2014-07-25, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Finns det i praktiken någon egentlig chans att han faktiskt är oskyldig eller är det ett teoretiskt resonemang som hovrätten har fört?

Det är ju ett tecken på att polisstyrkan och utredningsåklagaren gjort ett skit jobb och att de inte gjort vad de är förpliktigad att göra. En hel del som de borde gjort, som t ex anhållit samtliga redan dagen efter så att utredningen ej störts.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Jag har Hovrättens dom och kan lägga upp den snart. Vill du fixa länk till Förundersökningsprotokollet?

Jag kan tyvärr inte lägga upp de då det är många filer och för stort

Citat:
Ursprungligen postat av homosum
http://m.hn.se/Default.aspx?pageid=1121&parentid=0&link=1.3318387
Ny skjutning i natt!!!

Låter som om det är en utav spring gossarna som inte kan göra något annat än att ta order och springa och göra ärenden. En av gossarna vars dennes tid och energi används för att göra andras ärenden. En liten stjärtgosse som gör ärenden för blattarna och golarna ojeil. Det är som jag läste på nätet om att "golare har inga polare".

Om det är ett faktum att bröderna ojeil är informatör till polisen, att personen som utförde skjutningen igår är en liten stjärtgosse till de, så är det också ett faktum att denna person också måste vara en informatör till polisen då han är polare med golarna. När man läser om hur ojeil bröderna betet sig och hur de beter sig och förstör andra barns och vuxnas liv så kan man inget annat förstå att den största ökningen man ser hos Sverigedemokraterna är bland poliser och andra tjänstemän som arbetar med att upprätthålla lagen samt bekämpa brott & kriminalitet; jag hyser sympati för de.

Hur kan man umgås med dessa blattar? Någon som har ett namn på vem som kan ha utfört skjutningen ?
Citera
2014-07-26, 21:16
Medlem
Underlag för alla mina påståenden om ojeil skall ha angivit Atoya vid ett tidigt skede

http://minfil.org/H8Qcf2b5b6/DOMFILSharetvahomejonaberAnpassningarSkrivbordNy_m appF_runders_kningsprotokoll__23-18_4__dragen_.pdf
Citera
2014-08-06, 14:08
Medlem
Detta va ju intressant

Någon som har lagt upp ljudinspelningarna från Hovrätten då Jean och Roy Ojeil samt Ali Atoya förhörs

http://www.youtube.com/channel/UC2kxMbl0pt9sit6tSJqYarg
Citera
2014-08-06, 21:29
Medlem
Lyssnat igenom rättegången nu och det vet i fan om jag inte tror det är någon av bröderna ojeil som gjort det. Ali verkar mest trovärdig av dom 3. Men som sagt detta mord kommer aldrig bli löst av polis eller åklagare.
Allt verkar sjukt förvirrande och det kommer aldrig gå att nysta upp.
Citera
2014-08-07, 00:06
Medlem
Citat:
Lyssnat igenom rättegången nu och det vet i fan om jag inte tror det är någon av bröderna ojeil som gjort det. Ali verkar mest trovärdig av dom 3. Men som sagt detta mord kommer aldrig bli löst av polis eller åklagare.

Ja, absolut för Ali är ju inte så smart att han skulle kunna dra till en historia där många pusselbitar faller på rätt plats. Båda Ojeil bröderna verkar ju vara den typen som skulle kunna ge en avsugning + ge en historia där de exkluderar sig själva enbart för att inte dömas till ett hårt straff. Om jag hade varit kriminell och haft det som en livstil, då hade jag definitivt inte umgåtts med Ojeil familjen. Vissa människor förstår tyvärr inte detta och får ta skit för dessa kräk.

Polisen kommer aldrig att lösa detta fall då de redan från börjar gjorde det största misstaget; nämligen att de redan vid dag 2 skulle ha anhållit personer. Det krävs nämligen inte mycket underlag att skäligen misstänka någon. Det räcker med att individer namnger vilka som sågs på plats.
Citera
2014-08-07, 12:48
Medlem
Citat:

Inte alls osannolikt. Ojeil bröder ljuger sig blå och säljer sina mormödrar om det behövs. A*i har väl varit stjärtgosse åt dem..? Jävla blattesoppa är det och det finns ju folk som VET... men eftersom alla ljuger och/eller ändrar sina versioner är det inte mycket rättsväsendet har att trycka på. MEN - ändå lite märkligt att de två "huvudvittnena", K*sum och K*m - som motvilligt vittnade i efterhand, att deras versioner uppenbarligen sågas i Hovrätten. De var ju på plats och har fått betala sina vittnesmål med att få skyddade identiteter. Varför togs inte deras utsagor på allvar?
Citera
2014-08-13, 16:36
Medlem
Någon som kan skicka länk till förundersökningen?
Citera
2014-08-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bangladesh1

Kolla inlägg 486, kan det va nåt?
Citera
2014-08-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoletta
Kolla inlägg 486, kan det va nåt?

Sorry... Det går inte att skicka i meddelande?
Citera
2014-08-14, 00:11
Medlem
länken var tingsrättsdomen.. Skulle gärna ha länk till förundersökningen...
Citera
2014-08-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bangladesh1

FUP i Falkagårdsmordet är i dom här aktbilagorna

165

166

167

168

174

175

Tar väldigt mkt men ska se om jag kan lägga upp det senare.
Citera
2014-08-26, 22:37
Medlem
hur går det med utredningen. helt sjukt.. det handlar om mord. värkar lätt och döda folk och komma lätt undan.. och bli helt fri …… ??? … blir det högsta domstol ??? hur går det med alla problem. så mycket tystnaden. hur går det mellan kurd och arab gänget. Alban ligan och araberna. akun familjen och ojeil.,,, kosum och araberna och akun familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in