eller fick de pengar av AF?
Citera
2014-08-15, 00:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Coop har ofta använt den här dryga killen men nu tar han fan rekordet i dryghet och blodet kokar!

"All ekologisk mat ska va gratis"
"vem ska betala då?
"Ingen, det ska vara gratis"
"Men nån måste ju betala"
"Nä men det är gratis, vet du inte vad gratis betyder?"
"Men nån måste ju betala"
"Njaaaaaaeeeeeeeee inte i min ide vettu"
"Alla gillar ju gratis, kommer sälja som smör"

Vad fan är det som är så jävla charmigt med kompletta idioter? Skulle jag tvingas genomlida dessa 30 sekunder skulle jag rammat fanstyget med kundvagnen !
Beskåda spektaklet här:
https://www.youtube.com/watch?v=gmtgxRsxAPs&list=PL89C94EFD78CF8454
Citera
2014-08-15, 00:26
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Undrar om han är inklippt i videon, i Finland såg jag nämligen samma reklam och EXAKT samma tjejer/rörelser/allt men med en finsk kändis. Märkligt f.ö att Vitaepro/Vitaelab har råd att köra reklamfilmer på alla kanaler i princip varje paus i programmen...

Är det den med Göran Gillinger?

Finns i Finland och Norge alt Danmark men med olika tjejer faktiskt. Var själv tvungen att jämföra på youtube för att se om dom spelat in separata reklamfilmer.
Citera
2014-08-15, 01:06
Medlem
Icas egna varor haha...
Citera
2014-08-15, 01:34
Medlem
VitaePro helt klart. En sliskig 50-årig Nicklas Whalgren som genom en enda tablett helt plötsligt blir populär bland flickorna, som poserar som cheerleaders och grejer. Och sen damen med den ondskefulla blicken i slutet som säger "funkar för mig".
Citera
2014-08-15, 12:07
Medlem
Sossarnas reklamfilm, där en typ åttaårig tjej är orolig över att hon inte ska klara matten och bli läkare så småningom så att hon kan jobba med sin morsa - som lär vara pensionerad när hon ens är klar. Sedan det överdrivet stökiga klassrummet där en av killarna sitter med hörselkåpor. Vill bara skrika "ut och lek ungjävel!".
Citera
2014-08-15, 12:09
Medlem
Fjantors avatar
Haru sett kattklippä....
Citera
2014-08-15, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Sossarnas reklamfilm, där en typ åttaårig tjej är orolig över att hon inte ska klara matten och bli läkare så småningom så att hon kan jobba med sin morsa - som lär vara pensionerad när hon ens är klar. Sedan det överdrivet stökiga klassrummet där en av killarna sitter med hörselkåpor. Vill bara skrika "ut och lek ungjävel!".
Synd att utnyttja ett barn i politiska sammanhang! Föräldrarna måste vara fanatiska sossar.
Citera
2014-08-15, 12:55
Medlem
fet-lat-cynisks avatar
Den där jävla tandkrämsreklamen, tror det är pepsodent där en man går omkring och förstör folks frierier osv. Sen i slutet kommer det en bög och raggar på honom. Jag hatar allt med den reklamen, musiken, modellerna, speakern. Men värst av allt måste ju ändå vara att pepsodent har så låga tankar om oss konsumenter att de försöker lura i oss att just män behöver en separat tandkräm.

Lendokärringen hatar jag också!
Citera
2014-08-15, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Haru sett kattklippä....
Tror att det är "Har I sett Kattkleppera?" Grövsta västgötska. Håller med om att det är botten. Över huvud taget är Telenors reklam botten under den sista tiden. Med Sören som amerikansk politiker. Usch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in