Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-08-15, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werner.Sombart
Du, med din antigermanska agenda, och ovilja att ta ställning mot Putins förintelsebejakande bör klassas som den lilla tik du är.

Eftersom jag själv är german, därtill med en nordisk fenotyp, är jag knappast "antigermansk". Varför aktiverades du, ebolaneger, vitrevolution, SvinFullGrek, med flera just nu?

Citat:
Vad är problemet, varför tar du inte avstånd från Putins bejakande av den internationella judendomens överideologi? Dvs. sionismen och den tillhörande Förintelsen ? Är du en förintelsebejakande liten gosse som tror att ryssen kommer rädda vårat folk och land?

Varför tjatar du maniskt om "förintelsen" hela tiden? Förintelsen är en bluff!
Citera
2014-08-15, 01:14
Medlem
Citat:
Du och Putintikarna undviker att svara på frågorna

Nej, varken du eller dina hyndor för svensk nationalism framåt.

Svara nu då, din hynda

Ja, för Jobbik, BNP, Gyllene Gryning, NPD och så vidare är alla "Putintikar".

Lilla, psykosdrabbade, jude där. Ge upp!
Citera
2014-08-15, 01:18
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du svarar inte fortfarande på frågan: Är det i germanens intresse att stödja Putin, som försvarar judens största lögn Förintelsen ?

Klarar du av ett ja/nej svar din jävla tikhund?

På rak arm vet jag bara en enda ledare i modern tid som tydligt påtalat Holohoaxen, nämligen Iran's Ahmadinejad, och folket fick betala ett högt pris för det. Om du nu inte är ett troll så borde du förstå skillnaden mellan att tala klarspråk i den här frågan anonymt på internet och offentligt, än värre som ledare för ett land. Riskerna man utsätter sin egen befolkning för går inte att överskatta när man i egenskap av President pekar ut Holohoaxen.

Hur tror du egentligen en realpolitisk kalkyl ser ut i frågan om "förintelsen"? Putin avslöjar "förintelsen" som en bluff och hela Rysslands och västvärldens befolkning gör vågen? Nej, så fungerar det inte. Revisionismen vann i sakfrågan redan för 30 år sen men lik förbannat simmar den här ankan vidare. Man kan tyvärr inte vinna makten genom att säga sanningen i judens värld, utan först måste man vrida makten ur händerna på juden och det gör man främst med ekonomiska medel. Det senare är exakt vad Putin gör, vilket förstås förklarar den massiva hatpropagandan i väst samt att jordens alla hasbaratroll härjar som galningar i allt som rör Ryssland.
Citera
2014-08-15, 01:19
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Varför tjatar du maniskt om "förintelsen" hela tiden? Förintelsen är en bluff!

Din Herre, Putin, säger att Förintelsen är ett historiskt faktum, och Putin svär att detta vederstygliga aldrig ska få ske igen.

Hur ska du få din husse, Putin, att erkänna germanernas krav på rättrådighet när du låter Putin/judendomen sätta agendan vad gäller Förintelsen ?

Du är en skojare och en tik för Putin.
Citera
2014-08-15, 01:23
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
På rak arm vet jag bara en enda ledare i modern tid som tydligt påtalat Holohoaxen, nämligen Iran's Ahmadinejad, och folket fick betala ett högt pris för det. Om du nu inte är ett troll så borde du förstå skillnaden mellan att tala klarspråk i den här frågan anonymt på internet och offentligt, än värre som ledare för ett land. Riskerna man utsätter sin egen befolkning för går inte att överskatta när man i egenskap av President pekar ut Holohoaxen.

Hur tror du egentligen en realpolitisk kalkyl ser ut i frågan om "förintelsen"? Putin avslöjar "förintelsen" som en bluff och hela Rysslands och västvärldens befolkning gör vågen? Nej, så fungerar det inte. Revisionismen vann i sakfrågan redan för 30 år sen men lik förbannat simmar den här ankan vidare. Man kan tyvärr inte vinna makten genom att säga sanningen i judens värld, utan först måste man vrida makten ur händerna på juden och det gör man främst med ekonomiska medel. Det senare är exakt vad Putin gör, vilket förstås förklarar den massiva hatpropagandan i väst samt att jordens alla hasbaratroll härjar som galningar i allt som rör Ryssland.

Ok, så din tolkning av Putins förintelsebejakande är; Putin väntar för att inte reta upp Väst?

Nej,nej, Putin använder förintelseberättelsen för att utöva makt och mental kontroll över germanen. Att inte ens begåvade nationalister förstår detta är bekymmersamt. Låt oss alla vänta på slaven Putins frigörelse!!

Jävla nollor
Citera
2014-08-15, 01:26
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Citat:
Ja, för Jobbik, BNP, Gyllene Gryning, NPD och så vidare är alla "Putintikar".

Lilla, psykosdrabbade, jude där. Ge upp!

Återigen så drar du upp andras argument för att stödja din egen ståndpunkt.

Vem fan lyssnar på en legoknekt som inte har egna ord att kriga med..
Citera
2014-08-15, 01:31
Medlem
Citat:
Återigen så drar du upp andras argument för att stödja din egen ståndpunkt.

Vem fan lyssnar på en legoknekt som inte har egna ord att kriga med..

Min åsikt hade varit den samma alldeles oavsett vad andra hade tyckt. Det är däremot du som kallar mig med andra åsiktsfränder för "hasbaranationalister". Det måste betyda att du anser Jobbik, BNP, GG, NPD och andra för att vara det också? Vi delar ju nämligen åsikt i denna fråga.

Judesvin, försvinn.
Citera
2014-08-15, 01:44
Medlem
Citat:
Hela denna tråden har blivit en tummelplats för Putins tikhundar och diverse kontrarevolutionära element som har som uppgift att motverka svensk etnisk nationalism. Vilka dessa hundar är behöver ingen närmare förklaring, det är bara att titta vilka som slickar ryssens hand. Och vilka som villigt viker sin tiksvans åt sidan, som den värsta hyndan, när Putin skall kliva på med sin ryska dobel.

[...]

judeslickande lilla hyndan
judehororna/Putinlakejerna
Putins horor
Men för fan, är du hunduppfödare eller zoofil?

Som nationell kan man ju vara kritisk till Rysslands inrikespolitik samtidigt som man är öppen för ett utrikespolitiskt samarbete med Ryssland mot gemensamma fiender. Det kan ju vara smartare än att göra sig till allt och allas fiende på en och samma gång.
Citera
2014-08-15, 01:45
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Citat:
Min åsikt hade varit den samma alldeles oavsett vad andra hade tyckt. Det är däremot du som kallar mig med andra åsiktsfränder för "hasbaranationalister". Det måste betyda att du anser Jobbik, BNP, GG, NPD och andra för att vara det också? Vi delar ju nämligen åsikt i denna fråga.

Judesvin, försvinn.

Ja, jag anser att du och resten av Putintikarna är ett gäng av mentalt svagbegåvade följare. Ni är som hororna i en albansk bordell: ni tror på vad än er hallick (Putin) säger till er.

Ni är alltså en belastning för den svensk etniska nationalismen. Ni är horor helt enkelt.

Nå, hur ställer du dig till Putins knäböjande inför judenheten, skall du, precis som Putin, Göra allt du kan för att Förintelsen inte inträffar igen? Din lilla tikvalp...
Citera
2014-08-15, 01:49
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Men för fan, är du hunduppfödare eller zoofil?

Som nationell kan man ju vara kritisk till Rysslands inrikespolitik samtidigt som man är öppen för ett utrikespolitiskt samarbete med Ryssland mot gemensamma fiender. Det kan ju vara smartare än att göra sig till allt och allas fiende på en och samma gång.

Du har en poäng. Men sanningen är att dessa svagbegåvade dårar endast förtjänar föraktet. Titta på dessa hundars resonemang, och deras lismande inför ryssen - föraktet är en mildhet dessa nollor borde tacka för.
Citera
2014-08-15, 01:54
Medlem
Citat:
Du har en poäng. Men sanningen är att dessa svagbegåvade dårar endast förtjänar föraktet. Titta på dessa hundars resonemang, och deras lismande inför ryssen - föraktet är en mildhet dessa nollor borde tacka för.
Kan du ge några konkreta exempel på det här osmakliga "lismandet inför ryssen"? Och är just lismande för ryssar värre än annat lismande eller varför tjatar du om germaner och slaver/ryssar?
Citera
2014-08-15, 02:07
Medlem
Werner.Sombarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Kan du ge några konkreta exempel på det här osmakliga "lismandet inför ryssen"? Och är just lismande för ryssar värre än annat lismande eller varför tjatar du om germaner och slaver/ryssar?

Både du och jag känner till hur djupt i den germanska själen den judiska lögnen om förintelsen går. Förintelsen är det starkaste och mest potenta mentala fängelse juden har över germanen.

Att som vissa 'nationalister' blunda för Putinregimens bejakande av denna lögn/psykologiska kontrollverktyg visar, för mig, hur lite man förstår av den psykologiska krigföring som juden och resten av maktspelarna har. Det är förräderi att bejaka ryssen/Putin och Förintelsen.

Titta på dessa sorgliga adepter till den sionistiska/ryska berättelsen om hur 'förintelsen aldrig får ske igen'. Det är en våldtäkt på varje intellektuell germans psyke. Detta kan aldrig låtas passera lättvindigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in