Citat:
Ursprungligen postat av
ArgIdiot
Sveriges klubblag må hålla låg nivå men du försöker bara få Dinamo att framstå som ett skitlag trots att laget hade 5-6 landslagsmän i sin startelva.
Jag står fast vid att Sverige har fått rena skitlottningar de senaste 5-6 åren. Ditt AIK drog ju till exempel CSKA Moskva, som får anses vara en riktig skitlottning. Men det nämner du givetvis inte i sammanhanget för att få dina argument att framstå som mer troliga.
När halkade svenska lag och landslaget in på bananskal senast i kval till Europaspel? Det har konstant varit mycket bättre motståndare än oss. Sedan ska vi inte förringa svensk fotbolls usla nivå, vilket AIK bekräftade för oss för bara några dagar sedan.
du verkar ju seriöst vara helt cp. när har jag förstökt få zagreb att framstå som ett SKITLAG? jag har ju för helvete gång på gång sagt att jämfört med ANDRA LAG man kunde dra så var dom inte någon typ av mardrömslottning. hur fan kan du inte förstå detta? kan man dra APOEL eller FCK tre andra lag, inkluderat zagreb, så har man för helvete inte otur när man drar zagreb. seriöst, hur fan kan du inte förstå detta?
varför skulle jag nämna AIKs lottning alls? det var du som började lista upp
malmös lottningar och jämrade dig över hur svåra dom hade varit. jag tänker inte sitta och kolla upp 5 års av europa league-kval på wikipedia för att jämföra varje svenskt lags tur/otur i lottningarna, men vad jag vill minnas fick elfsborg en riktig drömlottning i nordsjälland förra året, som man inte tog vara på alls.
sen blir det sött hur du ska dra upp AIK i ett försök att provocera i varje post

AIKs säsong 12-13 lär väl fortfarande vara en av dom bättre, om inte den bästa, sett till inbringade rankingpoäng som fortfarande är aktiva i sveriges ligaranking?
om du tycker svenska lag har otur för de lottas emot lag som celtic, rangers, zagreb och nordsjälland så får man fråga vilka lag man skulle ha fått möta för att det inte skulle räknas som otur? har man otur om man inte drar det absolut bästa laget av fem möjliga varje gång? bra tankegång där.
edit:
170 AIK Stockholm Swe 2.0200 0.5800 4.0250 0.6400 1.4600 8.725
181 Malmö FF Swe 0.5200 2.5800 1.0250 1.6400 2.4600 8.225
gött, nu kan du släppa de konstanta försöken till att få det att se ut som att det är AIKs fel att sveriges ranking är dålig och hur jävla synd det är för malmö