2014-08-03, 22:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Spelar ingen som helst roll, du tror inte att cirka 1000 tankar redan farit genom KJ,s huvud angående kroppen?

Hade man tagit en stresstest på honom när han togs in så hade förmodligen värdena slagit nya rekord.

Stress och felbeslut som är fullt mänskliga fällde honom så enkelt är det, jag kan inte klandra honom för något hade jag varit i samma sits så hade jag förmodligen fattat fler och mer felaktiga beslut.
Jo, spelar roll.
Citat:
Hängde inte KJ som en irriterande mygga på MPS personal?

Klart som fan att han blev stressad av allt som började hända runt honom.
Han kan inte ha märkt allt som började hända runt honom.
Citera
2014-08-03, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
Vad tror du när polisen spanar på han i ca 10dagar?
Var det en "upplysningsvis" spaning?
Läs vad jag skriver människa!
Förhördes upplysningsvis". Jag har inte nämnt spaning.
Citera
2014-08-03, 22:49
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jo, spelar roll.

Han kan inte ha märkt allt som började hända runt honom.

Nej det spelar ingen som helst roll, KJ visste att marken brann under hans fötter redan, därav alla de felbeslut som börjar komma.

Du kan tjafsa om det här hur länge du vill men stressen fick honom att börja sjabbla, allt blev halvgjort och i vanlig KJ style inte färdigt.

Dessutom så visste han att han hade lyckats gjort sin far besviken igen, bara det skickade upp stressnivån till red alert.
Citera
2014-08-03, 22:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej det spelar ingen som helst roll, KJ visste att marken brann under hans fötter redan, därav alla de felbeslut som börjar komma.

Du kan tjafsa om det här hur länge du vill men stressen fick honom att börja sjabbla, allt blev halvgjort och i vanlig KJ style inte färdigt.

Dessutom så visste han att han hade lyckats gjort sin far besviken igen, bara det skickade upp stressnivån till red alert.
När började KJ sjabbla?
Citera
2014-08-03, 22:57
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambora
Läs vad jag skriver människa!
Förhördes upplysningsvis". Jag har inte nämnt spaning.

Och du fick ett svar på hur vida man misstänkte MB.

JA polisen misstänkte MB... Dom satt och spanade på honom inte bara när han körde bil utan även när han bakade sushi.

Att dom sedan släppte spaningen på honom var nog deras största missetag... vips flyttades kroppen och hittades.
Citera
2014-08-03, 23:00
Medlem
Reimers avatar
Citat:
När började KJ sjabbla?

Måste vara felformulerat av dig, när har inte kJ sjabblat, hela hans liv har ju varit ett djävla sjabbel, vi vet faktiskt inte hur många gånger hans föräldrar har varit tvingade att städa upp efter honom.

Nej, stress över ännu ett misslyckande gjorde att de spår vi har kunnat tagit del av blev möjliga och det är förbannat trist att han klarade sin RPU, vård vorde det enda rätta i hans fall.
Citera
2014-08-03, 23:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Måste vara felformulerat av dig, när har inte kJ sjabblat, hela hans liv har ju varit ett djävla sjabbel, vi vet faktiskt inte hur många gånger hans föräldrar har varit tvingade att städa upp efter honom.

Nej, stress över ännu ett misslyckande gjorde att de spår vi har kunnat tagit del av blev möjliga och det är förbannat trist att han klarade sin RPU, vård vorde det enda rätta i hans fall.
Om sjabblet vid mordet hade varit KJ-style, så hade han lämnat kroppen där den var, inte flyttat benen till ödehuset.
Citera
2014-08-03, 23:10
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Om sjabblet vid mordet hade varit KJ-style, så hade han lämnat kroppen där den var, inte flyttat benen till ödehuset.

Nej, du glömmer det klassiska citatet som KJ gav när de tog honom " ni har inget på mig" han trodde att han hade lyckats få bort alla spår men i den stress han var vilket är fullt förståeligt så hade han missat några avgörande punkter.

Nu blir det fängelse för honom och det är enligt min åsikt fel.
Citera
2014-08-03, 23:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, du glömmer det klassiska citatet som KJ gav när de tog honom " ni har inget på mig" han trodde att han hade lyckats få bort alla spår men i den stress han var vilket är fullt förståeligt så hade han missat några avgörande punkter.

Nu blir det fängelse för honom och det är enligt min åsikt fel.
Eller så kommer citatet av att han är oskyldig.
Citera
2014-08-03, 23:16
Medlem
Namibia1s avatar
Någon som kommer ihåg detta?
MB hade tydligen skrivit det på sin FB 7/5, någon som har en skärmdump på det?
(vet på vilket sätt han uttryckt orden)

http://www.someecards.com/usercards/viewcard/MjAxMi0yZjY5NDc4NDc3YWIwZjE5
Citera
2014-08-03, 23:18
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Eller så kommer citatet av att han är oskyldig.

Inte i det här fallet, KJ har gjort det varför får vi nog aldrig veta men jag hoppas att han kan berätta någon gång, problemet är att han redan har förnekat allt inför sina föräldrar, det gör i princip det omöjligt för honom att berätta hur det gick till och framförallt varför.
Citera
2014-08-03, 23:23
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Inte i det här fallet, KJ har gjort det varför får vi nog aldrig veta men jag hoppas att han kan berätta någon gång, problemet är att han redan har förnekat allt inför sina föräldrar, det gör i princip det omöjligt för honom att berätta hur det gick till och framförallt varför.

Varför tror du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in