2014-08-07, 13:16
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag behöver inte ha någon ursäkt (varför skulle jag - jag skiter väl i dig?), men jag påpekar gärna att du är ute och cyklar. Jag gillar inte folk som skriver skit de inte har någon grund för och råder dig därför i all välmening att hålla käften innan du har något vettigt att komma med nästa gång.

Jag noterar för övrigt att du inte ens bemöter mina påpekande om de uppenbara sakfelen dina små fåglar sjungit för dig. Du verkar vara en riktig skräpanvändare och jag ska inte slösa mer tid på dig nu.

Jag insåg nu att jag råkade ramla över ett troll, ja.

Hvilke sakfel? Har du 100% bevis på at "rosengård gängen" ingenting har med knivmordet at gøra? Nej, vel. Jag fortæller blot vad andre folk har set i området lige før mordet och derefter antog jeg at denne gäng kan forbindes til mordet, hvilket heller inte går at utesluta på nuværende tidspunkt. Det var 100% min egen vurdering, hvilket af en eller anden anledning du ikke tål at læse / høre. Att du vil gøre hele saken om til racefråga viser hvor racebetyngede I svenskere er.
Senast redigerad av Balkan-King 2014-08-07 kl. 13:19.
Citera
2014-08-07, 13:20
Medlem
Solrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limonelle
Gustav är svensk. Bor med sin grovt alkoholiserade pappa i Limhamn.
Föremålet var en trasig glasflaska.
Michael och Gustav var tidigare nära vänner.
Punkt och slut

David Fjäll är också svensk.

...Eller?

Vet du varför han valde att döda sin "tidigare nära vän"? Vet du varför det blev infekterat mellan dom?

Bråk om tjej? Eller?

Du verkar ju veta en del.
Citera
2014-08-07, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz
David Fjäll är också svensk.

...Eller?

Vet du varför han valde att döda sin "tidigare nära vän"? Vet du varför det blev infekterat mellan dom?

Bråk om tjej? Eller?

Du verkar ju veta en del.

Jag bor i Limhamn och vet en del,
men VARFÖR vet jag dock inte. Ingen vet riktigt hur det startade... Än.
Citera
2014-08-07, 13:24
Medlem
laserpennas avatar
Citat:
...Och då är ju frågan om han är hälften tysk eller "tysk". If you know what i mean...

Ögonbrynen, näsan, ögonen, hudfärgen etc skriker ju halvjugge/halvarab.

Finns ingenting med honom som ser ut som på en nordeuropéer.

Jag frågade honom om han var helsvensk, då sa han att han var ''en liten del tysk''.
Han är inte arab,jugge eller något annat. Han är svensk och enligt honom själv tysk. Jag vet till 100 % att han inte är arab/jugge osv
Citera
2014-08-07, 13:27
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Om du anser att denna person är en nordeuropéer så kanske det är dags att skaffa bättre glasögon?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=574512502670379&set=a.1007130433836 63.560.100003349021296&type=1&theater
Han ser jävligt bosnisk ut må jag säga.
Citera
2014-08-07, 13:27
Medlem
laserpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserpenna
För er som undrar är den misstänkte GM svensk/tysk.. iallafall vad han har sagt till mig. Båda hans föräldrar är alkoholister. Misshandlad av pappan.. det är vad han har sagt till mig personligen.

Någonting jag bör tillägga är att han inte bor i Limhamn utan hänger där varje dag. Jag vet inte om man får hänga ut privatpersoner här på FB så jag kanske inte ska skriva mer.
Citera
2014-08-07, 13:31
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Någonting jag bör tillägga är att han inte bor i Limhamn utan hänger där varje dag. Jag vet inte om man får hänga ut privatpersoner här på FB så jag kanske inte ska skriva mer.

Du får gerne skrive et namn på en mistænkt medgerningsmand, men kanske inte på vitner eller folk som BO / GM kender på facebook etc.
Citera
2014-08-07, 13:32
Medlem
Solrozs avatar
Citat:
Jag frågade honom om han var helsvensk, då sa han att han var ''en liten del tysk''.
Han är inte arab,jugge eller något annat. Han är svensk och enligt honom själv tysk. Jag vet till 100 % att han inte är arab/jugge osv

Hur vet du det? Frågade du honom om han var hälften jugge/arab?

Citera
2014-08-07, 13:35
Medlem
laserpennas avatar
Citat:
Hur vet du det? Frågade du honom om han var hälften jugge/arab?

Kanske det
Citera
2014-08-07, 13:40
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limonelle
Gustav är svensk. Bor med sin grovt alkoholiserade pappa i Limhamn.
Föremålet var en trasig glasflaska.
Michael och Gustav var tidigare nära vänner.
Punkt och slut

Bor inte på Limhamn, där finns inga såna.
Citera
2014-08-07, 13:44
Medlem
Citat:
och hälften av araberna är "Italienare"...
Citera
2014-08-07, 13:46
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Om du anser att denna person är en nordeuropéer så kanske det är dags att skaffa bättre glasögon?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=574512502670379&set=a.1007130433836 63.560.100003349021296&type=1&theater
Hahaha, läste du min spoiler och kände dig dum efter ditt inlägg?

Nu har två personer som uppenbarligen känner GM sagt att han är svensk och uttryckligen sagt att han INTE är arab eller jugoslav. Hm, vilket väger tyngst - dessa två eller Fria Tider och ett gäng FB-lågpannor som tycker att "han inte ser svensk ut"?

Jag skiter egentligen i vilket, men era försök till att hålla den svenska befolkningen ren från synd kan verkligen ta sig rent löjeväckande uttryck i bland.

Edit: Jag har sett bilden av honom och kan fullt ärligt säga att jag inte tycker att han ser särskilt invandrad ut. Vissa "renrasiga" svenskar ser ut så där. Inga konstigheter.
Senast redigerad av johnny_vicious 2014-08-07 kl. 13:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in