2014-08-10, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja precis. Kvinnor vill bli dominerade, men det finns bara 10% dominanta män, så de kompenserar genom att fantisera om våldtäkt och (vissa kvinnor) sätta sig i situationer där de kan bli våldtagna till exempel följa med främmande män på efterfest. Kvinnor som blir våldtagna win the jackpot för att de får sex där de blir dominerade, alla andra kvinnor blir avundsjuka på dem. Du kan se att många kvinnor som blir våldtagna vill uppleva det igen,

det bevisar att våldtäkt är det bästa sexet i deras liv för många kvinnor.

Vad gör kvinnan om hon blir våldtagen av en icke-dominant man som lyckas fullborda våldtäkten?
Citera
2014-08-10, 13:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladumanen
Vad gör kvinnan om hon blir våldtagen av en icke-dominant man som lyckas fullborda våldtäkten?

Jag tror att hon skulle vara besviken på mannen men annars skulle hon inte bry sig så mycket. De flesta kvinnor har redan sex med icke-dominanta män så de är vana vid att inte bli upphetsade av sexet. Här är mer belägg för det jag säger,

Citat:
[–]Son_Ov_Leviathan 28 points 1 year ago

I think, if a partner of mine had gone through rape and achieved an orgasm, in a strange way I'd feel like I had been cheated on.

How does the partner of a rape victim in such a scenario usually react? (Given that they know)

permalink

[–]ChildTherapist[S] 25 points 1 year ago

Kind of like you.

Many feel betrayed. "Why could she with him/them, but not with me?" Again, education is the key here. I have done work with husbands/bf's who are going through this. And it is very painful for them. I completely acknowledge that. But the more they gain an understanding of how/why this happened with their SO, the easier it is to deal with.

du kan se att det händer att kvinnan som blir våldtagen får orgasm med våldtäkts-mannen men inte med sin vanliga man. Så vilken man tror du hon njöt mest av att ha sex med?
Citera
2014-08-10, 17:42
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:
Om man får orgasm när man blir våldtagen så njuter man av sexet, eller hur?
Jag har visat att påståendet är fel logiskt. Man kan inte ha obehagligt sex och få orgasm.
Citera de argument du vill lägga fram. Ditt påstående - din bevisbörda.
Jag har postat belägg för det här.
Här är ett till exempel,
Svara på frågan, varför skulle kvinnor inte njuta av våldtäkt?
Därför att det är du som påstår det.
Jag håller en skylt där det står att jag är "Babianen @ fb". Du kan se att jag är samma person som på den här videon och den här videon. Det bevisar att jag är kvinna.
Jag har bevisat logiskt att det påståendet är fel.
Att du postar samma crap over and over gör det inte mer sant, jag har redan malt till molekyler de rubbade påståenden och de så kallade belägg du presenterat tio ggr redan. Jag har ingen lust att posta samma sak igen.

Citat:
Jag håller en skylt där det står att jag är "Babianen @ fb". Du kan se att jag är samma person som på
Skärp dej nu, inte ens du är väl så inihelvete järnskadad att du tror att någon som ens är i närheten av normalbegåvad inte genomskådar sånt trams? Annars kan jag sätta jycken framför camen styra datorn från rummet intill och ha micen bluetoothad. Hade du då trott att jag var en talande hund?

Edit: Stön...kom just på att ja det skulle du nog. Så för att vara tydlig - Om du ser en film eller ett klipp med vad som ser ut att vara talande hundar så är det fejk. Talande hundar finns inte (satan också varför skulle jag skriva det, nu kommer babian-hjärnan antagligen be om bevis på att talande hundar inte finns...)
Senast redigerad av DrArroganto 2014-08-10 kl. 17:51.
Citera
2014-08-10, 18:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrArroganto
Att du postar samma crap over and over gör det inte mer sant, jag har redan malt till molekyler de rubbade påståenden och de så kallade belägg du presenterat tio ggr redan. Jag har ingen lust att posta samma sak igen.

Kan du länka till inläggen där du motbevisar mina källor/argument?

Du har fortfarande inte svarat på argumentet om varför kvinnor inte skulle njuta av att bli våldtagna. Kan du svara på det?

Här är mer belägg för att våldtäkt inte är en big deal för kvinnor,

Citat:
You're hitting on the idea that "rape is the worst thing that can happen to a woman short of murder" idea. It's not. And the more we as a society reinforce this idea, the worse it is for survivors. Not that it isn't horribly traumatic. It is...for those for who it is. If you get my meaning.

It isn't for everyone. And, yes, I've had clients who have gotten very angry at the idea that they should feel more ruined than they do. Or been made to feel that way. It's a delicate balance though as there are those who deny how badly they were affected. My job is to help sift through all the competing thoughts, ideas, biases, feelings and get the person to accept what THEY really think and feel.

And for some, it just wasn't that big a deal. They equate it to being robbed and are able to let it go without accepting any fault or blame. I've seen this more with girls who were taught that rape and sexual assault is NOT the fault of the victim. This is why this kind of education is more important.

du kan se att en del kvinnor som blir våldtagna inte tycker att det är en big deal. Det motbevisar argumentet att kvinnor blir traumatiserade av våldtäkt.

Här är en kvinna som fick orgasm när hon blev våldtagen och insåg att hon är en hora,

Citat:
For two years I told myself I was a whore (who orgasm during a rape, fucking sicko) and it took another two to talk about what had happened, although not the orgasm. When I told my therapist I spent the next few sessions crying about how I was a whore,

Citat:
Skärp dej nu, inte ens du är väl så inihelvete järnskadad att du tror att någon som ens är i närheten av normalbegåvad inte genomskådar sånt trams? Annars kan jag sätta jycken framför camen styra datorn från rummet intill och ha micen bluetoothad. Hade du då trott att jag var en talande hund?

Edit: Stön...kom just på att ja det skulle du nog. Så för att vara tydlig - Om du ser en film eller ett klipp med vad som ser ut att vara talande hundar så är det fejk. Talande hundar finns inte (satan också varför skulle jag skriva det, nu kommer babian-hjärnan antagligen be om bevis på att talande hundar inte finns...)

Menar du att jag har tagit någon annans video och lagt till min röst? Om du tittar på läpparna kan du se att det matchar min röst om det var dubbat skulle det ju synas. Sen har jag den andra videon som är en close up på min läppar. Du kan också se att jag har samma halsband som på bilderna. Så du kan se att jag är samma person på videon och på bilderna.

Här har jag postat bilder på mitt pass/vigselbevis/vigselring. Jag kan ha på mig min vigselring nästa gång jag tar en bild så kan du se att jag är samma person.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-10 kl. 19:00.
Citera
2014-08-10, 20:33
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:
Kan du länka till inläggen där du motbevisar mina källor/argument?
Du har fortfarande inte svarat på argumentet om varför kvinnor inte skulle njuta av att bli våldtagna. Kan du svara på det?
Här är mer belägg för att våldtäkt inte är en big deal för kvinnor,
du kan se att en del kvinnor som blir våldtagna inte tycker att det är en big deal. Det motbevisar argumentet att kvinnor blir traumatiserade av våldtäkt.
Här är en kvinna som fick orgasm när hon blev våldtagen och insåg att hon är en hora,
Menar du att jag har tagit någon annans video och lagt till min röst? Om du tittar på läpparna kan du se att det matchar min röst om det var dubbat skulle det ju synas. Sen har jag den andra videon som är en close up på min läppar. Du kan också se att jag har samma halsband som på bilderna. Så du kan se att jag är samma person på videon och på bilderna.
Här har jag postat bilder på mitt pass/vigselbevis/vigselring. Jag kan ha på mig min vigselring nästa gång jag tar en bild så kan du se att jag är samma person.

Detta var ditt roligaste inlägg hittills, grattis! Jag skrattade en bra stund åt det.

Länken leder precis som de andra du publicerat till en sida motsäger din poäng, så inget nytt där...

Men ditt infantila försök att genom div publicerade bilder och videoklipp försöker "bevisa" att du skulle vara en kvinna! Ha, ha mycket underhållande! Mer sånt tack! Och att du sedan, på vad som verkar vara fullt allvar, försöker argumentera för att det skulle vara autentiskt och kanske tom ofejkbart...Stor komedi!
Citera
2014-08-10, 20:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ja de har gått med på sex fast de inte ville. Det är sex mot kvinnans vilja. Våldtäkt är också sex mot kvinnans vilja. Den subjektiva upplevelsen av sex mot sin vilja är samma i båda fallen. Om 50% av kvinnorna har sagt ja till sex mot sin vilja då kan inte våldtäkt vara en big deal för våldtäkt är också sex mot kvinnans vilja.

Hur vet du att våldtäkt inte är trevligt för kvinnor?

Hur vet du att de kvinnor som säger att de inte njöt av det talar sanning? De flesta kvinnor kommer inte gå ut och säga att våldtäkt var det bästa sexet i deras liv, eller hur?

Ja man kan inte styra över sin orgasm, men man kan inte få orgasm utan att njuta av sexet och det är skönt att få orgasm. Så om kvinnan får orgasm, mannen får sex, vad är problemet?

Jag vet det därför att jag är kvinna själv så jag vet hur kvinnor fungerar sexuellt. Hur vet du att alla män vill ha sex med smala kvinnor istället för feta?

Använd sunt förnuft. Tror du att kvinnors kroppar känner någon skillnad på frivillig och ofrivillig penetration? Nej det känns likadant. Därför är det lika skönt för kvinnor att bli våldtagnna som att ha vanligt sex.

Varför anmäler kvinnor män för våldtäkt? Därför att de får uppmärksamhet, sympati, pengar, kommer undan med saker till exempel att ha sex med 2 somaliska män.

Varför skulle man inte njuta av att ha sex med en främmande man som kastar sig över en? Alla kvinnor tycker att det är upphetsande.

Belägg för det är kvinnors beteende, till exempel,

Tror du att den här kvinnan följde med Mohamed och Mahamed på efterfest för att spela fia med knuff? Tror du att hon drack sprit och la sig i sovrummet för att vila?
Du vet inte hur alla kvinnor fungerar sexuellt. Punkt slut. Visa nån jävla ödmjukhet någon gång för helvete.

Varför envisas du med att pissa alla våldtäktsoffer i ansiktet?
Citera
2014-08-10, 20:51
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Misshandel gör ont, våldtäkt är skönt.
Du har aldrig blivit våldtagen och kan inte uttala dig om huruvida det är skönt eller inte. Visa lite ödmjukhet.
Citera
2014-08-10, 20:55
Medlem
surfemils avatar
Klättra tillbaka ner i källaren du kom ifrån din källartomte. Skulle uppskattas om du tappade nyckeln ut också.
Citera
2014-08-10, 21:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Detta var ditt roligaste inlägg hittills, grattis! Jag skrattade en bra stund åt det.

Länken leder precis som de andra du publicerat till en sida motsäger din poäng, så inget nytt där...

Men ditt infantila försök att genom div publicerade bilder och videoklipp försöker "bevisa" att du skulle vara en kvinna! Ha, ha mycket underhållande! Mer sånt tack! Och att du sedan, på vad som verkar vara fullt allvar, försöker argumentera för att det skulle vara autentiskt och kanske tom ofejkbart...Stor komedi!

Vad har jag fejkat?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du vet inte hur alla kvinnor fungerar sexuellt. Punkt slut. Visa nån jävla ödmjukhet någon gång för helvete.

Varför envisas du med att pissa alla våldtäktsoffer i ansiktet?

Jo jag vet hur alla kvinnor fungerar sexuellt därför att det finns saker som alla kvinnor tänder på till exempel att bli dominerad av en man.

Varför envisas våldtäkts-offer med att ljuga om att de inte njöt av våldtäkten? Statistiskt sett har minst 50% av dem fått orgasm när de blev våldtagna hur kan de då säga att de inte njöt av det?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du har aldrig blivit våldtagen och kan inte uttala dig om huruvida det är skönt eller inte. Visa lite ödmjukhet.

Våldtäkt känns likadant som vanligt sex. Därför är det lika skönt att bli våldtagen som att ha vanligt sex.
Citera
2014-08-10, 21:20
Medlem
[quote=Babianen|49893190]

Citat:
Jo jag vet hur alla kvinnor fungerar sexuellt därför att det finns saker som alla kvinnor tänder på till exempel att bli dominerad av en man.

Du vet inte alls hur ALLA kivnnor fungerar sexuellt...dumheter. Jag är kvinna och har aldrig tänt på att bli dominerad, hunsad eller våldtagen av en man. No way.

Citat:
Våldtäkt känns likadant som vanligt sex. Därför är det lika skönt att bli våldtagen som att ha vanligt sex.

Har du blivit våldtagen? Nå?
Citera
2014-08-10, 21:32
Medlem
Citat:
Du har övertygat mig! Jag trodde ett tag att Babianen var en kvinna, men inte nu längre. Det behövs starkare bevis.
Citera
2014-08-10, 21:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Du vet inte alls hur ALLA kivnnor fungerar sexuellt...dumheter. Jag är kvinna och har aldrig tänt på att bli dominerad, hunsad eller våldtagen av en man. No way.

Alla kvinnor tänder på att bli dominerade av en man jag har postat belägg för det här. Kvinnor som säger att de inte tänder på dominans/våldtäkt ljuger.

Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Har du blivit våldtagen? Nå?

Nej jag har inte blivit våldtagen. Men det är ingen skillnad fysiskt på våldtäkt och vanligt sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in