2014-08-08, 18:51
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluetit
Jag söker efter en låt där det är en svensk man som sjunger, lite Kent/Lars Winnerbäck stuk är det på den.
Den är relativt gammal, vågar inte säga hur gammal.
Tyvärr är den enda frasen i låten jag kommer ihåg : "Behöver dig ett tag till". När jag söker på detta kommer endast "Ratata - Jag Behöver Dig lyrics" upp, och det är fel låt..

Är det någon som har en aning om vilken låt detta kan vara??

Låter som något lasse tennander skulle kunna gjort http://www.lassetennander.se/texter/
Citera
2014-08-08, 23:37
Medlem
Silltunnas avatar
Vad heter den där låten som spelas överallt nuförtiden. Hörde den senast igår i en trendig klädaffär. Den är både tung och svängig, går ganska långsamt. Tror att det är en kille som sjunger. Melodin går: Dum dum dum bidum bidum....dum dum dum bidum bidum....duumm....osv. En lite speciell låt....skulle nästan kunna vara Marilyn Manson.
Citera
2014-08-08, 23:49
Avslutad
En låt av tre (tror jag) rappare. Har för mig att en av dem blir jagad av polis i musikvideon & till sist blir fångad efter att ha rånat/sprungit på någon utanför en affär. Någon som vet?
Citera
2014-08-09, 03:12
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAmusic
En låt av tre (tror jag) rappare. Har för mig att en av dem blir jagad av polis i musikvideon & till sist blir fångad efter att ha rånat/sprungit på någon utanför en affär. Någon som vet?

Jag kom att tänka på Clipse - Hot Damn. Kanske.
Citera
2014-08-09, 04:45
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=tz9g9QhAR7c&list=UUcpXCSs0eQf0gWSQgml3djA# t=3m0s

Låter som Enya, men vilken låt är det?
Citera
2014-08-09, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vad heter den där låten som spelas överallt nuförtiden. Hörde den senast igår i en trendig klädaffär. Den är både tung och svängig, går ganska långsamt. Tror att det är en kille som sjunger. Melodin går: Dum dum dum bidum bidum....dum dum dum bidum bidum....duumm....osv. En lite speciell låt....skulle nästan kunna vara Marilyn Manson.
Kanske är helt ute och cyklar men kan det vara Wasted av Tiesto & Matthew Koma?
Citera
2014-08-09, 06:25
Medlem
EkenQs avatar
Tjena, jag tänker på en låt som eminem har gjort.
Den handlar om hans dotter (tror jag), och hans flickvän (tror jag xD) säger typ ''if you dont leave us i call the cops!!)

Någon som vet, går mig på nerverna..
Citera
2014-08-09, 06:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EkenQ
Tjena, jag tänker på en låt som eminem har gjort.
Den handlar om hans dotter (tror jag), och hans flickvän (tror jag xD) säger typ ''if you dont leave us i call the cops!!)

Någon som vet, går mig på nerverna..
solider eller evil twin?
Citera
2014-08-09, 10:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jag kom att tänka på Clipse - Hot Damn. Kanske.
Nä, det var inte den. Lugnare rap om jag minns rätt.
Citera
2014-08-09, 11:30
Medlem
SoulEaters avatar
Är det någon som vet vad låten i Paradise hotel reklamen som går på 6an heter?
Citera
2014-08-09, 11:34
Medlem
InternetFriends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulEater
Är det någon som vet vad låten i Paradise hotel reklamen som går på 6an heter?

Kan du länka?
Citera
2014-08-09, 11:41
Medlem
SoulEaters avatar
Hittar inte reklamen på YT eller någon annanstans... Har kollat på tv6.se reklammusik men det står verkligen ingenstans om den reklamen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in