2014-06-15, 11:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Nu drar jag upp en död tråd men jag slås också av att den här kvinnan är något utöver det vanliga. Hon är påläst, hon ser bra ut och hon verkar brinna för det hon gör. Hon verkar mer engagerad än de flesta, alternativt har hon någon form av diagnos. Hon går för tillfället att observeras på SVT2. Hon ger verkligen "40 är det nya 20" en bra image (hon är född 1974 enl. wiki). Hon ser väldigt ung ut.
Kompetent och Madestam är oförenligt i samma mening, en politiskt korrekt idiot är väl ett bättre epitet på den kvinna.
Citera
2014-06-15, 22:14
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Nu drar jag upp en död tråd men jag slås också av att den här kvinnan är något utöver det vanliga. Hon är påläst, hon ser bra ut och hon verkar brinna för det hon gör. Hon verkar mer engagerad än de flesta, alternativt har hon någon form av diagnos. Hon går för tillfället att observeras på SVT2. Hon ger verkligen "40 är det nya 20" en bra image (hon är född 1974 enl. wiki). Hon ser väldigt ung ut.
Hon är även totalt dum i huvudet: http://www.friatider.se/ingen-ska-kunna-bo-i-en-vit-kommun

En sån känslomänniska ska inte dras fram som saklig kommentator i samhällsfrågor.
Citera
2014-06-16, 07:53
Medlem
Citat:
Det intressanta med Madestam är att hon över en natt gick från mediokert analyserande och allmänt dussindravel om mångkulturens fördelar (och utmaningar) till hätskt propagerande – av den mer oförsonliga sorten.
https://www.motgift.nu/2014/06/vad-ar-det-for-fel-pa-jenny-madestam/

Är hon rökt?
Citera
2014-07-15, 09:06
Bannlyst
Vem är Jenny Madestam? En "liberal" som alla andra som vi kan vara utan. Hennes uppgift består i att få våra ledande politiker att verka viktigare än vad de är.

Nog för att de är viktiga på så sätt att de har makt tillräcklig nog för att förstöra Sverige, det vet vi att de har. Men de är inte viktiga på så sätt att de är högre allvetande. Det är de inte för fem öre, de djävlarna.
Citera
2014-08-14, 01:08
Medlem
Storalfs avatar
Har hon tagit emot några flyktingar i sitt hem än? Eller är hon, likt övriga mångkulturvurmare, noggrann med att själv hålla sig på avstånd från skiten?
Om hon faktiskt tar emot och föder några flyktingbarn lovar jag att beundra hennes principfasthet men det kommer inte ske för Madestam är bara en i mängden av patetiska hycklare.
Citera
2014-08-27, 19:28
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Har hon tagit emot några flyktingar i sitt hem än? Eller är hon, likt övriga mångkulturvurmare, noggrann med att själv hålla sig på avstånd från skiten?
Om hon faktiskt tar emot och föder några flyktingbarn lovar jag att beundra hennes principfasthet men det kommer inte ske för Madestam är bara en i mängden av patetiska hycklare.

Håller med till fullo. Som det är nu är hon bara en okunnig, patetisk hycklare.
Citera
2014-08-28, 13:43
Medlem
TheaFraggers avatar
En "statsvetare" som levererar floskler. Inte så konstigt när hon bara skummar på PR-ytan som politiken har reducerats till.

Mer tv snygg än intressant/insatt.

Rekommenderad läsning för sopan.

VOLTAIRE’S BASTARDS: THE DICTATORSHIP OF REASON IN THE WEST
The Doubter’s Companion
The Unconscious Civilization
Citera
2021-04-28, 04:28
Medlem
JM gillar riktigt små hästar med gigantiska stora stakar och poddar med fula tanter utan närminne.JM är i mina ögon ,hon har väldigt vackra själv,en talang för porrfilmen.Hon värnar starkt om familjen men det brukar ju alla slampor av idag göra.Vänsterliberal med stark dragning åt Åkesson.Horar för Expressen men har ett gott hjärta.Absolut inte sval.Mycket retliga tendenser.
Citera
2021-06-28, 06:37
Medlem
Madagascars avatar
Hon får mig att tänka på Emma Frans. En akademisk lättviktare som fått gunsten att bli utnämnd till "expert" av Public Service. Emma Frans har ju utmärkt sig som kraftigt regimtrogen - hon har t o m blivit en del av statsregimen. Jag vet inte om Madestam har samma kvalitet - men jag gissar det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in