Citat:
Ursprungligen postat av
Heliga.ansiktet
Och Putins stöd till Israel och judiska oligarker i Ryssland är en icke-fråga eller?
Det där verkar sträcka sig till att han låtit sig fotograferas med några rabbiner och gjort något uttalande om förintelsen till israel. Det viktiga är vad som görs, inte vad som sägs. Vad han gjort är att han stött iran och syrien mot usa och varit med och förhindrat en amerikansk invasion i syrien, gett asyl till edward snowden, stött front national osv. Dessutom är det inte ryssland som är den yttersta garanten för judisk hegemoni och massinvandring, det är det USA som är.
oligarkerna har utretts relativt grundligt i andra trådar. Sammanfattat är de oligarker som jobbar för ryssland kvar och de som försökt undergräva ryssland borta. Den rikaste och farligaste hamnade ju som alla vet i sibirien i över 10 år.
Citat:
Iran är ju också emot Israel och judenhet -- ska vi ge dem frikort att göra vad som helst då eller? Invadera Europa?
Vad menas?

Iran har inga intressen som går på kollisionskurs med vita européer vad jag vet. Och Putin har inte invaderat ukraina. Inte för att jag direkt brytt mig om han gjort det. Konflikten gäller alltså ukrainska medborgare med huvudsakligen rysk identitet som inte vill styras av rysshatande folkmördande judar utan vill bryta ut en del av ukraina. Det gäller inte en rysk invasion av ukraina. Ska du diskutera det här är det bra om du försöker att i vart fall ha det absolut mest elementära klart för dig.