2014-08-09, 23:48
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Miquel, hur såg han ut i Leicester och kan han bli aktuell för A-truppen, möjligen? Ett nytt lån ner en div är väl troligast men han finns trots allt tillgänglig och ett år äldre än sist.
Vet inte riktigt hur han står sig idag, men han gjorde bara sju matcher för Leicester. Bara sett honom mot New York och ett kort inhopp mot Benfica, så har svårt att säga något, men har svårt att tänka mig att han kan ta en plats i a-laget. Borde nog lämna, eller fortsätta med den konstgjorda andningen som utlåning tills kontraktet löper ut är.
2014-08-10, 00:49
Medlem
snillet_1s avatar
Är "Leicester" mer intressant än det faktum att Milan lyckas sno åt sig Diego Lopez gratis? En superaffär. En riktig knäpp på näsan för de som bölar om Galliani. Sommarens mest prisvärda värvning? Jag tror fan det.
2014-08-10, 01:06
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Är "Leicester" mer intressant än det faktum att Milan lyckas sno åt sig Diego Lopez gratis? En superaffär. En riktig knäpp på näsan för de som bölar om Galliani. Sommarens mest prisvärda värvning? Jag tror fan det.

To each his own. Varför dessa: ""?
2014-08-10, 02:34
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Vi diskuterade förstärkningar i mittförsvaret i Arsenal. Diego Lopez verkar vara en kanonvärvning, men vad ska man skriva om den om man inte känner att man kan tillföra något? "Bra värvning"? Det ger absolut ingenting, men om det är vad som krävs för att flytta fokus från England så. Jag kan hålla med om att engelsk fotboll får lite väl mycket utrymme i den här tråden ibland, men det är så preferenserna ser ut.
Senast redigerad av hoboken 2014-08-10 kl. 02:36.
2014-08-10, 03:11
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:

Lewandowski på bosman är mer prisvärd.
2014-08-10, 03:55
Medlem
thejams avatar
Ashley Williams känns mest trolig att bli Vermaelens ersättare, om inte Wenger har span på någon som är mer av ett framtidsnamn också. Men Williams är en lågoddsare tror jag.

In med William Carvalho nu också
2014-08-10, 05:10
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Lewandowski på bosman är mer prisvärd.
Sure men att värva en kontraktsbunden spelare av såpass hög kvalité är något mer kreativt.
2014-08-10, 07:15
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Ja. Milan och Serie A är en pappliga, ingen bryr sig förutom de få italienfrälsta som sitter och med sitt billiga lådvin och tycker Samdoria - Torino är en så fantastisk match trots att ligan så uppenbart har tappat kvalitet år för år de senaste 10-20 åren.
2014-08-10, 07:38
Medlem
Cambijaos avatar
Tyvärr är det mer diskussioner om engelska ligan ön Silly season i denna tråd. Man får gärna se över detta när man väljer att diskutera saker som hör hemma i en annan tråd. Ofattbart att inte Roma eller Napoli var med och slogs om Diego Lopez. Antar att Wenger ångrar att han köpte Ospina nu.
2014-08-10, 09:25
Medlem
juha_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Ashley Williams känns mest trolig att bli Vermaelens ersättare, om inte Wenger har span på någon som är mer av ett framtidsnamn också. Men Williams är en lågoddsare tror jag.

In med William Carvalho nu också

Williams skrev nytt kontrakt i sommar så det känns inte speciellt troligt.
2014-08-10, 10:54
Medlem
Caprice110s avatar
Sägs att om man vill köpa douglas Costa så kommer han kosta 40m (vet ej pund eller euro) men är han värd det?

Sägs tottenham och arsenal är de som är/varit intresserad av honom efter han ej ville återvända till ukraina.

tror ni Yedlin blir klar för spurs snart? Sägs han klarade läkarundersökningen för 2 dagar sedan, efter det har det bara varit tyst :S

Skulle han kunna gå in i PL?(sägs gå tbax på lån till Seattle dock) Jag tror det, kolla hur han tog bort Hazard i VM (dock bara 1 match, men ändå)
2014-08-10, 11:48
Medlem
SenfBaums avatar
Manchester United har fått grönt ljus att göra ett drag för Juan Cuadrado. Fiorentina säger att de har svårt att neka bud över £25 miljoner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in