Citat:
Ursprungligen postat av
GulCitron
Igår blev allting bara konstigt. Hade inte tagit på flera månader, så bestämde jag till att lite idag. (Igår)
Började med en ikorivil 2 mg och sen lite sub . Kände mig lite sänkt trött, men det gick ö ver så jag tog mer sub, efter de började jag må skit ordentligt. Så jag tog 2mg iktorivil till.
Sammanlagt tog jag ca 3mg sub och 4mg iktorivil. Har väldigt väldigt svårt att skriva just nu blir fel hela tiden så måste radera. Ser suddigt med båda ögonen. Pupillerna är små fortfarande. bätttr när jag t i ttar med ena. Mår illa hela tiden så fort jag äter nåt spyr jag.
Det här tog mig 40 minuter att skriva.
Vad tror ni har jag tagit alldeles för mycket? Gick nyss upp och spydde igen
Du tog för mkt sub o för mkt benso, sub ihop med benso är dessutom jävligt farligt om man inte vet sina gränser, måste börja smått o känna efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
d1ana
Om man har mycket ärenden att göra, kan det vara idé att ta sub för att jobba bättre/längre? Tänkte om det skulle kunna fungera som tjack? Tramadol blir jag effektiv på.
Det fungerar helt kanon för det ändamålet, man blir både sänkt o lite speedad utav sub, brors på vad du gör under ruset.