2014-08-04, 20:52
Medlem
Karlshamns version av "Oceans Eleven".
Citera
2014-08-04, 20:55
Medlem
mini-theas avatar
Hur scriptat är detta tror ni?
Citera
2014-08-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Karlshamns version av "Oceans Eleven".

Jag skulle nog jaga Svenne med den stora kniven om han kom och bankade på för att tigga godis.
Citera
2014-08-04, 20:57
Moderator
v50s avatar
Stackarn tycker det är skämmigt att använda mobilkuponger i butiken, så här ett par år senare kanske det har gått över.

Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Raktvål och skum är inte nödvändigt om man är snål. Jag har ofta rakat mig med vanlig tvål när det inte funnits annat, funkar bra. Har ju tom rakat torrt någon gång i tonåren, men det är inte att rekommendera när man blivit en stor pojke och fått vuxen skäggstubb...

Ja man kan torraka fast det är inte så kul i längden men som du säger duger säkert vanlig tvål i brist på annat, fast en raktvål är ändå relativt billig sett till hur länge den räcker.
Citera
2014-08-04, 20:59
Medlem
donaukinds avatar
Hahaha, höll på att skratta ihjäl mig när han gick runt. En banan hade han fått ihop i alla fall men han lär vara rätt hatad av grannskapet.
Citera
2014-08-04, 20:59
Medlem
Vilken snålkuk som har med sig nudlar hemifrån.
Citera
2014-08-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Hahaha, höll på att skratta ihjäl mig när han gick runt. En banan hade han fått ihop i alla fall men han lär vara rätt hatad av grannskapet.
Jag missade nån minut där. Gick han seriöst och tiggde godis i området på Halloween? Big no-no när man är vuxen. Att uppföra sig som en idiot är inte samma som att vara sparsam Svenne.
Citera
2014-08-04, 21:01
Medlem
Ärtiga Kålette hade tur hon hade kamerateamet med sig. Gratis sik vid Kukkolaforsen... no way in hell!
Citera
2014-08-04, 21:01
Medlem
Fy fan vad äcklig kärringen var i käften. 83 år av saltborstning har satt sina spår.

Peter och Svenne har ju iaf glimten i ögat.
Citera
2014-08-04, 21:03
Medlem
A45Bs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Jag missade nån minut där. Gick han seriöst och tiggde godis i området på Halloween? Big no-no när man är vuxen. Att uppföra sig som en idiot är inte samma som att vara sparsam Svenne.

Nej, det var ett såkallat skämt.
Citera
2014-08-04, 21:07
Medlem
Citat:

Den bananen kan komma till pass nästa vecka när han ska "skita borta". Bara kör upp den i stolgången som kork så han inte skickar lasset hemma.
Citera
2014-08-04, 21:14
Medlem
Majgulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Folk som inte sparar är giriga

Så var det ja

Och dom är inte aaaaalls giriga som snor åt sig toapapper, ketchup osv och går och rotar i sophusens återvinningsrum som de försöker sälja på skroten sen. Ja jävlar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in