Citat:
Ursprungligen postat av
nedrans
RiF är väl ett av dom få exempel där "community's" utvecklas till något eget av spelarna och blir användbart, men nu blir självklart det också förstört. Tycker Blizzard är så jävla oflexibla i deras lösningar , som du säger så hade man säkert kunnat lösa det på andra mer kreativa och osynligare sätt.
Personligen älskar jag RiF, använder mig av det i timmar för att equippa en ny char eftersom jag tycker det är så djävla trist att behöva rifta T1ish.
Men, förstår att det inte är det som Blizzard vill, e.g. att man sitter och slöar, dödar boss, köper kadala etc.
Samtidigt förstår jag oron att Goblin Rifts skulle bli en sak som kinasäljare säljer, e.g. 10 Goblin Rifts €50, där de sen bjöd in spelare så fort någon av deras farmgrupper hittade en goblin rifts. Kort sagt så skulle Goblin Rifts blii något som blir en Real Money Trading sak, gold selling skulle blir viable genom detta.
Så, jag förstår varför de implementerar detta MEN samtidigt vill jag ju kunna bjuda in fattiga polare om jag råkar få en goblin rifts utan att för dens skulle behöva spela med dem 24/7, e.g. de kanske inte har gear nog för att lira min svårighetsgrad normalt, men samtidigt så kan man ju bjuda in för en 10minuters goblinsession.