2014-08-14, 13:09
Medlem
Jag är vanligtvis en typisk läsare som aldrig skriver inlägg... men nu behöver jag råd för alla vänner ger olika svar

Jag har hängt rätt avslappnat med en kille några månader och det har väl mest varit en slags kk-relation. Mycket bra sex och så, han är trevlig och jag gillar att umgås med honom men jag vet inte om jag vill något mer, jag har inga starka känslor än i alla fall. Jag är gärna bara KK med honom, men jag kan också vara nyfiken på hur det skulle vara att dejta honom så skulle det vara aktuellt för honom skulle jag inte säga nej. Han uttryckte känslor i början men det var på fyllan och inget jag tog allvarligt på då, men det finns en chans att han velat/vill mer än att bara ligga.

I början av förra veckan skrev jag ett sms och frågade om vi skulle ses, han svarade ungefär att han hade mycket att göra men att vi skulle höras senare om helgen. Jag svarade lite flörtigt på det... men sedan fick jag aldrig något svar. Det har jag alltid fått förut.

Det verkar ju som att jag blivit dissad, å andra sidan vet jag att han borde vara sjukt upptagen med annat just nu och att smsa en KK är ju inte prio ett. Men jag är sjukt dålig på att läsa signaler så det jag undrar är om jag helt enkelt kan fråga rakt ut om han dissat mig? Det kan ju göra på ett snyggt sätt, utan att verka vare sig bitchig eller tragisk?

Jag verkar kanske nojig, men jag tar egentligen inte så hårt på det. Jag vill mest veta om jag ska gå vidare eller inte och så är ju sakfrågan rätt intressant, tycker jag.

Vad säger ni? Kan och bör man fråga rakt ut om man blivit dissad om det är lite oklart? (I mitt fall och rent allmänt också, såklart).
Citera
2014-08-14, 13:12
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dgcc
Jag är vanligtvis en typisk läsare som aldrig skriver inlägg... men nu behöver jag råd för alla vänner ger olika svar

Jag har hängt rätt avslappnat med en kille några månader och det har väl mest varit en slags kk-relation. Mycket bra sex och så, han är trevlig och jag gillar att umgås med honom men jag vet inte om jag vill något mer, jag har inga starka känslor än i alla fall. Jag är gärna bara KK med honom, men jag kan också vara nyfiken på hur det skulle vara att dejta honom så skulle det vara aktuellt för honom skulle jag inte säga nej. Han uttryckte känslor i början men det var på fyllan och inget jag tog allvarligt på då, men det finns en chans att han velat/vill mer än att bara ligga.

I början av förra veckan skrev jag ett sms och frågade om vi skulle ses, han svarade ungefär att han hade mycket att göra men att vi skulle höras senare om helgen. Jag svarade lite flörtigt på det... men sedan fick jag aldrig något svar. Det har jag alltid fått förut.

Det verkar ju som att jag blivit dissad, å andra sidan vet jag att han borde vara sjukt upptagen med annat just nu och att smsa en KK är ju inte prio ett. Men jag är sjukt dålig på att läsa signaler så det jag undrar är om jag helt enkelt kan fråga rakt ut om han dissat mig? Det kan ju göra på ett snyggt sätt, utan att verka vare sig bitchig eller tragisk?

Jag verkar kanske nojig, men jag tar egentligen inte så hårt på det. Jag vill mest veta om jag ska gå vidare eller inte och så är ju sakfrågan rätt intressant, tycker jag.

Vad säger ni? Kan och bör man fråga rakt ut om man blivit dissad om det är lite oklart? (I mitt fall och rent allmänt också, såklart).

Han är nog inte missnöjd med dig men du är bara ett hål i hans ögon och han vill inte bara ha en KK utan gärna flera. Det är normalt. Jag kan inte träffa alla mina KK heller utan man får prioritera och ibland leta nytt kött och dissa en KK för ett tag. Det är ju ändå inga känslor inblandade :P
Citera
2014-08-14, 13:15
Medlem
Talamuss avatar
Skriv inget förren han skriver. Du kommer verka för klängig och dina chanser är rökta.

Om han inte skriver, så har du ditt svar, du blev dissad.
Citera
2014-08-14, 13:35
Medlem
Där ser du. Du är kär.
Han kommer inte hör av sig. Han glömmer dig redan.
Män vill prova 1400 st tjejer.
Citera
2014-08-14, 13:48
Medlem
Han kanske måste vara full för att kunna ligga med dig?
Citera
2014-08-14, 13:52
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigelove
Där ser du. Du är kär.
Han kommer inte hör av sig. Han glömmer dig redan.
Män vill prova 1400 st tjejer.
Hur kommer det sig då att kvinnor ligger med fler än killar?
Citera
2014-08-14, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Hur kommer det sig då att kvinnor ligger med fler än killar?

Kvinnor blev lurad
Citera
2014-08-14, 14:03
Medlem
Vagnsleres avatar
Grejen är nog att om du frågar han om att träfaas så tänker han automatiskt träff = ligga; om han inte är sugen på att ligga så ursäktar han artigt med att han inte kan träffas, så som att han är upptagen..

Du borde fråga han om ni inte kan ses för en fika eller nå, förfest, bio ja allt där ni umgås utan möjlighet till att ligga. Då får du svar om han är intresserad av dig mer än ett "hål"; samtidigt får du veta hur det är att dejta honom

Lycka till!
/vagnslere
Citera
2014-08-14, 14:08
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagnslere
Grejen är nog att om du frågar han om att träfaas så tänker han automatiskt träff = ligga; om han inte är sugen på att ligga så ursäktar han artigt med att han inte kan träffas, så som att han är upptagen..

Du borde fråga han om ni inte kan ses för en fika eller nå, förfest, bio ja allt där ni umgås utan möjlighet till att ligga. Då får du svar om han är intresserad av dig mer än ett "hål"; samtidigt får du veta hur det är att dejta honom

Lycka till!
/vagnslere
Bästa inlägg i tråden, exakt vad jag hade tänkt skriva lite annorlunda formulerat bara
Citera
2014-08-14, 14:10
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigelove
Kvinnor blev lurad
Citera
2014-08-15, 07:28
Medlem
S-bockens avatar
Många bra svar här. Som kille är ju målet att knulla minst 1000 kvinnor under sitt liv. Man vill också ha en ny fitta varje vecka. Jag prioriterar alltid ny fitta först, men misslyckas jag börjar jag ringa mina KK enligt den priolistan för att styra upp nåt på kort varsel.
Citera
2014-08-18, 18:43
Medlem
Tack för alla svar!

Frågan var ju om man kunde fråga om man blivit dissad och kanske inte just hur jag skulle tolka killen, men kul att läsa ändå Vill nån svara på just det vore jag tacksam för framtida situationer, för det är ju en knepig fråga som säkert många kan ha användning av, tänker jag.

(För övrigt, jag fick ett booty call från honom i helgen + massa fyllesnack om hur underbar jag är... så jag är definitivt inte dissad!)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in