Flashback bygger pepparkakshus!
2014-07-28, 22:07
Medlem
Landsfaders avatar
Jag är en sådan person som bara älskar att vandra i skog och mark, och nu idag var jag ute på en långpromenad, jag tog motorcykeln långt ut i ingenstans, helt plötsligt stöter jag på en bil av jeepmodell som tagit sig in på någon gammal traktorväg. Nyfiken som jag är så ställde jag hojen gömd en bit bort, och smög ut i skogen för att se vad det är för folk där.

Efter ett tag börjar jag höra kvinnostön, och tänker jaha, några som gillar att knulla i skogen. Inget konstigt med det egentligen. Men fortfarande lite nyfiken så jag smyger mot ljudet, och det stönas hårdare och blir nästan som skrik. Kommer fram över en klippa och ser en bit längre fram en fastbunden naken kraftig kvinna, som mellan två träd var fastspänd i armar och ben. Som om inte det räckte, så sprang det omkring två idioter utklädda till troll, den ena med en stor piska, den andra med en påk.

Dumt nog hade jag inte kameran med mig denna gången, och precis när jag tänkte tanken på att ta upp telefonen och fota, så fick jag ett jävla mail och den plingade till, jävla nyhetsbrev, och idioti av mig att inte ha satt på ljudlöst. Självklart vände sig trollen mot ljudet, och jag fick panik och sprang iväg.

Vad i helvete vad det för lek de höll på med? Aldrig sett något så weird.
Citera
2014-07-28, 22:18
Medlem
zobs avatar
Så dom sprang iväg och lämnade kvinnan vid trädet? haha vafan
Citera
2014-07-28, 22:21
Medlem
Landsfaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zob
Så dom sprang iväg och lämnade kvinnan vid trädet? haha vafan

Jag tog för givet att det var en sexlek, och att hon var med på det. Det var i alla fall känslan jag fick. Nu får du mig att tveka, men fan, så sjukt kan det väl ändå inte vara. Hoppas jag inte nu i alla fall. Måste åka dit så fort det ljusnar och se så hon inte ligger där mördad, det skulle jag fan inte kunna leva med då.

EDIT: Läste fel, nej, de sprang inte iväg. Vad jag såg. Men jag stack så fort de vände sig mot mig, vet inte ens om de såg mig.
Citera
2014-07-29, 01:09
Moderator
VitKallas avatar
Frågan får en chans i bdsm.

Erotik och sexualitet --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2014-07-29, 12:49
Medlem
Landsfaders avatar
Var idag ute igen och kikade, inga spår efter något. Inget blod, inga kondomer, inga sexleksaker eller något vad jag kunde se. Men som tur var, ingen död eller skadad kvinna.
Citera
2014-07-29, 19:48
Medlem
GregerMoeks avatar
Finns säkert folk som gillar detta, jag har hört historier från en bekant över internet men det betyder ju inte att det hon berättade var sant.
Citera
2014-07-29, 20:26
Medlem
swebarbs avatar
HAha fan va ballt synd du inte kunde filma säkert bara nån tant som hade tråkigt och har väl som fantasi att bli fastbunden och sen påhoppad av troll vad vet jag
Citera
2014-07-30, 06:27
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
HAha fan va ballt synd du inte kunde filma säkert bara nån tant som hade tråkigt och har väl som fantasi att bli fastbunden och sen påhoppad av troll vad vet jag

Varför är det synd?

Varför ska några som försöke sköta sina kinks lite snyggt genom att åka ut i skogen och inte störa någon bli filmade och exponerade av några patetiska no-lifers på flashback?

TS du är ett äckligt kräk och dessutom sjukare än vad än personerna i skogen kan ha hållit på med om din första tanke var att plocka fram telefonen och filma. Lite mer jävla respekt och hyfs borde du visa dina medmänniskor.

Du behöver inte gilla eller förstå deras böjelser, men du är ett jävla svin om du filmar och exponerar folk så fort du får chansen (i synnerhet när de anstränger sig för att inte störa någon annan) och hade jag råkat på dig ståendes och filma några sådär så hade jag bankat skiten ur dig och knäckt din kamera/telefon under min stålhättade känga.
Citera
2014-08-08, 20:25
Medlem
knekt sparvs avatar
Just troll kanske inte är det mest upphetsande jag kommer på men man har ju tänkt tanken att leka i skogen. Skulle bara behöva få någon att hänga på konceptet. Anledningen att jag tvekar är sådana som dig.
Citera
2014-08-08, 21:35
Medlem
Existents avatar
Kan inte sluta le när jag läser denna tråd. Försöker verkligen se hur dessa troll såg ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in