2014-08-04, 22:25
Medlem
Efter att ha följt denna tråd och sett alla 5 program som sänts så måste jag säga att jag inte fattar hur fan man kan leva som dessa människor.

Jag kan förstå sparande i att man köper billigare produkter men att göra avkall på sitt liv som dessa människor gör att horriblelt. Ingen jävla heder eller skam har de flesta och deras livskvalité måste ju försämras i viss mån. Jag gillade han Peter, han har ett mål med sitt sparande som inte är finansiellt och han gubben som jag när på självförsörjande har det mer som en livsstil. Men den tanten som borstade tänderna i salt och sa att tändkräm är skit... Jo men först och främst kolla på din egna munhygien och sen vill man kanske att det ska smaka mint i munnen och inte fucking salt.
Citera
2014-08-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Länk på bloggen?

Här:

https://web.archive.org/web/*/http://shimoangel.blogg.se/

Den är cachad så man får leta upp datumen.
Citera
2014-08-04, 22:39
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Fy fan vad äcklig kärringen var i käften. 83 år av saltborstning har satt sina spår.

Larv, majoriteten av befolkningen 80+ sitter inte med fräschare tänder.
Citera
2014-08-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Svenne blir mer och mer creepy för varje program.

Mår fan illa av Svenne vilket jävla ufo gå runt o tigga godis SOM ÄR TILL BARNEN för helvete hur lågt får man sjunka.

Kärringen var rätt ok men hon kanske skulle ta en tur till tandläkaren men som hon själv sa hon bryr sig nog inte så mycket om hur hon ser ut. En sak som stör mig är folk som tar i saker som de inte ska handla, värst är kanske de som ska klämma på bröd eller frukt o sen lägga den tillbaks.

Lidingö paret är just så jävla korkade som de verkar lodisar. Är övertygad om att de lever på bidrag och röstar på V.
Citera
2014-08-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den gudomlige
Skickar hon in manskapet en och en för hämta kvargen? Ska man skratta eller gråta?

Ja miss piggy är inte så smart kunde i alla fall skickat in ungarna samtidigt vad kan hända ?
Citera
2014-08-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
Mår fan illa av Svenne vilket jävla ufo gå runt o tigga godis SOM ÄR TILL BARNEN för helvete hur lågt får man sjunka.

Svenne ger seriemördarvibbar. Riktigt creepy.
Undrar om det är liftare han grillar på grannens grill Ka-ching!
Citera
2014-08-05, 00:00
Medlem
-Himmler-s avatar
https://web.archive.org/web/20120526155826/http://shimoangel.blogg.se/

"VARA MED I SPARSAMMA PÅ KANAL5"

Betyder det att kanal 5 har bytt namn på serien tre gånger? Först sparsamma, sedan gratis är gott och nu superspararna?

Snacka om att överanalysera namnet.
Citera
2014-08-05, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Svenne ger seriemördarvibbar. Riktigt creepy.
Undrar om det är liftare han grillar på grannens grill Ka-ching!

Ja lite så, kanske kommer lite spartips senare i programmet eller så behåller han dem för sig själv. Mörda grannen och ta över dennes ägodelar, då kan man spara tusenlappar på ett år det man inte vill ha kan man sälja på loppis o tjäna lite mer catching. Glöm inte att spara grannen i frysen han räcker som pålägg i ett år sparat 700 kr på pålägg
Citera
2014-08-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Karlshamns version av "Oceans Eleven".

Fan vad jag skrattade

Är det bara jag eller är mamman, Petra?, jääävligt lik Tiffany Persson?
Vad jag tyckte synd om minsta grabben som fick gå in själv och inte ens kunde nå upp till kvarghelvetet. Mamma gjorde visserligen också så att hon drog med oss barn till affären om det var ett riktigt klipp men då såg hon ju också till att vi alla gick in samtidigt och sen bara stod i olika kassor. Jag menar, det där var ju bara sjukt.

Vem i helsike döper sitt barn till Angel? Det och Spike är de mest korkade barnnamn jag hört. Sen var ju det också det mest patetiska barnkalas jag sett.
Citera
2014-08-05, 02:18
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
Ja lite så, kanske kommer lite spartips senare i programmet eller så behåller han dem för sig själv. Mörda grannen och ta över dennes ägodelar, då kan man spara tusenlappar på ett år det man inte vill ha kan man sälja på loppis o tjäna lite mer catching. Glöm inte att spara grannen i frysen han räcker som pålägg i ett år sparat 700 kr på pålägg

Nu har du gett han idéer :-D Skönt inlägg.
Citera
2014-08-05, 03:25
Bannlyst
Vad tyckte ni om Angels kalas?

Linus tillbaka nästa vecka!
Det ultimata hade ju varit Lidningöparet, Svenne och linus i ett och samma avsnitt.
Senast redigerad av Teru 2014-08-05 kl. 03:27.
Citera
2014-08-05, 09:26
Medlem
Hur kan Angel vara blond och ha blå ögon när mamman ser ut som en zigernerska och farsan som det absoluta bottenskrapet i bland Asiens jungelnegrer? Luktar skådespeleri på lång väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in