Citat:
Ursprungligen postat av
DrArroganto
Att du postar samma crap over and over gör det inte mer sant, jag har redan malt till molekyler de rubbade påståenden och de så kallade belägg du presenterat tio ggr redan. Jag har ingen lust att posta samma sak igen.
Kan du länka till inläggen där du motbevisar mina källor/argument?
Du har fortfarande inte svarat på argumentet om varför kvinnor inte skulle njuta av att bli våldtagna. Kan du svara på det?
Här är mer belägg för att våldtäkt inte är en big deal för kvinnor,
Citat:
You're hitting on the idea that "rape is the worst thing that can happen to a woman short of murder" idea. It's not. And the more we as a society reinforce this idea, the worse it is for survivors. Not that it isn't horribly traumatic. It is...for those for who it is. If you get my meaning.
It isn't for everyone. And, yes, I've had clients who have gotten very angry at the idea that they should feel more ruined than they do. Or been made to feel that way. It's a delicate balance though as there are those who deny how badly they were affected. My job is to help sift through all the competing thoughts, ideas, biases, feelings and get the person to accept what THEY really think and feel.
And for some, it just wasn't that big a deal. They equate it to being robbed and are able to let it go without accepting any fault or blame. I've seen this more with girls who were taught that rape and sexual assault is NOT the fault of the victim. This is why this kind of education is more important.
du kan se att en del kvinnor som blir våldtagna inte tycker att det är en big deal. Det motbevisar argumentet att kvinnor blir traumatiserade av våldtäkt.
Här är en kvinna som fick orgasm när hon blev våldtagen och insåg att hon är en hora,
Citat:
For two years I told myself I was a whore (who orgasm during a rape, fucking sicko) and it took another two to talk about what had happened, although not the orgasm. When I told my therapist I spent the next few sessions crying about how I was a whore,
Citat:
Ursprungligen postat av
DrArroganto
Skärp dej nu, inte ens du är väl så inihelvete järnskadad att du tror att någon som ens är i närheten av normalbegåvad inte genomskådar sånt trams? Annars kan jag sätta jycken framför camen styra datorn från rummet intill och ha micen bluetoothad. Hade du då trott att jag var en talande hund?
Edit: Stön...kom just på att ja det skulle du nog. Så för att vara tydlig - Om du ser en film eller ett klipp med vad som ser ut att vara talande hundar så är det fejk. Talande hundar finns inte (satan också varför skulle jag skriva det, nu kommer babian-hjärnan antagligen be om bevis på att talande hundar inte finns...)
Menar du att jag har tagit någon annans video och lagt till min röst? Om du tittar på läpparna kan du se att det matchar min röst om det var dubbat skulle det ju synas. Sen har jag den andra videon som är en close up på min läppar. Du kan också se att jag har samma halsband som på bilderna. Så du kan se att jag är samma person på videon och på bilderna.
Här har jag postat bilder på mitt pass/vigselbevis/vigselring. Jag kan ha på mig min vigselring nästa gång jag tar en bild så kan du se att jag är samma person.