2014-08-04, 20:45
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Inte själva deon - bara alunet
Går även att blanda med bensin om man vill tillverka napalm

Jo, självklart, men varför alun i deon?
Citera
2014-08-04, 20:46
Moderator
v50s avatar
Svennes tips om rakhyvel var faktiskt inte så bra, det billigaste är att använda rakkniv alternativt gammal hederlig rakhyvel med utbytbara rakblad, hyveln håller en livstid och bladen kostar inte många ören per styck. Sedan tillkommer förvisso raktvål men en sådan räcker betydligt längre än rakskum man köper i affären och blir billigare över tid.
Citera
2014-08-04, 20:46
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Man måste vara lite ekonomisk i överkant om man väljer att åka en omväg på 6-7 timmar för att spara 60 kr med buss fast hon verkade vara riktigt nöjd.Antar att hon är lite för ekonomisk för att fixa sin saknade tand i överkäken, tycker det borde vara värt pengarna ändå då det är en utseendegrej.
Äh det är väl slöseri på pengar... Men slipar inte salt ned tänderna något för jävligt?
Citera
2014-08-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Rugguggla Kålette verkar ha gått samma matematikkurs som Svenne och Peter.
"50 krrrånååår! Den fårrr jag den oxfilé och två potatis fyr!"

Rugguggla??? Hon är för fan 83 år gammal. Hon ser ut och är pigg som typ en 60-åring.
Citera
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull
Tappade hakan i golvet när jag hörde Jocke säga att folk som inte gör som dom är "snåla"?!

Jaha, så att stjäla toapapper, salt, socker och ketchup på snabbmatsställen är inte att vara snål...?

Folk som inte sparar är giriga
Citera
Medlem
Svenne blir mer och mer creepy för varje program.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter

Jag är ingen expert, men som förtjockare kanske.

Svenne fortsätter bete sig som en idiot i vanlig ordning, likt Peter så sliter han random belopp ur rövhålet tillsammans med sina tips.
Citera
2014-08-04, 20:48
Medlem
Citat:
Vet inte. Det kanske gör det desificerande eller så.
Hyfsat spartips ändå tycker jag om man ändå använder såna där 20kr deos. Hans egen är nog inte värre än den köpta. Hyveln och jeanstricket var ok också.
Citera
2014-08-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Han Magnus måste fan Man Up alltså..

Magnus är riktigt charmig och snygg. VAD gör han med Petra?
Kom hit Magnus, jag kan visa dig hur man bränner en hel lön på ingenting
Citera
2014-08-04, 20:50
Medlem
Citat:

Googla på Thai-sten så förstår du...
Citera
2014-08-04, 20:52
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Svennes tips om rakhyvel var faktiskt inte så bra, det billigaste är att använda rakkniv alternativt gammal hederlig rakhyvel med utbytbara rakblad, hyveln håller en livstid och bladen kostar inte många ören per styck. Sedan tillkommer förvisso raktvål men en sådan räcker betydligt längre än rakskum man köper i affären och blir billigare över tid.
Raktvål och skum är inte nödvändigt om man är snål. Jag har ofta rakat mig med vanlig tvål när det inte funnits annat, funkar bra. Har ju tom rakat torrt någon gång i tonåren, men det är inte att rekommendera när man blivit en stor pojke och fått vuxen skäggstubb...
Citera
2014-08-04, 20:52
Avslutad
Skickar hon in manskapet en och en för hämta kvargen? Ska man skratta eller gråta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in