Fråga igen :P Men e dt nån som känner till vilken låt det e som fanns på startsidan av tankafetast för ett tag sen? Alla hade Masker på sig å har för mig videon va inspelad i stockholm. DET ÄR INGEN HOUSLÅT! Hittar ej den :P
Letar nu även efter ytterligare en låt. I den låten är det en tjej som sjunger någonting i stil med "I go down to the river to pray".. Också en ny låt (dvs. 2014, möjligtvis 2013).
Söker namnet på en musiker, i början av 2000-talet soloartist, om så är fallet idag vet jag ej. Har fått för mig att han kommer från Island. Han (hen) ser sig själv som asexuell och sjunger på engelska. Har en minnesbild från en av hans musikvideor och det är att en räv flyger ett flygplan, musikvideon är animerad.
Han sjunger ofta i falsett och texterna är, om man tolkar dom, jäääääävligt tragiska.
Söker namnet på en musiker, i början av 2000-talet soloartist, om så är fallet idag vet jag ej. Har fått för mig att han kommer från Island. Han (hen) ser sig själv som asexuell och sjunger på engelska. Har en minnesbild från en av hans musikvideor och det är att en räv flyger ett flygplan, musikvideon är animerad.
Han sjunger ofta i falsett och texterna är, om man tolkar dom, jäääääävligt tragiska.