Citat:
Det är ju ett tecken på att polisstyrkan och utredningsåklagaren gjort ett skit jobb och att de inte gjort vad de är förpliktigad att göra. En hel del som de borde gjort, som t ex anhållit samtliga redan dagen efter så att utredningen ej störts.
Citat:
Jag kan tyvärr inte lägga upp de då det är många filer och för stort
Citat:
http://m.hn.se/Default.aspx?pageid=1121&parentid=0&link=1.3318387
Ny skjutning i natt!!!
Ny skjutning i natt!!!
Låter som om det är en utav spring gossarna som inte kan göra något annat än att ta order och springa och göra ärenden. En av gossarna vars dennes tid och energi används för att göra andras ärenden. En liten stjärtgosse som gör ärenden för blattarna och golarna ojeil. Det är som jag läste på nätet om att "golare har inga polare".
Om det är ett faktum att bröderna ojeil är informatör till polisen, att personen som utförde skjutningen igår är en liten stjärtgosse till de, så är det också ett faktum att denna person också måste vara en informatör till polisen då han är polare med golarna. När man läser om hur ojeil bröderna betet sig och hur de beter sig och förstör andra barns och vuxnas liv så kan man inget annat förstå att den största ökningen man ser hos Sverigedemokraterna är bland poliser och andra tjänstemän som arbetar med att upprätthålla lagen samt bekämpa brott & kriminalitet; jag hyser sympati för de.
Hur kan man umgås med dessa blattar? Någon som har ett namn på vem som kan ha utfört skjutningen ?