Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Alkohol är förvisso ett gift, men om du menar att negerns handlingar beror på cannabis och alkohol, så är det rimligtvis ett minst sagt tvivelaktigt påstående. Både jag och många jag känner har använt både alkohol och cannabis i stora mängder utan att någonsin ha begått ett endaste grövre brott, medan det lär vara tvivelaktigt att våldsnegern har använt alkohol och/eller cannabis varje gång han begick de hundratals grövre brott han redan hade lagförts för innan det här fallet. Ingen dödar p.g.a. cannabis, men däremot kan givetvis inte ens cannabis förhindra en våldsneger från att begå våldsbrott.
Hade Sverige gett normala straff, så hade han förmodligen suttit inne och hade inte kunnat slå ihjäl två personer, så med tanke på det lär det vara rimligare att hävda att de rödgrönas och alliansens beslut att inte ha ett fungerande rättsväsende dödar.
Skitsnack ! Finns massor av 2:a som gjort mkt värre saker än han( innan Ljungsbr) och
borde suttit inne för att förhindra nya mord----de flesta av dem ariska svennar . I Lule mörd 1 ung kvinna 1988---sambon ute eft 2 years
för att kort däreft ta bort 1 rysk kvinna han dejtat ! Yngling 17 mörd sin mor helt utan anledn
ute inom kort, knivhugger sin sambo i halsen helt oprovoc----flickan avlider(denna pers blit förh-vis
aldr fri !) Eg borde dessa 2
namnges men jag avst--------------massor av folk här vet nog vilka det gäll. Finns mass av likn ex !