• 1
  • 2
2014-08-06, 13:22
Medlem
Tsanwhalars avatar
Hej!

Lite pinsamt inlägg kanske, men känner att jag hellre skriver av mig här än att gå och grubbla på det ..

Jag har precis skaffat mig en ny flickvän och jag trivs verkligen bra med henne, men det är bara det att jag alltid kommer alldeles för snabbt

Jag har ju på senaste tiden varit väldigt stressad och nervös om det kan bero på detta?

Jag kan inprincip bara ha sex vi varit ute och druckit alkohol, men känner att det inte ska behövas drickas sprit varje gång man ska ha sex.

Någon som vet om kost, träning har någon betydelse?

Finns det några receptfria läkemedel (gärna på apoteket eller Life), eller har ni några andra tips?

Är trött på att jag inte kan ge henne tillräckligt njutning ... Hon blir alltid besviken, och suckar och jag känner mig allmänt misslyckad.

Alla Svar och tips är tacksamma!

Tack på förhand!

PS. Kondom hjälper lite grann, men inte överdrivet mycket om det ger er några ledtrådar till vad problemet kan vara.
Citera
2014-08-06, 13:28
Medlem
rulla upp ögonen i hjärnan o tryck tungan hårt mot gommen, hjälper mig, funkar dock inte i alla positioner då man kan se riktigt efterbliven ut.
Citera
2014-08-06, 13:30
Moderator
tobess avatar
Har du haft samma problem tidigare? Med en ny partner kan det ju alltid ta en stund innan sexet blir bra.

Stressad och nervös inverkar säkert också, det hjälper knappast situationen i alla fall.

Det finns väl kondomer med något slags bedövningsmedel, prova sådana?
Citera
2014-08-06, 13:33
Medlem
Tsanwhalars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Har du haft samma problem tidigare? Med en ny partner kan det ju alltid ta en stund innan sexet blir bra.

Stressad och nervös inverkar säkert också, det hjälper knappast situationen i alla fall.

Ja, problemet har funnits med andra partnerns också ....

Någon aning om vart sånna kondomer finns att köpa? (Bor i Västra Götaland)
Citera
2014-08-06, 13:49
Medlem
Bara o köra på ett långt förspel. Se till att hon har kommit innan du doppar. Tunga, fingrar mm :-)
Citera
2014-08-06, 14:17
Medlem
Himmelriketss avatar
Finns flera olika produkter, exempelvis Pjur Superhero http://www.himmelriket.se/apotek--sp...e-c-307-1.aspx som är fördröjande. Det bedövar helt enkelt känseln i ollonet, och det finns produkter som gör allt från att endast minska lite till att nästan domna bort hela penisen

Annars är ju det bästa husmorstipset att onanera och lära dig att styra dina tankar. Övning ger (ofta) färdighet! Lek med dig själv när du är ensam och försök kontrollera dina tankar, poppis är att ha en lösvagina till detta just för att det ska kännas mer "äkta". När du börjar närma dig orgasm, styr tankarna åt annat håll och försök hålla dig så länge du kan!
Citera
2014-08-06, 14:28
Medlem
Tsanwhalars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelrikets
Finns flera olika produkter, exempelvis Pjur Superhero http://www.himmelriket.se/apotek--sp...e-c-307-1.aspx som är fördröjande. Det bedövar helt enkelt känseln i ollonet, och det finns produkter som gör allt från att endast minska lite till att nästan domna bort hela penisen

Annars är ju det bästa husmorstipset att onanera och lära dig att styra dina tankar. Övning ger (ofta) färdighet! Lek med dig själv när du är ensam och försök kontrollera dina tankar, poppis är att ha en lösvagina till detta just för att det ska kännas mer "äkta". När du börjar närma dig orgasm, styr tankarna åt annat håll och försök hålla dig så länge du kan!

Under onani kan jag klara mig hur länge som helst. Har försökt hitta många tekniker, som t ex stopp-tekniken, eller att man byter ställning men verkar inte fungera ändå. Kan var att jag tänker på att jag kommer för fort under sex-akten som påverkar detta?

Du vet inte om träning dvs. motion och liknande kan hjälpa?

någon speciell kost?
Citera
2014-08-06, 14:47
Medlem
Tsanwhalars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes

http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=248880

tror du denna fungerar?
Citera
2014-08-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsanwhalar
Under onani kan jag klara mig hur länge som helst. Har försökt hitta många tekniker, som t ex stopp-tekniken, eller att man byter ställning men verkar inte fungera ändå. Kan var att jag tänker på att jag kommer för fort under sex-akten som påverkar detta?

någon speciell kost?

Du kan inte alls "klara dig hur länge som helst" runkar du så hårt du kan så kan du juh inte hålla dig när du håller på att komma om du fortsätter.. :P det är juh för att du stannar, använd samma sak vid sex.

Samt när du runkar och håller på att komma så knip igen snoppjäveln så att du inte kan spruta, träna på det. Spruta och komma kan vara 2 olika saker, finns dom som har tränat på detta och torrkommer utan att spruta för de håller emot så mkt med musklerna så det inte kan komma ut något. Detta är juh inte direkt det skönaste man kan göra för man vill juh bara slappna av och spruta ut allt men det är bra träning.
Citera
2014-08-06, 14:55
Medlem
En kombination utav glidmedel, bedövande medel och kondomer bör väl funka.
Se till att hitta rätt kombo för dina behov bara.

Happy humpin'
Citera
2014-08-06, 15:14
Medlem
Himmelriketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsanwhalar

någon speciell kost?

Försökte du med start-stopp tekniken länge? Att träna upp den sk PC-muskeln är ju den främsta metoden.

Annars så orsakar stress och prestationsångest ofta för tidig utlösning, mycket sitter i huvudet. Och det är ju väldigt svårt att göra något åt genom andra tekniker än att minska stressnivån och ångesten.

En annan grej är faktiskt att sluta runka för en tid. Jag vet inte hur ofta du onanerar men gör man det väldigt ofta kan detta bidra stort till för tidig utlösning
Citera
2014-08-06, 15:53
Medlem
Tsanwhalars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelrikets
Försökte du med start-stopp tekniken länge? Att träna upp den sk PC-muskeln är ju den främsta metoden.

Annars så orsakar stress och prestationsångest ofta för tidig utlösning, mycket sitter i huvudet. Och det är ju väldigt svårt att göra något åt genom andra tekniker än att minska stressnivån och ångesten.

En annan grej är faktiskt att sluta runka för en tid. Jag vet inte hur ofta du onanerar men gör man det väldigt ofta kan detta bidra stort till för tidig utlösning

Att få utlösning oftare borde väl hjälpa? Jag brukar komma snabbt, men sen kan jag ju köra igen efter 5 minuter men då har oftast lusten försvunnit för henne

PC-muskeln? vad är detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in