2014-08-05, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
var väl en överspänd unge som körde fortare med bilen än han kunde behärska, fick sladd in i en mötande bil typ..
tror ingen av dom bott i bureå..

han var drog påvärkad
Citera
2014-08-05, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYKEDELIS-K
Sa av egna erfarenheter eftersom jag vet vem killen är och har handlat riktigt fina grejer av honom som tex. E , Tjack , Koks , Riktigt riktigt bra röka, en bra kille att ha att göra med och kan lösa det mesta. Och alla i den "Kriminella" kretsen i Skellefteå vet att det var ett skyddsförhör mot Chan*a Lund*ren . Som var tvungen att flytta till piteå efter detta hände. Har ingeting emot henne men hon är golare då jag själv läst papprerna. Läs på fakta innan du dömer nån just sayin'.
Var inte att han vattna mot henne jag tänkte på utan det var ju en till person med som fick längre straff än henne. Åfan kanske ska prata med han lite mer då;D
Citera
2014-08-08, 23:34
Medlem
Semestervikaries avatar
Såg en kille på torget idag med en "Support 81" tröja på sig.
Citera
2014-08-09, 17:23
Medlem
Killyourselfs avatar
Har hört rykten om att M. Hu**ig har gett sig på en till tjej.. Blir väl den fjärde i ordningen. Tycker det är konstigt att ingen satt han på plats ännu. Konstant trakasserade av sina ex flickvänner efter att han misshandlat dom både psykiskt och fysiskt! Och karlfan har dessutom folk som frivilligt umgås med honom. Hur i helvete kan det komma sig?! Han har väl i nuläget 4 st kontaktsförbud/besöksförbud mot sig som jag förstått?

Ryktas om att han är psykopat och man börjar ju starkt tro att det stämmer då tre av flickvännerna har fått avsluta förhållandena i tingsrätten och enligt vad jag hört är även en fjärde på väg dit..

Hur faaaan kan detta accepteras?! Åtminstone jag som är kille blir heligt förbannad över sånt här! Men tydligen är jag rätt ensam om det då hans liv fortgår precis som vanligt..
Senast redigerad av Killyourself 2014-08-09 kl. 18:19.
Citera
2014-08-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Har hört rykten om att M. Hu**ig har gett sig på en till tjej.. Blir väl den fjärde i ordningen. Tycker det är konstigt att ingen satt han på plats ännu. Konstant trakasserade av sina ex flickvänner efter att han misshandlat dom både psykiskt och fysiskt! Och karlfan har dessutom folk som frivilligt umgås med honom. Hur i helvete kan det komma sig?! Han har väl i nuläget 4 st kontaktsförbud/besöksförbud mot sig som jag förstått?

Ryktas om att han är psykopat och man börjar ju starkt tro att det stämmer då tre av flickvännerna har fått avsluta förhållandena i tingsrätten och enligt vad jag hört är även en fjärde på väg dit..

Hur faaaan kan detta accepteras?! Åtminstone jag som är kille blir heligt förbannad över sånt här! Men tydligen är jag rätt ensam om det då hans liv fortgår precis som vanligt..
Hurtig? Finns ingen M Hurtig i Skellefteå. Bor han i Piteå eller?
Citera
2014-08-10, 13:37
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf

Skelleftehamn
Citera
2014-08-10, 13:55
Medlem
ruben.crocs avatar
[quote=Lejf|49887111]Hurtig? Finns ingen M Hurtig i Skellefteå. Bor han i Piteå eller?[/QUOTE

Mytoman/kvinnomisshandlare en riktig idiot helt enkelt! hoppas du ska göra honom illa!
Senast redigerad av ruben.croc 2014-08-10 kl. 13:59.
Citera
2014-08-11, 21:35
Avstängd
Jo Mikael Hurtig är en riktig skit / han älskar att förnedra och misshandla tjejer. Vet att han trakaserade en kvinnlig kollega på jobbet, kallade henne hora och taffsade mm på henne. Slutade med samtal hos chefen och sparken! Han har varit jävligt stygg mot sina fd och konstigt att ingen riktigt satt honom på plats ännu, han sätter även på sina bästa vänners tjejer...vad har han får håll hake på dom som lyckats komma undan med det tro?
Citera
2014-08-12, 22:24
Medlem
Den här H*rt*g låter allt som en riktig ärkegris må jag säga.

Men är det bara jag som undrar över påståendet att han sätter på sina polares flickvänner? Sker det mot deras vilja då eller? I annat fall låter det som att polarna borde se sig om efter bättre flickvänner...
Citera
2014-08-13, 08:32
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermord
Den här H*rt*g låter allt som en riktig ärkegris må jag säga.

Men är det bara jag som undrar över påståendet att han sätter på sina polares flickvänner? Sker det mot deras vilja då eller? I annat fall låter det som att polarna borde se sig om efter bättre flickvänner...

Nä, dessa tveksamma flickvänsmatrial har varit med på det själva... Så polarna borde definitivt se sig om efter nya flickvänner, jag menar sämre flickvänner kan man ju knappast få! Så bara dumpa och kanske vore det på sin plats att även ta hand om Hurtig sen?

Bara för att man är ett svin ska man inte få grisa hur mycket som helst ostraffat...
Senast redigerad av Killyourself 2014-08-13 kl. 08:37.
Citera
2014-08-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruben.croc
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf

Mytoman/kvinnomisshandlare en riktig idiot helt enkelt! hoppas du ska göra honom illa!

Okej! En hamnare på 34 år.
Haha nej det tänker jag inte göra.
Citera
2014-08-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Nä, dessa tveksamma flickvänsmatrial har varit med på det själva... Så polarna borde definitivt se sig om efter nya flickvänner, jag menar sämre flickvänner kan man ju knappast få! Så bara dumpa och kanske vore det på sin plats att även ta hand om Hurtig sen?

Bara för att man är ett svin ska man inte få grisa hur mycket som helst ostraffat...

Förvisso, men då har han ju egentligen inte gjort något annat än vad de flesta håller på med nu för tiden. Lite knulla vid sidan av känns mer som regel än undantag bland kreti och pleti.

Men, att trakassera och misshandla både gamla och blivande ex kvalificerar definitivt in i kategorin "borde få rejält på käften". Riktigt rejält dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in