2014-08-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Fast det brukar väl vara tiggarna som erbjuder sex? Erbjudandet Kanske inte uppskattades?

Jag vet inte varför du tror att ''tiggarna brukar erbjuda sex''.
Citera
2014-08-05, 18:14
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det förklarar inte varför polisen skulle säga att offret inte är identifierat. Polisen hänger ju inte ut namn på brottsoffer.

Sant det med..50-åringar ska inte springa omkring med knivar om nätterna. Det spräcker statistiken.
Kan 50-åringen vara en tiggare? Eller annan person med lös anknytning till samhället?
Citera
2014-08-05, 18:15
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Jag vet inte varför du tror att ''tiggarna brukar erbjuda sex''.

Det är inget jag tror. Det är nåt jag vet. Vanligast med kvinnliga tiggerskor i o f s.
Citera
2014-08-05, 18:17
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Fast det brukar väl vara tiggarna som erbjuder sex? Erbjudandet Kanske inte uppskattades?

Jag tänkte bara att eftersom brottsoffret fortfarande är okänd så kanske det är/var en tiggare. Jaha, du menar att tiggaren tog kontakt och ville sälja sex. Jag har ingen aning!
Citera
2014-08-05, 18:24
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tänkte bara att eftersom brottsoffret fortfarande är okänd så kanske det är/var en tiggare. Jaha, du menar att tiggaren tog kontakt och ville sälja sex. Jag har ingen aning!

Jag undrar hur det här slutar? Bråk mellan tiggare? Det har ju hänt förr på Söder med knivskador som resultat.
Citera
2014-08-05, 18:35
Medlem
Citat:
Det är inget jag tror. Det är nåt jag vet. Vanligast med kvinnliga tiggerskor i o f s.

Det kan finnas sådana också. Där jag bor har jag bara hört om en tiggerska som ser bra ut och som blivit antastad av ett antal svenska ölgubbar som vill att hon ska ''jobba'' för dem en timme eller så i buskaget intill puben. För ett mål mat eller för en hundralapp. Men om vi återgår till ämnet så känns det lite långsökt att RJ skulle ha blivit antastad av en tiggare och dödat honom med en kniv som han alltid bär på sig eftersom man inte vet när man kan bli antastad av en tiggare som säljer sex.
Citera
2014-08-05, 18:41
Medlem
Tänk om det verkligen är så att det är "tiggarna" som både är misstänkta samt offret. Skulle kunna förklara varför inget är känt, media tystar ner för att inte skapa "panik"?
Citera
2014-08-05, 18:46
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Det kan finnas sådana också. Där jag bor har jag bara hört om en tiggerska som ser bra ut och som blivit antastad av ett antal svenska ölgubbar som vill att hon ska ''jobba'' för dem en timme eller så i buskaget intill puben. För ett mål mat eller för en hundralapp. Men om vi återgår till ämnet så känns det lite långsökt att RJ skulle ha blivit antastad av en tiggare och dödat honom med en kniv som han alltid bär på sig eftersom man inte vet när man kan bli antastad av en tiggare som säljer sex.

Det är ju inte RJ som är anhållen längre. Det finns väl de som alltid bär kniv?
Det är långsökt men det händer att folk blir förbannade över närmanden och spöar upp erbjudaren.
Det är inget jag tror, bara en spekulation bland många.
Min chef brukade säja för att trösta mej när jag var med om saker jag inte trodde var möjliga:
"Intet mänskligt är mej främmande-intet omänskligt heller"
Citera
2014-08-05, 18:47
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Tänk om det verkligen är så att det är "tiggarna" som både är misstänkta samt offret. Skulle kunna förklara varför inget är känt, media tystar ner för att inte skapa "panik"?

Ja, de är ju onämnbara för media och politiker.
Citera
2014-08-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker

Jag vet inte hur du kan få den här RJ till tiggare. Men iofs är han bara skäligen misstänkt, vilket är den lägsta misstankegranden.
Citera
2014-08-05, 18:49
Medlem
min senaste "darling" tänker jag inte döda än ...
visst stämmer det på något sätt? Den man som nu släpptes har suttit där för att vara skyddad. Han har vetat vem den skyldige är och de har varit tvungna att vänta ut den nu gripne?
Citera
2014-08-05, 18:54
Medlem
Jag är uppenbarligen inte uppdaterad. Har RJ släppts...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in