Citat:
Ursprungligen postat av
Limmie
Han kom till Sverige när han var mycket liten. Han har svenska förebilder, gått i svensk skola, svensk "låtsas pappa", startat svenska företag, har många och många svenska (och utländska) vänner. Ni fattiga människor som inte tycker att han ska begravas i Sverige för att han en gång föddes i Iran, jag tycker uppriktigt synd om er.
Dessutom så verkar det vara så att ni vet inget om favelas i Rio. Där ser man helt annorlunda på ett människoliv än vad ni kanske gör.
Det jag har hört är att han gick mellan en knarkaffär och blev ihjäl slagen för det.
Vad ni är tror, patetiska ovetandes landsortsrasister,så var Mille en bra kille Svensk som Iranier och det är en stor förlust att han lämnat jordelivet.
Jag tror och hoppas att han just nu anordnar härliga fester för alla där uppe i himlen. Varje gång jag träffade Mille så var det en fröjd. Alla mina tankar går till hans familj och vänner.
Mille och hans föräldrar är fattiga människor... eller är de bara snåla? Tigger pengar för att transportera och begrava sin egen son. Pinsamt. Så fattig är i alla fall inte jag. "Mille gick emellan en knarkaffär." Ja, det låter ju som en fin och oskyldig liten gosse. Uppehåller man sig i en situation där knarkaffärer görs upp så är man nog inte så fin som man låtsas.
Gillar du inte texten ovan? Nä, men så sluta med dina förolämpningar! Var tusan har jag skrivit att jag inte tycker att han ska begravas i Sverige? Jag bara ställde en fråga och som vanligt är det som att kliva i en jävla ormgrop och det skriks högt om rasism. Är det några det är synd om är det er, ni stackars fattiga, snåla och rasistiska krakar!