2014-08-01, 23:01
Medlem
Christopher.s avatar
Som jag ser det är Sverige ett land som helt styrts av kvinnor sedan 60-talet. Vad vill ni egentligen ha mer? det här samhället är skapt för kvinnor!
Citera
2014-08-01, 23:02
Medlem
Hur många militanta feminister finns det då?
Citera
2014-08-01, 23:26
Medlem
har vi styrt sen 60-talet??? Fantastiskt..hade jag inte en aning om. Varför har vi inte nån militant feminist som statsminister än? eller varför inte envåldshärskarinna?
Citera
2014-08-01, 23:26
Medlem
Mooons avatar
Vad är de beväpnade med, de militanta feministerna?
Citera
2014-08-01, 23:27
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
har vi styrt sen 60-talet??? Fantastiskt..hade jag inte en aning om. Varför har vi inte nån militant feminist som statsminister än? eller varför inte envåldshärskarinna?

Micro for president! Vare sig hon är feminist eller inte.
Citera
2014-08-01, 23:29
Medlem
Ego-Legos avatar
De är beväpnade med dåligt omdöme, taskig attityd och sprejburkar.

https://www.youtube.com/watch?v=j72xERw9ubA
Citera
2014-08-01, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Som jag ser det är Sverige ett land som helt styrts av kvinnor sedan 60-talet. Vad vill ni egentligen ha mer? det här samhället är skapt för kvinnor!

Nej, så illa är det trots allt inte. Försök se lite mer realistiskt på situationen. Däremot har samhället gått från att diskriminera kvinnor och män mot att bara diskriminera män. Gått från att hata minoriteter som romer och bögar mot att hata vita, heterosexuella män.

De militanta feministerna är våra bästa vänner, eftersom de tydligast synliggör det ideologiska hatet. De farliga feministerna är de tysta, stelt leende, grå mössen som springer hatideologins småärenden i samhällets maktmaskineri.
Citera
2014-08-01, 23:49
Medlem
Hur kommer det sig då att vi utför 100 % av jobben till halva lönen -än???
Citera
2014-08-01, 23:54
Medlem
Mooons avatar
... och får fan när en mamma klagar på McDonalds över sunkigt könstänk. (FB) EXTRA! Katastrof! McDonalds frågar efter kön på barn!
Citera
2014-08-02, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Hur kommer det sig då att vi utför 100 % av jobben till halva lönen -än???

Ni får 95% av lönen för att göra max 95% av männens arbete. Kacklar, målar naglarna, skvallrar, vabbar, sjukskriver er, jobbar deltid osv under minst 5% av arbetstiden.
Citera
2014-08-02, 00:05
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytansson
Ni får 95% av lönen för att göra max 95% av männens arbete. Kacklar, målar naglarna, skvallrar, vabbar, sjukskriver er, jobbar deltid osv under minst 5% av arbetstiden.

Okej, nog för att jag har svårt för feminister men det där är ju bara fördomsfullt gubbtugg.
Citera
2014-08-02, 00:11
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Okej, nog för att jag har svårt för feminister men det där är ju bara fördomsfullt gubbtugg.

... nu är du bara ute efter ett feministfredagsligg, rackare där!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in