Detta är en favorit i repris antar jag. Folk som vill ha något rekommenderat.
Saken är att jag tänker köpa en surfplatta där jag kan youtuba och surfa runt på diverse sidor och kanske kolla på ngn enstaka film. Jag skulle vilja köpa en surfplatta (kanske helst android) som måste vara 10 tums för max 2500 kr.
Vet att du skrev android men jag tycker du ska tänka om Apples plattor är väldigt mycket bättre har testat Sony acer samsung mm .ingen av dom kommer ens i närheten av iPad. Så jag skulle säga att iPad mini är den jag rekommenderar....
Nej iPad mini är 7.9 tum men för dyr det tycker ja inte finns för 1900. Samsungs plattor är bland dom sämre tycker jag ska du ha android så är Sony en bra platta.
yihaaa:
vad skulle du säga att fördelen med ipad mini är? När jag kollar på specsen, så är den ganska slö (1 ghz 2 kärnor) låg upplösning på skärmen, kass batteri och litet ram-minne.
iPad mini är betydligt snabbare och mindre laggig än dom android plattor ja kört tex Sony tablet samsung galaxy och acer mm samma med dom flesta spel dom flytter bättre på iPad än android.
Men batteri tiden är hemsk använder ja ipaden till tex spela lite kolla film mm så är batterit slut på 4 timmar vilket är väldigt dåligt....
Det bästa du kan göra är att gå till tex Elgiganten o testa dom som finns uppsatta i butik då märker du ganska fort vilken du trivs med...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!