Citat:
Ursprungligen postat av
Jarrou
Läste inte allt men voice to skull är en del utav den här tekniken och dom försöker immitera de som hör röster på riktigt, ehh om du läst det jag skrivit om just voice to skull så känns inte din förklaring till detta särskilt angeläget, men förstår att det finns dom som hör röster på riktigt, kanske har triggats igång med nått drogrus...vad vet jag!?
Du tror att det handlar om radioteknik därför att det är en "acceptabel" vetenskaplig förklaring (och har läst på internet om andra som tror som du) och du tror att inre röster är en sjukdom/psykos som kanske triggats av drogmissbruk därför att det är den accepterade psykiatriska förklaringen. ("Jag är minsann ingen knäppgök utan det är en radio, så det så!")
Men vad jag menar är att gang stalking och inre röster är ett urgammalt fenomen (och tro mig, man kan definitivt vara stalkad av inre röster).
De som inte tror att gang stalking existerar gör sig en bild av det hela som verkar helt osannolik och det är den bilden som de är skeptiska till. Medan de som upplever gang stalking gör sig "förnuftiga" bilder av vad som händer som de tvingar sig själva att tro på, men som andra tycker är oförnuftiga och overkliga.
Både de som upplever gang stalking och de som misstror den desinformerar sig själva, tyvärr!