Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-08-14, 01:48
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Vad har Putin att göra med de östukrainska separatisterna? Det har ännu inte presenterats några som helst trovärdiga bevis för att de finansieras av Ryssland. Det förekommer förvisso frivilliga donationer (gillar väl libertarianerna?), och män (t.ex. kossacker) från Ryssland som reser för att stödja frihetskämparna men mer än så är inte belagt ännu. USA hänvisade väl till exempel till "sociala medier" när de för ett par månader sen hävdade att Ryssland transporterade in pansarvagnar till Donbass-rebellerna? Ett jävla skämt ju.

Vad tycker ni Putin kramare om att det nu mer är straffbart i Ryssland att påtala Röda armens våldtäckt av Tyskland och dess folk? Är det bra??
Senast redigerad av Framtyr 2014-08-14 kl. 01:51.
Citera
2014-08-14, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Vad tycker ni Putin kramare om att det nu mer är straffbart i Ryssland att påtala Röda armens våldtäckts upptåg?

Varför citerar du mitt inlägg som om det vore skrivet av en "Putin kramare" när jag helt enkelt lägger fram kalla fakta?

Är det jobbigt med kalla fakta? Är det jobbigt med fakta som inte är kosher-beprövad?

Apropå lagstiftning kring "förintelsenekande" och annat trams är det inget som varken jag eller andra som har framfört liknande åsikter de jag framför stödjer. Det handlar dock om att se de större dragen i vad som sker i världen idag. Inte att fastna i och "cp-tjata" som -Wasteland- skulle ha uttryckt det, om historiska händelser. Det handlar om den vita rasens framtid.
Senast redigerad av Europeisch 2014-08-14 kl. 01:53.
Citera
2014-08-14, 01:52
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Varför citerar du mitt inlägg som om det vore skrivet av en "Putin kramare" när jag helt enkelt lägger fram kalla fakta?

Är det jobbigt med kalla fakta? Är det jobbigt med fakta som inte är kosher-beprövad?

Apropå lagstiftning kring "förintelsenekande" och annat trams är det inget som varken jag eller andra som har framfört liknande åsikter de jag framför stödjer. Det handlar dock om att se de större dragen i vad som sker i världen idag. Inte att fastna i och "cp-tjata" som -Wasteland- skulle ha uttryckt det, om historiska händelser. Det handlar om den vita rasens framtid.

Jag uppfattar det som att du och många andra gillar Putin, undrar helt enkelt varför.
Visst han är en motpol till dekadensen i väst och valt rätt sida i Syrien, men tror ni inte detta bara är taktiskt spelat? Man kan inte anklaga Putin för att vara dum.

Och du tror Putin kommer hjälpa oss i kampen? En gammal KGB agent!! Som nu gjort det olagligt att påtala Röda armens krigsförbrytelser?
Senast redigerad av Framtyr 2014-08-14 kl. 01:58.
Citera
2014-08-14, 01:59
Medlem
Citat:
Jag uppfattar det som att du och många andra gillar Putin, undrar helt enkelt varför.
Visst han är en motpol till dekadensen i väst och valt rätt sida i Syrien, men tror ni inte detta bara är taktiskt spelat? Man kan inte anklaga Putin för att vara dum.

Jag och andra "gillar" Putin enkom av den anledning att han uppenbarligen hatas mycket djupt av den organiserade judenheten i Väst, liksom Assad, Rouhani, Khameini gör, och liksom Hussein, Chavez och Kadaffi gjordes. Det rör sig inte om något ideologiskt stöd, det handlar om självständighet och att förhindra "NWO", den nya världsordningen. Vi är ju liksom inga islamister, nationalkommunister eller liknande. Vi inser dock värdet i att andra folk får leva sina liv och organisera sina länder efter sin egna vilja utan att "Väst" skall störta eller lägga sig i dessa länders fortlevande. Förstår du? Judarna eftersträvar världsherravälde, vi motarbetar detta. Därför är det bra med länder som Ryssland, Iran och Syrien. Även om vi inte är överens i en hel del frågor.

Ryssland har för övrigt inte heller inneburit en raslig kollaps för Ukraina, något som är viktigt att komma ihåg. EU kommer dock däremot göra det.
Senast redigerad av Europeisch 2014-08-14 kl. 02:02.
Citera
2014-08-14, 02:03
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Jag och andra "gillar" Putin enkom av den anledning att han uppenbarligen hatas mycket djupt av den organiserade judenheten i Väst, liksom Assad, Rouhani, Khameini gör, och liksom Hussein, Chavez och Kadaffi gjordes. Det rör sig inte om något ideologiskt stöd, det handlar om självständighet och att förhindra "NWO", den nya världsordningen. Vi är ju liksom inga islamister, nationalkommunister eller liknande. Vi inser dock värdet i att andra folk får leva sina liv och organisera sina länder efter sin egna vilja utan att "Väst" skall störta eller lägga sig i dessa länders fortlevande. Förstår du? Judarna eftersträvar världsherravälde, vi motarbetar detta. Därför är det bra med länder som Ryssland, Iran och Syrien. Även om vi inte är överens i en hel del frågor.

Jovisst, men jag tror inte Putin bryr sig mycket om vår självständighet. Men visst är det bra att det finns länder som är judemedvetna och försöker hålla stånd.
Citera
2014-08-14, 07:09
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Jovisst, men jag tror inte Putin bryr sig mycket om vår självständighet. Men visst är det bra att det finns länder som är judemedvetna och försöker hålla stånd.
Självklart bryr sig Putin jättemycket om Sveriges självständighet. Sverige är det mest USA-styrda och NWO-äckliga landet i världen och det innebär att Sverige är extremt fientligt inställt till Ryssland i både ord och handling. Ett konkret exempel är att det är i Sverige som alla muslimska USA-terrorister från Bosnien, Kosovo, Tjetjenien, Afghanistan, Irak, Libyen, Uzbekistan, Kina och Syrien samlas, eftersom "vår" regering sponsrar dem till att göra det med folkets skattepengar och tillåter CIA att bygga upp exilorganisationer åt dem här. Självklart ligger det i Rysslands intresse att Sverige blir självständigt och slutar destabilisera och spionera på Ryssland åt USA. Det vore en strategisk jättevinst!

Därmed sammanfaller för närvarande våra intressen med Rysslands. Att det är konflikt om detta bland nationalister beror på att det ligger i USA:s intresse att styra svenska nationalister som sina nyttiga idioter. Mycket pengar och många infiltratörer och journalister arbetar för detta. Samt att alltför många anammat den amerikanska "vita" nationalismen som jämställer så kallade vita i andras länder med nordbor.

Om 30 år kan det vara det omvända, att kristna och judar kraschat USA och att Sveriges självständighet hotas av Ryssland. Men just nu är det judar, USA och kapitalister som är "Stora Hotet", inte muslimer, Ryssland och kommunister. Folk som inte lyssnar på logik och tjatar om det senare är garanterat förrädare eller i allt taktiskt avseende att likställa med förrädare.

Tyvärr är det lite för jobbigt för de flesta att acceptera sanningen om hur sjuk rörelsen är, det är lättare att stoppa huvudet i sanden och låtsas som ingenting och hoppas på att sjukan går över av sig själv, magiskt. Detta fenomen är fullt naturligt eftersom det beror på samma gränspsykotiska tendenser som gör att en viss rastyp har fallenhet för utländska religioner och andar i flaskor.

När det gäller SvP specifikt så är dess uppenbara uppgift att samla alla nationalister och att leda dessa. Den första uppgiften har man lyckats rätt så bra med, men man har misslyckats med att leda. Istället har samlandet lett till man importerat utländska agendor i partiet som tagit initiativet i utrikespolitiken. Agendor ledningen inte förmår rå på. I princip verkar valalternativet för SvP:s del vara att antingen anpassa sig till de utländska agendorna eller också stoppa huvudet i sanden och låtsas som att det regnar. Och inget av alternativen duger. De kan förvisso ge generösa bidrag till partikassan men för att långsiktigt kunna leda måste man ta rätt ställning och motivera detta riktiga ställningstagande för massorna.
Citera
2014-08-14, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Då kanske man ska vara tydligare med det i sitt material. För överallt står det är det är svenskar som ska bestämma i Sverige.. hur jävla trovärdigt är det når inte ens partitoppen består av enbart etniska svenskar.
Som jag har förstått är han ersättare i partistyrelsen och distriktsordförande i kalmar län eller liknande.

Pekkarinen sitter som suppleant i partistyrelsen och är ordförande eller vad det nu heter för SvP Syd dvs Småland, Blekinge och Skåne om jag inte minns helt fel nu. Han tog över Jacobssons post inom SvP Syd efter att Jacobsson blev partiledare.

SvP:s definition av vem som är fortfarande en person som tillhör det västerländska genetiska arvet och som definierar sig som svensk rent kulturellt. Västerländska kaukasier som är villiga att assimilera sig kan alltså utan problem bli svenskar så länge det finns plats och arbete för dem. Däremot inte sagt att SvP vill ha hit 10 000 tals italienare, greker eller polacker men någonstans måste man dra gränsen och SvP drar den vid övriga Europa (minus Turkiet såsom jag förstå det) medans SD inte drar gränsen någonstans utan vilken arab eller neger som helst kan bli svensk.

Svenskarna som folk idag är ju dels ättlingar till de folk som slog sig ner här när inlandsisen drog sig tillbaka och som sedan dess i omgångar har blandats upp med andra europeiska folk som har dykt upp under historiens lopp, men vi pratar fortfarande om västerländska kaukasoida folk så att SvP inte stänger dörren för tex norrmän, danskar, tyskar osv är knappast inte speciellt konstigt
Citera
2014-08-14, 09:24
Medlem
huggybares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Tyvärr är det lite för jobbigt för de flesta att acceptera sanningen om hur sjuk rörelsen är, det är lättare att stoppa huvudet i sanden och låtsas som ingenting och hoppas på att sjukan går över av sig själv, magiskt. Detta fenomen är fullt naturligt eftersom det beror på samma gränspsykotiska tendenser som gör att en viss rastyp har fallenhet för utländska religioner och andar i flaskor.
Detta låter intressant, har du lust att beskriva lite mer ingående om hur du menar?

Bra inlägg annars!
Citera
2014-08-14, 12:21
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Och de "nationella" i sin tur stöder den judiska regimen.

Helt häpnadsväckande okunnigt. Det där har diskuterats och redogjorts för så många gånger i flera olika trådar. Prova att läs på och återkom.
Motgift har gång på gång gjort det väldigt klart att man inte stödjer den nuvarande regimen i Ukraina.

Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Det där verkar sträcka sig till att han låtit sig fotograferas med några rabbiner och gjort något uttalande om förintelsen till israel. Det viktiga är vad som görs, inte vad som sägs.
Precis! Vad har Putin då gjort? Jo han har förbjudit folk från att påpeka sanningen om den röda hordens krigsbrott.

Vi behöver ingen motpol till NWO som är lika korrupt som nuvarande system! Vi behöver ett självständigt norden som inte böjer sig varken för öst eller väst.
Citera
2014-08-14, 14:42
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Motgift har gång på gång gjort det väldigt klart att man inte stödjer den nuvarande regimen i Ukraina.

Man stödjer regimen eftersom man stödjer de s.k. nationalisterna som i sin tur stödjer regimen. Vilken del av detta är det som är så svårt för dig att förstå?

Citat:
Precis! Vad har Putin då gjort? Jo han har förbjudit folk från att påpeka sanningen om den röda hordens krigsbrott.

Vi behöver ingen motpol till NWO som är lika korrupt som nuvarande system! Vi behöver ett självständigt norden som inte böjer sig varken för öst eller väst.

Är du inte läskunnig? Jag skrev ju ner flera exempel på hur putin agerat mot now. På vilket sätt angriper eller förstör ryssland för sverige och svenskarna menar du?
Citera
2014-08-14, 17:34
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Men då är du en korkad idiot.
När man gör en artighetsvisit i en synagoga så är det en sed att man tar på sig en kipa.
Det är som att ta av sig skorna när man kommer hem till en svensk eller japan.
Det skiter jag fullständigt i.
Skulle du acceptera att Klas Lund eller Stefan Jacobsson tog på sig kalotten och besökte juden i dess högborg?
Citera
2014-08-14, 17:39
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Ont:
När skickas valsedlarna ut?

Jag fick mina idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera