Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-08-14, 21:17
Medlem
9797s avatar
Har aldrig fattat varför utövare av diverse idrotter ska kasta tröjan så fort dom lyckas med något. Har det något med homofili att göra?

Och Angelica Bengtsson var sannerligen inte van att stå framför en tv-kamera. Vilket otroligt puckat intryck hon gav.
2014-08-14, 21:24
Medlem
Samuelsson är en duktig mästerskapstävlare. Synd bara att en riktigt bra uppladdning saknas. Nästa år när hon fått fila lite mer på korta häcken är hon nog med och hotar sitt totalpers igen.
2014-08-14, 21:27
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Men ta det inte så allvarligt, relaxa lite

Jag är lugn, men tycker genuint illa om pajasen i fråga.
2014-08-14, 21:28
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Samuelsson är en duktig mästerskapstävlare. Synd bara att en riktigt bra uppladdning saknas. Nästa år när hon fått fila lite mer på korta häcken är hon nog med och hotar sitt totalpers igen.

Ser att gå mot en bit över 6100 poäng och gör hon en riktig bra andradag kan hon nog nå 6200 poäng.
2014-08-14, 21:34
Medlem
Kajsa Bergqvist blir bara mer och mer lik Mona Sahlin.
2014-08-14, 21:46
Medlem
ännu en typisk svenskdag med underprestationer och turister.
2014-08-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Ser att gå mot en bit över 6100 poäng och gör hon en riktig bra andradag kan hon nog nå 6200 poäng.

1:a i kula, 9:a på 200m och kan mycket väl vara topp5 i längd och 800m också imorgon. Frågan är vilken slutplacering det kan bli, just nu har hon 40p upp till sjundeplatsen och det är hur jämnt som helst bakom det.

I topp skiljer det 10p mellan ledande Thiam, Schäfer på andra och Broersen på tredje efter första dagen.
2014-08-14, 21:53
Medlem
Martinot-Lagarde som spexade och höll på som han vore Bolt efter semin gör säsongens sämsta lopp.. Ja gudarna brukar straffa sånt.

Och Bascou som kom trea är inne och rotar på Bajis bana, jag kan tänka mig en protest där då han störde fällningen. Tyvärr för Bajis del blev han dömd femma efter målfotot, så det skulle bli fortsatt fransk medalj.
Senast redigerad av frankkk 2014-08-14 kl. 21:57.
2014-08-14, 21:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Martinot-Lagarde som spexade och höll på som han vore Bolt efter semin gör säsongens sämsta lopp.. Ja gudarna brukar straffa sånt.

Verkade nervös inför det här loppet och sprang utan någon vidare skärpa eller framåtanda, liksom tvekande. Högoddsare att han missar medalj. Bra gjort av Shubenkov förstås.
2014-08-14, 22:17
Medlem
Alkibiadess avatar
Juryn diskar fransmannen. Helt rätt.
2014-08-14, 22:26
Medlem
Citat:

Tycker det vore bättre att bestraffa honom på annat vis. Vad ska tvåan som numera få ett guld ha för glädje av detta? Få en guldmedalj trots att man själv vet om att man var totalt underlägsen.
2014-08-14, 22:27
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Han kastade bort guldet, då ska han givetvis stå för sitt tilltag. Hade han haft vett skulle han i förväg ha frågat exempelvis sin tränare om det var en bra och ofattbart festlig idé att kasta tröjan. "Är det bara jag som tycker att det vore det roligaste som hänt sedan Muhammed rakade av skägget på sin äldsta hustru om jag skulle ta av mig tröjan på upploppet och springa med den i munnen? - Ja, käre maskotmisshandlare, det är bara du." Landsmannen Kowal blir glad i alla fall. Silver till Zalewski och brons till spanjoren Mullera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in